25 mei, Amsterdam, havsstrand meeting

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
ervani
Geregistreerd lid

25 mei, Amsterdam, havsstrand meeting

Bericht door ervani » ma 28 apr, 2008 12:23

In navolging van de hamburger-meeting in Purmerend een meeting in Amsterdam. Geen uitgebreide meeting in de zin van georganiseerde activiteiten maar een bijeenkomst in Amsterdam. En of jullie het leuk vinden of niet, ik rij tegenwoordig in een Volvo dus het zal een gecombineerde Saab/Volvo meeting worden :wink:

Datum: zondag 25 mei
Tijd: 13.00 uur

Voor de mensen die niet bekend zijn met het nieuwe ijland bij Amsterdam: Strand Blijburg is een gezellige strandtent op Ijburg, de nieuwbouw locatie van Amsterdam. Dus ook kinderen die eventueel meekomen zullen zich vermaken (vlieger mee nemen).

http://www.blijburg.nl/

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » ma 28 apr, 2008 14:04

dacht dat het hier over saabmeetings ging ???!!

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » ma 28 apr, 2008 14:07

Agh lokkertje (als het gaat om de foto met de dames)

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » ma 28 apr, 2008 14:12

ervani schreef:Agh lokkertje
straks staan er hier ook nog gewoon Volvo-meetings, lijkt me geen geod plan

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » ma 28 apr, 2008 14:18

Met een leuke afsluiting aan het eind van de middag:
blijburg.nl schreef: Zondag 18 Mei The Soldiers.
De zondagen worden gedomineerd door verschillende jam-formaties die ieder een eigen draai aan deze roemruchte middag geven. Houd het deze middag op knijter goede soul & funk. Recht uit de stal van The Meters, Little Feet & Dokter John. Aanvang 17.00 uur.
Entree gratis.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: 18 mei, Amsterdam

Bericht door Sapphire » ma 28 apr, 2008 14:20

ervani schreef:Afbeelding
Ich bin dabei als die dame in het zwart ook komt (om het maar eens in hyves termen te zeggen)

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » ma 28 apr, 2008 14:25

@ ArjenH,

nee hoor straks staan er geen Volvo meetings op, want zoals je kan lezen is dit een gecombineerde meeting, dus daar zou ik maar niet wakker van liggen.

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » ma 28 apr, 2008 14:28

ArjenH schreef:dacht dat het hier over saabmeetings ging ???!!
ArjenH schreef:straks staan er hier ook nog gewoon Volvo-meetings, lijkt me geen geod plan
Straks is later en later voor dingen die misschien nooit gebeuren........

Dit is een uitnodiging aan Saabforum leden om met Saabs te komen dus m.i. genoeg kwalificatie om dit onder Saabmeetings te plaatsen.

@Arjenh: als het jou niks lijkt kom dan gewoon niet i.p.v. een leuk initiatief van een ander meteen weer de grond in te willen boren. Wanneer heb jij voor het laatst de moeite genomen om iets te organiseren?

ArjenH
Geregistreerd lid

Bericht door ArjenH » ma 28 apr, 2008 15:17

Marc van Beek schreef:
ArjenH schreef:dacht dat het hier over saabmeetings ging ???!!
ArjenH schreef:straks staan er hier ook nog gewoon Volvo-meetings, lijkt me geen geod plan
Straks is later en later voor dingen die misschien nooit gebeuren........

Dit is een uitnodiging aan Saabforum leden om met Saabs te komen dus m.i. genoeg kwalificatie om dit onder Saabmeetings te plaatsen.

@Arjenh: als het jou niks lijkt kom dan gewoon niet i.p.v. een leuk initiatief van een ander meteen weer de grond in te willen boren. Wanneer heb jij voor het laatst de moeite genomen om iets te organiseren?
nou in de winter weinig maar dacht laatst nog ergens iets in De Bilt ??!! Iets van 2 december ofzo :lol: kan me vergissen hoor

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » ma 28 apr, 2008 15:35

Arjen, kun je alsjeblieft ophouden met dat voortdurende zuigen richting Ervani? Het is echt mateloos irritant! Je doet het er gewoon om, is niks constructiefs aan, gewoon ordinair pesten wat je doet. Pesten doen kinderen en een enkele volwassen zielepoot, kan me niet voorstellen dat jij er zo eentje bent, maar begin nu toch te twijfelen....

Ervani, als ik een kleine suggestie mag doen over je keus voor de datum: het valt nu samen met de Roll on Roll off van de Saabclub. Ik ben daar (en niet alleen ik), anders was ik zeker wel even langs gekomen!

ervani
Geregistreerd lid

Bericht door ervani » ma 28 apr, 2008 15:38

Ah Roll on Roll off heb ik over het hoofd gezien, ik ga de datum aanpassen, een week later dus...

Datum aangepast 25 mei

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 28 apr, 2008 15:39

saabclub/saabforum agenda is zo druk tegenwoordig dat het altijd wel ergens mee samenvalt... my 2 pennies. Maar goed, hoe kleiner hoe beter...

Evengoed, veel plezier, en succes. Ben de 18e in zweden (en nog een paar 'forummers') - edit: en een week later bezig aan de thuisreis. :lol:

Skunk
Geregistreerd lid

Bericht door Skunk » ma 28 apr, 2008 15:43

ervani schreef:Ah Roll on Roll off heb ik over het hoofd gezien, ik ga de datum aanpassen, een week later dus...

Datum aangepast 25 mei
En volgens mij valt 'ie nu samen met de Euregiotour :wink:

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » ma 28 apr, 2008 15:44

dat bedoel ik dus met de eerdere opmerking... :lol:
maar goed, dubbele agenda is niet erg.. zolang het om verschillende 'doelgroepen' gaat.

Margreet
Geregistreerd lid

Bericht door Margreet » ma 28 apr, 2008 15:49

In mijn agenda past het nu in ieder geval :lol:

Plaats reactie