carbootsale
-
verde900
- Donateur

carbootsale
ik zie allerlei "transportproblemen" misschien gewoon eens aan carbootsale plannen? ergens een kop koffie, beetje slap loellen, auto's kijken en elkaar gelukkig maken met SAAB memorabilia c.q. SAAB parts
-
Robbert
- Donateur (6x)

Re: carbootsale
Is een goed idee. Is dat niet te combineren met de Soesterberg meeting in september.verde900 schreef:ik zie allerlei "transportproblemen" misschien gewoon eens aan carbootsale plannen? ergens een kop koffie, beetje slap loellen, auto's kijken en elkaar gelukkig maken met SAAB memorabilia c.q. SAAB parts
-
taaffert
- Geregistreerd lid
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: carbootsale
ik ben voorverde900 schreef:ik zie allerlei "transportproblemen" misschien gewoon eens aan carbootsale plannen? ergens een kop koffie, beetje slap loellen, auto's kijken en elkaar gelukkig maken met SAAB memorabilia c.q. SAAB parts
-
Robbert
- Donateur (6x)

-
verde900
- Donateur

-
Reub
- Geregistreerd lid
-
edwardk
- Geregistreerd lid
Jammer Verde,
kan er niet bij zijn ondanks het goede idee
Dus het maakt mij niet uit, (niet dat er iemand rekening met mij houdt)
kan de komende 3-4 weekenden niet,
vanwege werkverplichtingen in Duitsland
.
Of je moet wat doen in de omgeving van Nijmegen / Lent /Ooij/Malden/Berg en Dal , da's nog enigszins in de buurt voor mij dan.
Maar ehh, allen veel plezier dan
kan er niet bij zijn ondanks het goede idee
Dus het maakt mij niet uit, (niet dat er iemand rekening met mij houdt)
kan de komende 3-4 weekenden niet,
vanwege werkverplichtingen in Duitsland
Of je moet wat doen in de omgeving van Nijmegen / Lent /Ooij/Malden/Berg en Dal , da's nog enigszins in de buurt voor mij dan.
Maar ehh, allen veel plezier dan
-
Reub
- Geregistreerd lid
Niet het hele topic gelezen, Sjoerd?sjoerdk schreef:17-8 lijkt mij prima! Als het in Delft is; helemaal mooi!
Robberts schreef:
Delft is niet zo centraal he?taaffert schreef:
Lijkt me niet.
Dat moet niet de insteek van die meeting zijn. Gewoon los erbij ergens centraal in het land.
Kan ook. In de buurt van Utrecht.