Meeting in de buurt van Norg op 1 november 2008

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Frisk
Donateur
Donateur

Meeting in de buurt van Norg op 1 november 2008

Bericht door Frisk » vr 12 sep, 2008 16:34

Wie heeft er zin in een SAABforummeeting in de buurt van Norg op 28 september?De parkeerplaats tegenover Restaurant Norgerberg aan de weg Roden-Norg is lekker groot; vooral op de zondagochtend.Het lijkt mij een geschikte pleisterplaats voor zowel Stadjers (stads-Groningers), Drenten en Friezen. Alle typen SAABs zijn natuurlijk van harte welkom. :D

Azul
Geregistreerd lid

Bericht door Azul » za 13 sep, 2008 15:31

Dag Frisk,
Aan mijn antwoord heb je niet veel maar ik had wel graag willen komen alleen kan ik die datum niet. Jammer

Paul99
Geregistreerd lid

Bericht door Paul99 » za 13 sep, 2008 19:53

Ergens in de middag lijkt me leuk.

Frisk
Donateur
Donateur

Bericht door Frisk » zo 14 sep, 2008 19:04

Locatie en datum mogen van mij ook anders ingevuld worden. Het lijkt mij een goed idee om eind september/begin oktober eens een meeting in het Noorden te houden op een locatie die voor veel leden centraal in het Noorden ligt.Aangezien er veel forumleden uit de stad Groningen en direkte omgeving komen lijkt een locatie ergens in die buurt mij het meest wenselijk.Wie heeft er zin in zo'n Saabforummeeting.Welke datum heeft jullie voorkeur 28 september of 12 oktober?Welke locatie is het meest geschikt?Eelde, Norg of Zuidlaren?(Brink is ook een leuke locatie). :?:

wiseguy
Geregistreerd lid

Bericht door wiseguy » zo 14 sep, 2008 19:58

Ik ben geregeld in Haren (GN). De 28-09 komt niet uit, maar wellicht is 12-10 een goede optie (voor mij persoonlijk). Zuidlaren misschien ook leuk qua fotogeniekheid? Goed plan sowieso!

Tonnes
Geregistreerd lid

Bericht door Tonnes » zo 14 sep, 2008 21:48

Lijkt mij ook wel wat! Zuidlaren is een mooie plek om zoiets te doen! Alleen de datum kan ik niet....

Azul
Geregistreerd lid

Bericht door Azul » zo 14 sep, 2008 21:52

Jullie kiezen ook steeds de datums dan ik niet kan. 12-10 is de 4mijl van Groningen. Verder maakt mij de locatie niet veel uit. Mochten jullie een datum kiezen die ik wel kan dan mag het altijd bij mijn huis in Eext. Ik woon ook aan een brink en er is veel parkeerruimte!

Frisk
Donateur
Donateur

Bericht door Frisk » di 23 sep, 2008 0:05

Meeting gaat zondag 28 september in ieder geval niet door wegens gebrek aan animo. :oops:

72sonett3
Geregistreerd lid

Bericht door 72sonett3 » di 23 sep, 2008 0:15

Ik heb eind oktober een lang weekeind, 1/11 kan ik wel... Norgerberg is een geschikte lokatie.

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » di 23 sep, 2008 10:33

Mijn vader en ik zouden graag willen komen.

Is Drachten niet een mooie plaats om het te houden? Dat is immers redelijk centraal gelegen in het noorden des Lands. Of anders Eelde?

Tonnes
Geregistreerd lid

Bericht door Tonnes » di 23 sep, 2008 10:40

Misschien op Friesche Paarden Centrum te Drachten? Genoeg parkeerplek?

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » di 23 sep, 2008 10:57

Norgeberg is vele malen mooier, naar mijn bescheiden mening.
Ik kan 1/11 ook wel.

Meer
Geregistreerd lid

Bericht door Meer » di 23 sep, 2008 11:44

waxle schreef: Ik kan 1/11 ook wel.
ik niet :(

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » di 23 sep, 2008 12:37

Uh-oh. Straks gaan ze nog denken dat we relatieproblemen hebben... :badteeth1:

sanderzwart
Geregistreerd lid

Bericht door sanderzwart » di 23 sep, 2008 13:16

Helaas lukt het mij toch niet om erbij te zijn vanwege werkzaamheden.

Datum: 1 november 2008
Waar: Norgerberg

Groeten,

Sander Zwart
(Sneek)

Plaats reactie