Marnewaard, 30 & 31 mei 2009, Pinksterweekend

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
marcelgerry
Geregistreerd lid

Marnewaard, 30 & 31 mei 2009, Pinksterweekend

Bericht door marcelgerry » di 12 aug, 2008 20:09

Ik loop al een tijdje met de gedachte rond om een meeting te organiseren voor alle Saabforumleden. Door het hele land heen worden meetingen georganiseerd door forumleden. Meestal heeft zo'n meeting een regionaal karakter en daar is ook helenaal niets mis mee en dat moeten wij ook gewoon blijven doen :!: Het zou natuurlijk geweldig zijn om een meeting te organiseren waar zoveel mogelijk forumleden bij aanwezig kunnen zijn. Er is in het verleden hier wel eens over gesproken maar iets concreets........ Ik heb zelf al wat frisse plannen maar wil toch een stuk feedback van jullie.

Een aantal vragen die ik zelf heb geformuleerd en waar we over kunnen discuseren zijn:

1 Wanneer moet dit gaan plaatsvinden. 2009 hebben we met SCN bijvoorbeeld al een internationale Saab meeting of moeten wij dit los van elkaar zien.

2 Mag deze meeting wat gaan kosten.

3 Mag zo'n meeting 1 á 2 dagen duren, bijvoorbeeld van een zaterdag op een zondag.

4 Welke activiteiten zou je graag op zo'n meeting willen terugzien.

4 Zijn er forumleden die zich geroepen voelen om dit uniek gebeuren met mij te organiseren.

Zo kan ik nog wel een aantal vragen formuleren maar ik zou zeggen, :megafon:

verde900
Donateur
Donateur

Bericht door verde900 » di 12 aug, 2008 20:12

in Klinthult?

marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » di 12 aug, 2008 20:17

:lol: Zouden we wel onze snode plannen kunnen smeden voor de meeting.

sidneypolak
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sidneypolak » di 12 aug, 2008 20:34

Ik juich je idee toe.
De Saabmeeting Midden Nederland is eigenlijk ook al bedoeld voor alle leden. Vandaar de centrale plek in Nederland. :wink:

jochem
Geregistreerd lid

Bericht door jochem » di 12 aug, 2008 20:56

Het lijkt mij ook wel leuk

Maar het is moeilijk voor mij om van tevoren te vertellen of ik wel of niet kan komen :S

nacra 93
Donateur
Donateur

Bericht door nacra 93 » di 12 aug, 2008 22:49

Een jaarlijkse meeting niet zijnde de MLM en routerend door het land en dan 2 dagen laten duren met drank en.................saabs, top ik doe mee
en dan noemen we het DE meeting of zo iets.

jochem
Geregistreerd lid

Bericht door jochem » di 12 aug, 2008 22:55

Count me in

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 12 aug, 2008 23:43

sidneypolak schreef:Ik juich je idee toe.
De Saabmeeting Midden Nederland is eigenlijk ook al bedoeld voor alle leden. Vandaar de centrale plek in Nederland. :wink:
Klopt, we hebben 'onze' meeting juist op deze plaats omdat het redelijk centraal is, zodat er zoveel mogelijk mensen uit het hele land kunnen komen, zonder dat bepaalde mensen echt significant verder moeten en er dus sprake is van "locatie discriminatie" :P.

Daarnaast is er in 2009 een internationale Saabmeeting in Nederland.

roel de graaf
Geregistreerd lid

Bericht door roel de graaf » wo 13 aug, 2008 9:43

top idee
hoe meer meetings hoe beter
wil je eventueel ook helpen met organisatie

gr roel

marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » wo 13 aug, 2008 13:30

Roel dank je wel. Ik heb je inmiddels een pb gestuurd met een mogelijke opzet. Ook Jacco (nacra 93) is bereidt om plaats te nemen in de organisatie. Ik wacht je reactie af.

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » do 14 aug, 2008 1:53

Een meeting zoals bijvoorbeeld in Rosmalen, februari 2007, is altijd leuk. Voor diegenen die 'm gemist hebben hierbij nog het filmpje van forumvader Sander:

<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/UPotzXw9iEI&co ... ram><param name="wmode" value="transparent"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/UPotzXw9iEI&co ... 19151&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" wmode="transparent" width="425" height="344"></embed></object>

Hopelijk lukt het dit keer om nog meer forummers enthousiast te maken, ben benieuwd wat de locatie zou kunnen worden...

marcelgerry
Geregistreerd lid

Bericht door marcelgerry » za 11 okt, 2008 0:05

Tenfour schreef: Hopelijk lukt het dit keer om nog meer forummers enthousiast te maken, ben benieuwd wat de locatie zou kunnen worden...
Zaterdag 30 mei & zondag 31 mei (1e pinksterdag) 2009. Locatie: Willem Lodewijk van Nassau Kazerne op de Marnewaard.

Het heeft even geduurd maar de voorbereidingen zijn in volle gang.

Afbeelding

Locatie meeting: rode stip
Afbeelding

Waarom in het hoge noorden :?:

Ik werk sinds 1 april, en dit is geen grap, op het Defensie complex in de Marnewaard. De Marnewaard ligt op de grens van Friesland en Groningen. Een prachtig stuk natuurgebied met enorm veel mogelijkheden. Ik heb officieel toestemming gekregen om gebruik te mogen maken van bestaande infra zoals o.a. slaaplocties, kantine, eetzaal, parkeerplaatsen etc. Inderdaad we mogen gebruik maken van de slaaplocatie op de kazerne!!

De plannen zijn we nu verder aan het uitwerken maar het belooft een fantastisch evenement te worden met o.a. een toertocht, een feestavond met een BBQ.

Wat zijn de kosten:
Dit is een beetje afhankelijk van het aantal deelnemers maar zal ongeveer tussen de 50 en 75 euro liggen. Dit is dan incl. 2 x lunch, 1 x ontbijt, BBQ en een overnachting en nog wat versnaperingen.

Dus noteer in uw agenda:

Zaterdag 30 mei & zondag 31 mei 2009, Meeting Marnewaard.

Greetz,

Marcel

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » za 11 okt, 2008 0:33

Ideale locatie inderdaad. In 2002 ben ik er weleens geweest, in 2006 ben ik er weleens geland. Helaas kan ik in het weekend mijn "dienstvoertuig" niet meenemen, maar ik maak er wel een dienstreis van :wink:. Wat zijn de messprijzen op Marnewaard? Hanteren we de oude prijzen of de Paresto prijzen?

Zo krijgt de burger nog wat terug van zijn betaalde belastingcenten. Ik probeer deze datum vrij te houden. Top idee Marcel! :bluethumb:

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » za 11 okt, 2008 10:07

Klinkt goed!

sidneypolak
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door sidneypolak » za 11 okt, 2008 10:36

Ik ga alvast een pyama kopen! :lol:

Plaats reactie