Saabmeeting Midden Nederland, the after party
-
ervani
- Geregistreerd lid
Saabmeeting Midden Nederland, the after party
Allen,
Ik wil alle deelnemers bedanken voor de deelname aan de meeting/toerrit. Zoals jullie hebben kunnen zien zijn we bij het MLM uit 'ons jasje' gegroeid. Maar dat is een zorg voor volgend jaar.
In deze topic graag feedback over het evenement, hiermee doel ik niet op complimentjes want we hebben al genoeg veren in de kont. Het gaat eerder om meedenken over verbeteringen en dergelijke.
En bij deze meteen even de uitslag van de toerrit. Wij hebben de indruk dat niet alle deelnemers hun vragenlijst hebben ingeleverd. Aan de hand van de spullen die wel zijn ingeleverd hebben wij de volgende uitslag. Het cijfer achter de naam is het aantal fouten.
Let wel er is dit jaar gebruik gemaakt van twee verschillende ritten. Rit A was de nieuwe rit en Rit B was de tocht van vorig jaar. Dit was noodzakelijk om de start-interval van 1 minuut te kunnen gebruiken zonder dat men moest filerijden.
een gedetailleerde uitslag volgt op de website, maar ik heb vanmiddag niet voor niets iets van 2 uur in mijn SaVolvo gezeten om de uitslag te berekenen.
We missen trouwens flink wat formulieren want we hadden ongeveer 60 deelnemers aan de start.
Uitslag
TOERRIT
B route
1. Turbomoos 2
2. 93Silver 3
3. Tweemeter 5
4. Hessel 5
5. Thom 6
6. th5127 6
7. Mike74 6
8. ltvf54 8
9. davinz 9
10. dt89tl 9
11. ronald en mariska 9
13. v wijk 12
14. sebastiaan 12
15. tineke/kees 15
16. emile 20
A route
1. Methode 3
2. Eddie 4
3. SjoedK 6
4 Tenfour&margreet 6
5. Pianoman 7
6. Menno & wouter 8
7. rvb 8
8. marieke en eric 9
9. rocco 9
10. robert&Wybrich 9
11. rombout 11
12. pit 11
13. hugo buijze 13
14. frans, ed, boudewijn 13
15. acid style 14
16. troll93 15
17. west en mac 16
18. kmstand 255391 22
19. albert r 25
20. roel de graaf 26
Ik wil alle deelnemers bedanken voor de deelname aan de meeting/toerrit. Zoals jullie hebben kunnen zien zijn we bij het MLM uit 'ons jasje' gegroeid. Maar dat is een zorg voor volgend jaar.
In deze topic graag feedback over het evenement, hiermee doel ik niet op complimentjes want we hebben al genoeg veren in de kont. Het gaat eerder om meedenken over verbeteringen en dergelijke.
En bij deze meteen even de uitslag van de toerrit. Wij hebben de indruk dat niet alle deelnemers hun vragenlijst hebben ingeleverd. Aan de hand van de spullen die wel zijn ingeleverd hebben wij de volgende uitslag. Het cijfer achter de naam is het aantal fouten.
Let wel er is dit jaar gebruik gemaakt van twee verschillende ritten. Rit A was de nieuwe rit en Rit B was de tocht van vorig jaar. Dit was noodzakelijk om de start-interval van 1 minuut te kunnen gebruiken zonder dat men moest filerijden.
een gedetailleerde uitslag volgt op de website, maar ik heb vanmiddag niet voor niets iets van 2 uur in mijn SaVolvo gezeten om de uitslag te berekenen.
We missen trouwens flink wat formulieren want we hadden ongeveer 60 deelnemers aan de start.
Uitslag
TOERRIT
B route
1. Turbomoos 2
2. 93Silver 3
3. Tweemeter 5
4. Hessel 5
5. Thom 6
6. th5127 6
7. Mike74 6
8. ltvf54 8
9. davinz 9
10. dt89tl 9
11. ronald en mariska 9
13. v wijk 12
14. sebastiaan 12
15. tineke/kees 15
16. emile 20
A route
1. Methode 3
2. Eddie 4
3. SjoedK 6
4 Tenfour&margreet 6
5. Pianoman 7
6. Menno & wouter 8
7. rvb 8
8. marieke en eric 9
9. rocco 9
10. robert&Wybrich 9
11. rombout 11
12. pit 11
13. hugo buijze 13
14. frans, ed, boudewijn 13
15. acid style 14
16. troll93 15
17. west en mac 16
18. kmstand 255391 22
19. albert r 25
20. roel de graaf 26
-
Menno
- Geregistreerd lid
-
ervani
- Geregistreerd lid
-
sidneypolak
- Donateur (2x)

Methode en Turbomoos hebben de toerrit gewonnnen en krijgen hiervoor beide de eerste prijs. Dit is een "heuse" Saabtent. Willen de winnaars via pb contact opnemen met mij voor de overhandiging van hun prijs?
Namens deze weg wil ik Saab Nederland bedanken voor hun "sponsering" bij de prijzen en het kunnen weggeven van de Saabpolo's. Hun komst met twee fantastische Saabs gaf het geheel nog meer cachet!
Namens deze weg wil ik Saab Nederland bedanken voor hun "sponsering" bij de prijzen en het kunnen weggeven van de Saabpolo's. Hun komst met twee fantastische Saabs gaf het geheel nog meer cachet!
-
sidneypolak
- Donateur (2x)

-
Methode
- Geregistreerd lid
Dan nog: navigator van 13 jaarMenno schreef:Niet verkeerd, het ging dus alleen om de vragen en niet om km's of tijd. Tip voor volgende keer: misschien verdeling in iets van een tour- en een sportklasse? Er zijn vast deelnemers die best wat 'sportievers' willen rijden (regularity oid).
Overigens niets dan veren, mooi werk.
-
Doc
- Donateur (2x)

-
MennoB
- Geregistreerd lid
Het was onze tweede toertoertocht en de eerste zonder bolletjes en pijltjes... het begin verliep dus al meteen wat stroef...hoe lees je dit nu precies, en hoe leg ik (navigatrische) het dan ook nog eens zo uit dat mijn vriend die aan het stuur zit het ook nog begrijpt.
Toen kwamen we er na 100 meter achter dat er ook nog heeeeeel veeeeel vragen in het spel zaten, tja toen hebben we de moed een beetje verloren.
Maar na een kilometer of wat en een aantal gggrrr's en godvers is het dan toch nog gelukt om van de rit te genieten en eigenlijk ook niet echt meer verkeerd te rijden. Dus tja dit is onze reden waarom wij het formulier niet meer hebben ingeleverd. Het leek ons, behalve wat gelach van jullie kant naar ons toe, niet echt veel toe te voegen aan het wedstrijd element.
..Dus complimenten voor de mooie rit en de goede organisatie, de volgende keer gaat het bij ons ook vast beter...aldoende leert men!
Tamara
Tamara
-
roel de graaf
- Geregistreerd lid
-
900cabrio
- Geregistreerd lid
Het was onze eerste Saabmeeting, maar we zijn superenthousiast.
Prima organisatie en inderdaad een erg mooie lokatie waar de kinderen niet alleen van alle mooie Saab's hebben genoten maar zich ook vermaakt hebben in de speeltuin en bij de vliegtuigen. Ik denk niet dat er gemakkelijk een betere lokatie te vinden is.
Prima organisatie en inderdaad een erg mooie lokatie waar de kinderen niet alleen van alle mooie Saab's hebben genoten maar zich ook vermaakt hebben in de speeltuin en bij de vliegtuigen. Ik denk niet dat er gemakkelijk een betere lokatie te vinden is.
-
AcidStyle
- Geregistreerd lid
-
Psychotic
- Geregistreerd lid
Ben ook nog even geweest, organisatie was goed dus geen problemen, nogmaals hulde. Had het persoonlijk echter ook wel weer snel gezien allemaal en miste eigenlijk wat aktie.
Aanbevelingen;
- Het lijkt mij te gek om met 'n allen en stuk te rijden. Volgens mij kan je dit aanvragen met eventueel politie begeleiding. Heb jaren geleden met de Motor Aktie Groep meegereden van Den Haag naar Maarssen en van Utrecht naar A'dam. Da's pas kicken, rijden tussen 5000 andere motoren onder Politie begeleiding, alles werd afgezet totdat de stoet voorbij was. Zoiets met al die Saabs...
- Aangezien er vanmiddag veel moois te zien was, is een verkiezing van de mooiste Saab, bv per type of all over ook wel een leuk idee.
Vanmiddag erg mooie exemplaren gezien; 2 witte 93SS Cabrio's, 1 van Saab Nederland en 1 met een heer en dame. Ik vind de kleur wit goed staan bij deze modellen. Verder een mooie Rode 93 Viggen look alike. Een impressive 93 SS fourwheel drive. De echte oude exemplaren w.o. de Sonnet. En mijn eigen limo natuurlijk, de enige echte Viggen aanwezig voor zover ik kon zien.
b.t.w. in de buurt was er blijkbaar ook een meeting van Mercedes, heb ze in een stoet voorbij zien trekken, cabrio's oude en nieuwe exemplaren. Leuk, zij gingen wel rijden ...
Aanbevelingen;
- Het lijkt mij te gek om met 'n allen en stuk te rijden. Volgens mij kan je dit aanvragen met eventueel politie begeleiding. Heb jaren geleden met de Motor Aktie Groep meegereden van Den Haag naar Maarssen en van Utrecht naar A'dam. Da's pas kicken, rijden tussen 5000 andere motoren onder Politie begeleiding, alles werd afgezet totdat de stoet voorbij was. Zoiets met al die Saabs...
- Aangezien er vanmiddag veel moois te zien was, is een verkiezing van de mooiste Saab, bv per type of all over ook wel een leuk idee.
Vanmiddag erg mooie exemplaren gezien; 2 witte 93SS Cabrio's, 1 van Saab Nederland en 1 met een heer en dame. Ik vind de kleur wit goed staan bij deze modellen. Verder een mooie Rode 93 Viggen look alike. Een impressive 93 SS fourwheel drive. De echte oude exemplaren w.o. de Sonnet. En mijn eigen limo natuurlijk, de enige echte Viggen aanwezig voor zover ik kon zien.
b.t.w. in de buurt was er blijkbaar ook een meeting van Mercedes, heb ze in een stoet voorbij zien trekken, cabrio's oude en nieuwe exemplaren. Leuk, zij gingen wel rijden ...
-
brinky
- Donateur

-
Sapphire
- Donateur (7x)

Hebben we overwogen, maar dit is gewoon niet te zeggen. Er zijn zoveel mooie. Dit is zodanig subjectief dat het niet te doen valt tenzij je er professionals bijroept (die niet gratis komen). En dan nog blijft het gerelateerd aan de criteria die zij hanteren voor 'mooiste auto'. Ik heb wel 30 auto's gezien waarvan ik dacht wauw! En er waren er vast meer dan 30, maar ik had helaas geen tijd om alle auto's te bekijken.Psychotic schreef:- Aangezien er vanmiddag veel moois te zien was, is een verkiezing van de mooiste Saab, bv per type of all over ook wel een leuk idee.