APC-meeting 17 februari (Hulst!)

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Menno
Geregistreerd lid

APC-meeting 17 februari (Hulst!)

Bericht door Menno » di 18 dec, 2007 21:11

17 februari komt een aantal 900-rijders bij elkaar om eens goed naar hun apc-systeem te luisteren. Ook heeft de locatie iets speciaals; Hulst, maar daar hoef je het niet voor te laten. Jaja, er wordt dus gehoopt op een grote Belgische inbreng; we denken ook eens aan jullie :wink:

Naast de apc-mensen is iedereen welkom (behalve mensen die in een ander merk auto komen): bandenschoppen, carb-tuning, etc. Misschien dat Daan wel zijn Turbootje zonder apc tevoorschijn haalt...

Vanaf een uur of tien in de ochtend, onder kundige leiding. Voor broodjes wordt gezorgd door onze lieftallige assistente Daan. Drankjes (van koffie via frisdrank naar bier) zullen er ook zijn, maar gaan een halve euro kosten. Gereedschap mag mee, maar moet in de koffer blijven (ellende om dat weer uit elkaar te halen eind van je bezoek), slangen, verdeelstukken, verlengstukken e.d. aanwezig. Turbodrukmeters zijn daarentegen weer wel erg welkom.

ADRES (route-info volgt): Aziëweg 15A, Hulst.

De lijst deelnemers wordt gekopieerd in het topic; de laatste is de beste.

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » di 18 dec, 2007 21:19

Even de Saabclub-agenda er op na geslagen: op 24 februari is ook een Kaartleescursus, "Kort Läser Kurs 1" (+ oefenrit) in Rhenen.

Dit ter info en in afwachting van de gezamenlijke agenda op de Saabportal.

Sander

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » di 18 dec, 2007 21:34

Sander schreef:Even de Saabclub-agenda er op na geslagen: op 24 februari is ook een Kaartleescursus, "Kort Läser Kurs 1" (+ oefenrit) in Rhenen.

Dit ter info en in afwachting van de gezamenlijke agenda op de Saabportal.

Sander
Ok we kunnen ook bijvoorbeeld de 17-de proberen. Dan kan Anna er ook wel bij zijn neem ik aan.

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » di 18 dec, 2007 21:47

Ik kan in principe op alle zondagen :lol:

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » di 18 dec, 2007 21:55

Geert9000cse1997 schreef:Ik kan in principe op alle zondagen :lol:
De 17e kan wel, maar dan moet ik wel op tijd naar huis.

Sander

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » di 18 dec, 2007 21:58

Sander schreef:
Geert9000cse1997 schreef:Ik kan in principe op alle zondagen :lol:
De 17e kan wel, maar dan moet ik wel op tijd naar huis.

Sander
Ik kan in principe ook alle zondagen. Kunnen anderen ook aangeven wat de voorkeur heeft? 17 of 24.

93-SS-ARC
Geregistreerd lid

Bericht door 93-SS-ARC » di 18 dec, 2007 22:12

moet al kaarten genoeg lezen om hulst te vinden :lol: dus 17e of 24e t is mij om het even.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » di 18 dec, 2007 22:16

93-SS-ARC schreef:moet al kaarten genoeg lezen om hulst te vinden :lol: dus 17e of 24e t is mij om het even.
Ik wilde in ieder geval voorstellen om met een aantal mensen uit de Randstad gelijk op te rijden.

Bijvoorbeeld Gouda, Utrecht, Zevenhoven, Den Haag,......

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » di 18 dec, 2007 23:46

En dan via Rotterdam, hulst ligt toch in Zeeland of is mijn topografische sinds ik een navigatie heb minder aan het worden?

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » di 18 dec, 2007 23:52

Geert9000cse1997 schreef:En dan via Rotterdam, hulst ligt toch in Zeeland of is mijn topografische sinds ik een navigatie heb minder aan het worden?
Klopt in Zeeuws Vlaanderen. Toen ik er vorige keer geweest ben, ben ik via Rotterdam, Dordrecht, Breda en Antwerpen gereden. Dus: Rotterdam ligt op de route.

Geert9000cse1997
Geregistreerd lid

Bericht door Geert9000cse1997 » di 18 dec, 2007 23:54

Mooi, ik woon nagenoeg aan de A20, vooraan in Rotterdam vanuit Gouda bekeken.

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » di 18 dec, 2007 23:56

Hulst is nog (steeds) Zeeland ja :lol:

Misschien leuk om te vermelden voor de aanhang, zodat deze niet hoeven te kiezen tussen thuis blijven of toch mee onder protest;
Hulst is 1 vd weinige plaatsen in Nederland waar al sinds de jaren 70 alle! winkels op zondag open zijn
Op bijna loopafstand van de lokatie waar de apc meet gehouden wordt is ook nog een redelijk grote meubelboulevard, dus als de mannen (en 1 vrouw :P ) bakken met geld besparen op de aanschaf van nog meer pk's, hoeven zij ff niet te letten op de centen :lol:

Ze mogen natuurlijk ook gewoon lekker met ons meekijken, testritjes maken en een broodje meehappen, keuze genoeg in ieder geval :wink:

edit: geen voorkeur voor een datum, alles mag & kan

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » wo 19 dec, 2007 0:15

dasdaas schreef:Hulst is nog (steeds) Zeeland ja :lol:

Misschien leuk om te vermelden voor de aanhang, zodat deze niet hoeven te kiezen tussen thuis blijven of toch mee onder protest;
Hulst is 1 vd weinige plaatsen in Nederland waar al sinds de jaren 70 alle! winkels op zondag open zijn
Op bijna loopafstand van de lokatie waar de apc meet gehouden wordt is ook nog een redelijk grote meubelboulevard, dus als de mannen (en 1 vrouw :P ) bakken met geld besparen op de aanschaf van nog meer pk's, hoeven zij ff niet te letten op de centen :lol:

Ze mogen natuurlijk ook gewoon lekker met ons meekijken, testritjes maken en een broodje meehappen, keuze genoeg in ieder geval :wink:
Ik zal het eens voorleggen aan het gezin.

Daan: de route die ik beschrijf is toch de handigste (dus door de toltunnel)?

Overigens als ik het goed bekijk kan het een aardig treintje uit de Randstad worden.

dasdaas
Geregistreerd lid

Bericht door dasdaas » wo 19 dec, 2007 0:18

ja hoor, gewoon de skoda van RobbertS volgen :lol:

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » wo 19 dec, 2007 0:27

dasdaas schreef:ja hoor, gewoon de skoda van RobbertS volgen :lol:
Het is een Zafira!!!!!! :)

Plaats reactie