27 April kofferbakverkoop Beetsterzwaag, Wie komen nog meer?
-
theun
- Donateur (3x)

27 April kofferbakverkoop Beetsterzwaag, Wie komen nog meer?
Dag allemaal.
zijn er nog veel mensen die veel leuke hebbedingetjes in de handel hebben?
Het lijkt me leuk om eens een parkeerplaats in friesland oid te prikken om een ordinaire kofferbakverkoop te houden. Een meeting en leuke onderdelen scoren in een keer!
Ik wacht de reacties wel even af. Mocht er animo zijn weet ik al wel een locatie en een geschikte (zon)dag vinden we altijd!
zijn er nog veel mensen die veel leuke hebbedingetjes in de handel hebben?
Het lijkt me leuk om eens een parkeerplaats in friesland oid te prikken om een ordinaire kofferbakverkoop te houden. Een meeting en leuke onderdelen scoren in een keer!
Ik wacht de reacties wel even af. Mocht er animo zijn weet ik al wel een locatie en een geschikte (zon)dag vinden we altijd!
-
tweemeter
- Donateur

-
Marc van Beek
- Geregistreerd lid
-
WMB
- Geregistreerd lid
-
theun
- Donateur (3x)

Net voorbij Beetsterzwaag vanaf de snelweg is een prachtige parkeerplaats in het bos. gelijk ook een leuke plek voor foto's maken.
Kom er ook iemand die goed is in foto's maken?
mocht een andere datum beter zijn, dan doen we dat natuurlijk...., misschien kan iemand zo'n zo'n stembutton plaatsen hierboven? een datum in mei en een in april?
Kom er ook iemand die goed is in foto's maken?
mocht een andere datum beter zijn, dan doen we dat natuurlijk...., misschien kan iemand zo'n zo'n stembutton plaatsen hierboven? een datum in mei en een in april?
-
SimonA50
-
Emile
- Geregistreerd lid
-
theun
- Donateur (3x)

-
theun
- Donateur (3x)

-