Maasvlakte Meeting? 16 maart! UPDATE 4 Wordt even opgeschort
-
B.J.B.Jr.
- Geregistreerd lid
Maasvlakte Meeting? 16 maart! UPDATE 4 Wordt even opgeschort
Heren,
Ik vroeg mij af of mensen het leuk vinden om een keer op zondag bij heel mooi weer een maasvlakte meet te houden?
Het havengebied ken ik opzich wel goed en kan misschien wel een leuke route uitzetten!
Mijn idee om in en rond het havengebied een leuke tour te maken met daarbij 2/3 tussenstops waar iedereen zich kan verzamelen om mooie foto's van alle Saabs in Nautische Sferen te maken!
De meeting zal NIET MEER plaats vinden op 30 maart, De meeting zal op 16 MAART plaatsvinden gezien het feit dat op 30 maart Saab Club Nederland al een rit georganiseerd heeft!
Ook kan ik jullie vertellen dat de PoetsGURU van het Forum bij de organisatie is gekomen. Er zullen die dag dus 2 ZEER gepoetste auto's op de meeting aanwezig zijn! Kunnen jullie ook je auto zo netjes gepoetst willen hebben!
Groeten,
Bas Barendregt(ribbroekman!) & Coen Wagner(poetsguru)
[ 01 ] B.J.B.Jr.
[ 02 ] ronaldjedc
[ 03 ] De Flok
[ 04 ] Wouter
[ 05 ] Geert9000cse1997
[ 06 ] Taaffert
[ 07 ] Brinky
[ 08 ] Menno
[ 09 ] Greg
[ 10 ] Nelifrikandel (onder voorbehoud)
[ 11 ] Woutererve
[ 12 ] Noknokius
[ 13 ] Beau
[ 14 ] RobbertS
[ 15 ] Celli
[ 16 ] N207
[ 17 ] Zaap
[ 18 ] SjoerdK
[ 19 ] Wilsh
[ 20 ] Peter D
[ 21 ] Eddie
[ 22 ] Bram
Ik vroeg mij af of mensen het leuk vinden om een keer op zondag bij heel mooi weer een maasvlakte meet te houden?
Het havengebied ken ik opzich wel goed en kan misschien wel een leuke route uitzetten!
Mijn idee om in en rond het havengebied een leuke tour te maken met daarbij 2/3 tussenstops waar iedereen zich kan verzamelen om mooie foto's van alle Saabs in Nautische Sferen te maken!
De meeting zal NIET MEER plaats vinden op 30 maart, De meeting zal op 16 MAART plaatsvinden gezien het feit dat op 30 maart Saab Club Nederland al een rit georganiseerd heeft!
Ook kan ik jullie vertellen dat de PoetsGURU van het Forum bij de organisatie is gekomen. Er zullen die dag dus 2 ZEER gepoetste auto's op de meeting aanwezig zijn! Kunnen jullie ook je auto zo netjes gepoetst willen hebben!
Groeten,
Bas Barendregt(ribbroekman!) & Coen Wagner(poetsguru)
[ 01 ] B.J.B.Jr.
[ 02 ] ronaldjedc
[ 03 ] De Flok
[ 04 ] Wouter
[ 05 ] Geert9000cse1997
[ 06 ] Taaffert
[ 07 ] Brinky
[ 08 ] Menno
[ 09 ] Greg
[ 10 ] Nelifrikandel (onder voorbehoud)
[ 11 ] Woutererve
[ 12 ] Noknokius
[ 13 ] Beau
[ 14 ] RobbertS
[ 15 ] Celli
[ 16 ] N207
[ 17 ] Zaap
[ 18 ] SjoerdK
[ 19 ] Wilsh
[ 20 ] Peter D
[ 21 ] Eddie
[ 22 ] Bram
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
B.J.B.Jr.
- Geregistreerd lid
-
ronaldjedc
- Geregistreerd lid
-
De Flok
- Geregistreerd lid
-
ronaldjedc
- Geregistreerd lid
Onder voorbehoud van de datum wel ja...B.J.B.Jr. schreef:Wanneer het precies zal zijn weet ik nog niet maar mag ik bij deze dan al een lijst gaan openen voor de mensen die meedoen?
[ 01 ] B.J.B.Jr.
[ 02 ] ronaldjedc
[ 03 ] De Flok
Zal kijken wat ik kan doen dit jaarDe Flok schreef: Al was de forum-BBQ van afgelopen jaar wel lekker dichtbij
-
B.J.B.Jr.
- Geregistreerd lid
Wat dacht je van een Maasvlakte rit+BBQ?ronaldjedc schreef:Onder voorbehoud van de datum wel ja...B.J.B.Jr. schreef:Wanneer het precies zal zijn weet ik nog niet maar mag ik bij deze dan al een lijst gaan openen voor de mensen die meedoen?
[ 01 ] B.J.B.Jr.
[ 02 ] ronaldjedc
[ 03 ] De Flok
Zal kijken wat ik kan doen dit jaarDe Flok schreef: Al was de forum-BBQ van afgelopen jaar wel lekker dichtbij
-
Wouter
- Donateur (2x)

-
Geert9000cse1997
- Geregistreerd lid
-
brinky
- Donateur

-
Menno
- Geregistreerd lid