Nordschleife 1 t/m 3 augustus
-
Hanm
- Lid van verdienste
Nordschleife 1 t/m 3 augustus
Zaterdag 2 en Zondag 3 Augustus staan er weer 2 Nordschleife dagjes gepland. Vanaf vrijdag ben ik in de regio. Momenteel zijn we met 2 Saabs, een Lotus Exige en duimen we voor Saab nr. 3 die nog even met zijn agenda moet husselen. Wellicht via hier nog meer animo, voor 1 of meerdere dagen?
-
Maarten
- Lid van verdienste
-
turboflix
- Donateur

-
Turbobakk
- Donateur (8x)

-
Injectie
- Moderator
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Kan ik mij iets bij voorstellen. Ik schreef wel dat ik het leuk vind om het een keer mee te maken, maar DAT nou net niet en dan bedoel ik niet dat Manic op de koffie komtAls ik dit voorstel bij mij vrouw denk ik dat er een echtscheiding mijn kant wordt opgesmeten.
Maar misschien zijn er nog anderen?
-
brinky
- Donateur

-
Pluseight
- Geregistreerd lid
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Zo, we waren om 20.30 uur weer thuis. Erg leuke dag gehad met Bram, Hanm en Maarten. Prachtig weer trouwens, was hier wel anders geloof ik.
Na een ritje met Hanm in zijn Aero SS al snel geconcludeerd dat een 9000 aut. niet echt geschikt is voor dit werk. Verder reed er erg mooi spul rond Ferrari's, Porsche GT3, Dodge Viper en andere exoten en heel veel supersnelle Golfjes, BMW's etc.
Echt een aanrader zo'n dagje. Bij een volgende keer maar eens de 900 T16 meenemen.
Bedankt jongens, was top
Na een ritje met Hanm in zijn Aero SS al snel geconcludeerd dat een 9000 aut. niet echt geschikt is voor dit werk. Verder reed er erg mooi spul rond Ferrari's, Porsche GT3, Dodge Viper en andere exoten en heel veel supersnelle Golfjes, BMW's etc.
Echt een aanrader zo'n dagje. Bij een volgende keer maar eens de 900 T16 meenemen.
Bedankt jongens, was top
-
Maarten
- Lid van verdienste
-
Hanm
- Lid van verdienste
Ja, was absoluut weer super, heb Zaterdag 5 rondjes gedraaid en Zondag 2, samen met Maarten en Turbobakk. De SportSedan gedroeg zich formidabel, de nieuwe schokdempers zijn onder deze omstandigheden uitstekend merkbaar, wat er onder uit kwam was duidelijk "op".
Een "fotoverslagje" volgt nog, maar deze shot van boels-photography wilde ik jullie alvast niet onthouden:

Een "fotoverslagje" volgt nog, maar deze shot van boels-photography wilde ik jullie alvast niet onthouden:

-
staggie
- Geregistreerd lid
Hoi Ringrijders,
afgelopen weekend kon ik niet, maar na begin juli eens een dagje heen en terug naar de Ring geweest te zijn en daar alleen gekeken te hebben, vooral bij Breidscheid, zijn mijn vriendin en ik vorige week teruggegaan en hebben we op wo 30 juli onze eerste TF gemaakt. Niet met de Saab maar met onze Triumph Stag en het was een geweldige ervaring
.
Mijn vriendin zat niet helemaal op haar gemak, want ze heeft last van reisziekte op bochtige wegen
. Iedereen reed ons voorbij maar de kick was er niet minder om. Ik ga zeker nog terug. Helaas heb ik geen foto van onze Stag op de Ring wel eentje van op de parking, eens kijken of ik hem geplaatst krijg hier.
Groeten.......................

Gelukt, klik op foto voor grotere afbeelding.
afgelopen weekend kon ik niet, maar na begin juli eens een dagje heen en terug naar de Ring geweest te zijn en daar alleen gekeken te hebben, vooral bij Breidscheid, zijn mijn vriendin en ik vorige week teruggegaan en hebben we op wo 30 juli onze eerste TF gemaakt. Niet met de Saab maar met onze Triumph Stag en het was een geweldige ervaring
Mijn vriendin zat niet helemaal op haar gemak, want ze heeft last van reisziekte op bochtige wegen
Groeten.......................

Gelukt, klik op foto voor grotere afbeelding.