Nordschleife 1 t/m 3 augustus

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Hanm
Lid van verdienste

Nordschleife 1 t/m 3 augustus

Bericht door Hanm » wo 23 jul, 2008 21:48

Zaterdag 2 en Zondag 3 Augustus staan er weer 2 Nordschleife dagjes gepland. Vanaf vrijdag ben ik in de regio. Momenteel zijn we met 2 Saabs, een Lotus Exige en duimen we voor Saab nr. 3 die nog even met zijn agenda moet husselen. Wellicht via hier nog meer animo, voor 1 of meerdere dagen?

Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » vr 25 jul, 2008 11:00

Bedankt voor het duimen voor SAAB nr 3. :wink:

Helaas kan ik alleen op zondag aanwezig zijn.

turboflix
Donateur
Donateur

Bericht door turboflix » vr 25 jul, 2008 14:18

ben er misschien ook bij (weet ik in loop van komende week) en kom dan met de classic OF met de oude getunede Audi A8(4,2 quattro) van pa...

i'll keep you posted!

grtz,
felix

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » za 26 jul, 2008 10:50

Wellicht dat ik 3 augustus ook wel even langs kom. :lol:

Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Turbobakk » wo 30 jul, 2008 20:53

bram schreef:Wellicht dat ik 3 augustus ook wel even langs kom. :lol:
Bram en ik gaan op zondag. Ben er nog nooit geweest en het lijkt mij leuk om een keer mee te maken.

Is er nog iemand die ook op zondag gaat om eventueel gezamelijk op te rijden?

Injectie
Moderator

Bericht door Injectie » wo 30 jul, 2008 23:06

Als ik dit voorstel bij mij vrouw denk ik dat er een echtscheiding mijn kant wordt opgesmeten.

+ manic komt op de koffie... Bij mij thuis.

Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Turbobakk » wo 30 jul, 2008 23:20

Als ik dit voorstel bij mij vrouw denk ik dat er een echtscheiding mijn kant wordt opgesmeten.
Kan ik mij iets bij voorstellen. Ik schreef wel dat ik het leuk vind om het een keer mee te maken, maar DAT nou net niet en dan bedoel ik niet dat Manic op de koffie komt :wink:

Maar misschien zijn er nog anderen?

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » wo 30 jul, 2008 23:35

Ik was graag mee gegaan, maar ik kan helaas niet.

Vind het wel heel leuk dat jullie dit event op het forum aankondigen. Een volgende keer ben ik graag van de partij.

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » do 31 jul, 2008 21:51

Gaan er nog mensen mee naar de Ring a.s. zondag??

Grt
Bram

Pluseight
Geregistreerd lid

Bericht door Pluseight » za 02 aug, 2008 19:51

Helaas niet. Ik zou graag mee gaan om te kijken. Want het lijkt me best leuk om dat circuit eens te zien.

Veel plezier morgen!

Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Turbobakk » zo 03 aug, 2008 21:56

Zo, we waren om 20.30 uur weer thuis. Erg leuke dag gehad met Bram, Hanm en Maarten. Prachtig weer trouwens, was hier wel anders geloof ik.

Na een ritje met Hanm in zijn Aero SS al snel geconcludeerd dat een 9000 aut. niet echt geschikt is voor dit werk. Verder reed er erg mooi spul rond Ferrari's, Porsche GT3, Dodge Viper en andere exoten en heel veel supersnelle Golfjes, BMW's etc.

Echt een aanrader zo'n dagje. Bij een volgende keer maar eens de 900 T16 meenemen.

Bedankt jongens, was top :bluethumb:

Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » zo 03 aug, 2008 22:02

Graag had ik hier een aantal foto's van snelle en exotische auto's geplaatst, maar helaas kan ik op dit moment geen foto's uploaden op het forum.
De thuisblijvers zullen het moeten doen met onderstaand sfeerbeeld:

Afbeelding

Zoals je ziet hebben we een topdag gehad. :lol:

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » ma 04 aug, 2008 7:46

Ja, was absoluut weer super, heb Zaterdag 5 rondjes gedraaid en Zondag 2, samen met Maarten en Turbobakk. De SportSedan gedroeg zich formidabel, de nieuwe schokdempers zijn onder deze omstandigheden uitstekend merkbaar, wat er onder uit kwam was duidelijk "op".

Een "fotoverslagje" volgt nog, maar deze shot van boels-photography wilde ik jullie alvast niet onthouden:

Afbeelding

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » ma 04 aug, 2008 20:58

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

staggie
Geregistreerd lid

Bericht door staggie » di 05 aug, 2008 10:29

Hoi Ringrijders,

afgelopen weekend kon ik niet, maar na begin juli eens een dagje heen en terug naar de Ring geweest te zijn en daar alleen gekeken te hebben, vooral bij Breidscheid, zijn mijn vriendin en ik vorige week teruggegaan en hebben we op wo 30 juli onze eerste TF gemaakt. Niet met de Saab maar met onze Triumph Stag en het was een geweldige ervaring 8) .
Mijn vriendin zat niet helemaal op haar gemak, want ze heeft last van reisziekte op bochtige wegen :lol: . Iedereen reed ons voorbij maar de kick was er niet minder om. Ik ga zeker nog terug. Helaas heb ik geen foto van onze Stag op de Ring wel eentje van op de parking, eens kijken of ik hem geplaatst krijg hier.

Groeten.......................

Afbeelding

Gelukt, klik op foto voor grotere afbeelding.

Plaats reactie