Volvo-Saab meeting 9 maart 2008

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
ervani
Geregistreerd lid

Volvo-Saab meeting 9 maart 2008

Bericht door ervani » ma 17 dec, 2007 21:57

Let op!
De titel van de topic is aangepast. Naast de eerder genoemde Saab9000 en Volvo850 zijn vanaf heden ook andere Saab en Volvo-modellen welkom op de meeting. Meer informatie zal binnen een aantal dagen via deze topic vermeld worden. Dus inschrijven met een 900, 9-5 of noem maar op is ook mogelijk.

De vorige topic over deze meeting is om een aantal redenen verwijderd. De belangrijkste reden is het feit dat de datum aangepast is.

Bij deze een nieuwe aankondiging van deze meeting

9 maart 2008
Volvo850/x70-Saab9000 meeting
Locatie nader te bepalen

Doel:
Een ontmoeting tussen Volvo850/x70 bezitters en Saab9000 bezitters. Alhoewel een aantal mensen het tegen zullen spreken hebben deze twee modellen zeer veel overeenkomsten.

De topic alleen gebruiken om aan te melden of om op een constructieve manier mee te denken over dit evenement.

Op de website
http://www.saab9k.nl/volvo_meets_saab/html/teaser.htm
staat alvast een teaser, de volledige website volgt spoedig[/b]

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » ma 17 dec, 2007 22:01

ben zelf wel belangstellend naar de overeenkomsten...

op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door op » ma 17 dec, 2007 23:28

Jéz*s, Ervani, wat ben jij vasthoudend. :cry: :cry: :(

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » di 18 dec, 2007 0:24

Leuk initiatief, ik zal proberen deze dag vrij te maken. Gezien de ervaringen met de organisatie van de vorige meeting zal het vast weer een succes worden.

Alleen jammer dat Ervani hiervoor zijn Saab heeft moeten verkopen :wink:

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » di 18 dec, 2007 0:25

op schreef: :cry: :cry: :(
:?:

Jij bent niet zo enthiousiast en komt dus niet?

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » di 18 dec, 2007 1:36

verde900 schreef:ben zelf wel belangstellend naar de overeenkomsten...
Zweeds en ehhhhh.......

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 18 dec, 2007 1:38

eeehhh .. ervani als bestuurder/(ex-)eigenaar? :wink:

maar goed, zonder gekheid, leuk initiatief en veel plezier allen! dat het een leuk zweeds onderonsje wordt.
helaas ben ik niet van plan om voor die tijd aan de 9000 of 850 te gaan. :wink:

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » di 18 dec, 2007 1:40

jelger schreef: helaas ben ik niet van plan om voor die tijd aan de 9000 of 850 te gaan. :wink:
Paarlen voor de zwijnen :lol: :wink: :wink:

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » di 18 dec, 2007 2:04

jelger schreef:eeehhh .. ervani als bestuurder/(ex-)eigenaar? :wink:

maar goed, zonder gekheid, leuk initiatief en veel plezier allen! dat het een leuk zweeds onderonsje wordt.
helaas ben ik niet van plan om voor die tijd aan de 9000 of 850 te gaan. :wink:
Als er weer een puzzelrit georganiseerd is mag je vast wel met iemand meerijden als navigator :wink:

op
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door op » di 18 dec, 2007 22:05

Marc van Beek schreef:
op schreef: :cry: :cry: :(
:?:

Jij bent niet zo enthiousiast en komt dus niet?
Ik ben bang dat ik niet een s meer mag komen. Dit kreeg ik over me heen:
Op,

ik ken je niet, heb nimmer een topic van jou op dit forum gevolgd maar ben je spuugzat, KAN JE KAPPEN met jouw negatieve gewauwel?

Jouw reacties op mijn topic doen mij denken aan datgene wat ik jaren geleden tegen kwam op fora van verschillende games. Zeg maar puberaal, maar ik zie dat je al een auto hebt dus de 18 ben je al gepasseerd?

Wat denk je met jouw provocaties te berijken? of wat wil je ermee? mij uit de kast lokken? een statement maken? ik kan het niet zo volgen. Ik lees dagelijks topics waar ik niets of weinig mee heb, en dan reageer ik gewoon niet... simpel is 't niet?

jonatas 900s
Geregistreerd lid

Bericht door jonatas 900s » di 18 dec, 2007 22:12

.....laat maar.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » wo 19 dec, 2007 2:51

@Op: PB = Persoonlijk bericht. Waarom je je genoodzaakt ziet om dit te publiceren op het forum is mij niet echt duidelijk.

Overigens lijkt het me best gezellig als je komt, je hoeft echt niet weg te blijven vanwege je mening in een bepaalde post, ook hier geldt vrijheid van meningsuiting.

Eric is echt geen beroerde kerel weet ik uit ervaring ;) Maar hij (als initiatiefnemer) wil de meeting gewoon op manier X organiseren, als jij pleit voor manier Y dan staat het je vrij iets anders te regelen ;)

Tot zover mijn inbreng 8)

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » wo 19 dec, 2007 3:33

De website voor het evenement is spoedig beschikbaar. Ik heb zin in een dergelijk evenement en ben vol enthousiamse bezig met de eerste opzet van deze meeting.

Ik hou jullie op de hoogte.

marq101
Geregistreerd lid

Bericht door marq101 » wo 19 dec, 2007 14:04

Sapphire schreef:@Op: PB = Persoonlijk bericht. Waarom je je genoodzaakt ziet om dit te publiceren op het forum is mij niet echt duidelijk.
Een pb met een nogal heftige toon. Precies de reden waarom het als pb verstuurd is en precies de reden waarom OP hem publiekelijk maakt. Er valt wat af te dingen op beide acties lijkt mij.

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » wo 19 dec, 2007 17:24

Ik ben ten aanzien van die "overeenkomsten" dus nog geen steek wijzer

Plaats reactie