Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
-
nics
- Geregistreerd lid
Bericht
door nics » do 03 apr, 2008 21:42
Vanavond even naar Den Haag en proefgereden in de 99 Automaat van Jelger. Jelger heeft ook eens proefgereden in de TiD. Lek om zo eens te kunnen vergelijken. Het 99 virus heeft stevig postgevat bij ondergetekende.
Hier de beide auto's broederlijk bij elkaar.

-
jonatas 900s
- Geregistreerd lid
Bericht
door jonatas 900s » do 03 apr, 2008 21:44
leuk!
Zat er enige intentie achter deze proefrit?

-
nics
- Geregistreerd lid
Bericht
door nics » do 03 apr, 2008 21:50
yep, zekers weten. Het ziet er naar uit dat de RHD 99 een ander domicilie gaat kiezen.
-
taaffert
- Geregistreerd lid
Bericht
door taaffert » do 03 apr, 2008 21:58
Dat meen je niet!!

Wat vet Nic, erg gaaf!
-
nics
- Geregistreerd lid
Bericht
door nics » do 03 apr, 2008 22:01
grinnik, zo een verrassing, Eelco? ;-)_
Had een soort van plotsklaps opgelopen verliefdheid. Dus, als ik weer terug ben van de volgende trip naar 't oosten, gaat het gebeuren. Garage en spuitwerkplaats weten er al van..
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Bericht
door De Flok » do 03 apr, 2008 22:04
Wat gaaf! Dus deze 99 gaat weer in showroom condition gebracht worden?
-
nics
- Geregistreerd lid
Bericht
door nics » do 03 apr, 2008 22:07
we gaan eens kijken wat er aan moet gebeuren en dan rustig aan, leuk project voor de vrije weekenden. Heb een garage aan huis, dus wordt dat makkelijk. Was lekker weer RHD te rijden, is like coming home.
Jelger, bedankt voor de uitnodiging en tot snel.
-
jelger
- Geregistreerd lid
Bericht
door jelger » vr 04 apr, 2008 9:04
Succes met je reis, en ik weet het nu zeker.. liever op gas koken, dan op diesel traktoren in een Saab (wat niet aan het model 9-3 zelf ligt)...
Niettemin is een 9-3 een echte en lekkere Saab, heb net mijn tandarts gebeld om mijn gebit weer vast te zetten van al die klinkers op je straffe onderstel. we zien elkaar snel.
-
nics
- Geregistreerd lid
Bericht
door nics » vr 04 apr, 2008 9:10
Grijns, ik snap geheel wat je bedoeld, zo maar eens de route plannen, heb nog tijd genoeg, eerst maar eens zien of slaapplek voor de 9-3 geregeld is.
Onderstel is erg straf, maar goed, het zat erop, dus laten we dat maar zo

-
De Flok
- Geregistreerd lid
Bericht
door De Flok » vr 04 apr, 2008 9:26
jelger schreef:Niettemin is een 9-3 een echte en lekkere Saab
Wacht even wacht even wacht even(!). Hoor ik hier een die-hard classicrijder dit zeggen? Je snapt dat ik deze quote ga gebruiken in de 100 komende Saab-Opel discussies
BTW, mocht je een keer willen weten hoe een minder straffe 9-3 op benzine rijdt, dan kan dat altijd geregeld worden

-
nics
- Geregistreerd lid
Bericht
door nics » vr 04 apr, 2008 10:06
Oh Oh, wat heb ik NU weer veroorzaakt?
Ik stel een workshop voor:
"ruil eens van autootje en bekijk daarna je mening"

-
jelger
- Geregistreerd lid
Bericht
door jelger » vr 04 apr, 2008 10:16
De Flok schreef:Je snapt dat ik deze quote ga gebruiken in de 100 komende Saab-Opel discussies
haha.. je doet maar, ik hoef niet overtuigd te worden...
Concept en projectmatig is het een echte Saab. (en dat hangt niet af van het gegeven of de sleutel wel of niet tussen de voorstoelen zit)
BTW, mocht je een keer willen weten hoe een minder straffe 9-3 op benzine rijdt, dan kan dat altijd geregeld worden

daar hou ik je aan.
Een rit in een ouwe 99 staat er tegenover, zodat je ook valt voor de charmes van olie en benzineluchten in je interieur...
-
nics
- Geregistreerd lid
Bericht
door nics » vr 04 apr, 2008 10:19
Jelger:
*tip*
vangt die lucht en maak er een aftershave van voor de echte diehards

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Bericht
door Sapphire » vr 04 apr, 2008 11:29
Klinkt leuk, die groene mobiel van jelger ziet er ook echt leuk uit

-
esalet
- Donateur (8x)

Bericht
door esalet » vr 04 apr, 2008 13:22
So Olive found a new Popeye...............goeie zaak!