Waar kunnen we straks nog demontagedagen houden? (Randstad)

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Wouter
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Waar kunnen we straks nog demontagedagen houden? (Randstad)

Bericht door Wouter » wo 14 mei, 2008 12:42

De afgelopen jaren zijn er met veel succes zogeheten demontagedagen georganiseerd in Den Haag. De verschillende hobby-loodsen daar boden een perfecte mogelijkheid om met een groep mensen op efficiënte wijze een 900 classic binnen een dag uit elkaar te halen.

Maar ik heb begrepen dat de huidige sleutelloods ermee stopt en dat er voorlopig geen opvolger zal komen. Ik vraag me nu af waar we in de (nabije) toekomst nog demontagedagen kunnen houden in de Randstad.

Binnenkort heb ik namelijk nog een auto te slopen. Misschien dat ik dat achter mijn huis ga doen, maar daar moet Stadstoezicht geen lucht van krijgen. Voor mijn gemoedsrust is het beter wanneer we kunnen slopen op een locatie zoals de sleutelloods in Den Haag.

Alle suggesties en ideeën zijn welkom.

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » wo 14 mei, 2008 15:53

Ik ken een sleutelloods in Vriezenveen (niet bij mij in de achtertuin, maar een zeer grote loods waar een vrij kleine garagehouder in zit - heb al eens gevraagd, maar huur voor 1 dag zou mogelijk zijn).

Alleen Vriezenveen is wellicht wat ver voor je rijden.

Menno
Geregistreerd lid

Bericht door Menno » wo 14 mei, 2008 17:08

Ik ga ook speuren. Kleine lead naar Voorschoten, wie weet.

nics
Geregistreerd lid

Bericht door nics » vr 16 mei, 2008 22:12

Heb wat lijntjes uitgegooid, o.a. bij mijn garage, die ook rond kijkt, wie weet........

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » vr 16 mei, 2008 22:56

Menno schreef:Ik ga ook speuren. Kleine lead naar Voorschoten, wie weet.
Voorschoten zou een perfecte locatie zijn.

Plaats reactie