Afgelast!12 april 2009 een meeting in de omgeving biesbosch!

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
MennoB
Geregistreerd lid

Afgelast!12 april 2009 een meeting in de omgeving biesbosch!

Bericht door MennoB » zo 28 sep, 2008 19:28

Helaas, de tocht kan op 12 april niet doorgaan. Menno heeft te horen gekregen dat hij werkverplichtingen heeft deze dag, We gaan snel kijken naar een nieuwe datum, wel balen hoor!!

(De datum is geprikt! Zondag 12 april meeting in de buurt van de biesbosch. Wij hopen dat er veel mensen komen. Zoals het er nu naar uit ziet wordt het een gezellige meet and greet met vervolgens een mooie toch door en langs de biesbosch. evt met bezoek aan biesbosch museum en indien voldoende animo een etentje bij ons in de buurt op eigen kosten natuurlijk. We kennen wel een leuke simpele tent.
Meer info volgt snel!

Veel mensen hebben hun hulp aangeboden, wie kan ons concreet helpen om een bolletje pijltjes tocht uit te zetten hier in de buurt???)

Groetjes Menno en Tamara

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » zo 28 sep, 2008 19:45

Natuurlijk heb ik interesse, onze tijd is echter schaars en het zal er vooral vanaf hangen wanneer.
Met de omgeving zijn we erg bekend omdat we er aan de rand van wonen.
Cornell

MennoB
Geregistreerd lid

Bericht door MennoB » zo 28 sep, 2008 19:49

Het wordt het pas weer in het voorjaar hoor, zeker gezien het weer, de voorbereidingen en bbq-en met mooi weer is ook leuker he

AlbertR
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door AlbertR » zo 28 sep, 2008 20:38

Een meeting bij ons in de buurt, zeg maar waar en wanneer.
Ik zal er zijn een goed idee.

Als er hulp nodig is hoor ik het wel.

gr Albert.

Ronald en Mariska
Geregistreerd lid

Bericht door Ronald en Mariska » zo 28 sep, 2008 21:55

Wij hebben een tijdje geleden een superleuke route gereden door Werkendam, Dordrecht (met het pontje over), Bleskensgraaf en nog meer van die plaatsjes. Mijn vriend weet waarschijnlijk nog wel waar we gereden hebben. We willen best een routebeschrijving maken.

Groetjes, Mariska

MennoB
Geregistreerd lid

Bericht door MennoB » zo 28 sep, 2008 22:01

leuk idee, als we jullie hulp nodig hebben laat ik zeker wat weten!! eerst maar eens kijken hoeveel mensen er reageren en mee willen, maar erg leuk dat je dit voorstelt!
tamara

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 28 sep, 2008 22:31

Het lijkt mij wel wat. Mooie omgeving, ben er een keer op familieweekend geweest. Ook leuk om nevenachtiviteiten te organiseren, zoals bijv. een Saabforum kajak wedstrijd :D Bijv. de 'moderne saab'-rijders (vanaf 9000) tegen de 'klassieker rijders' (tot 9000). Ik noem maar iets.

ronald95
Geregistreerd lid

Bericht door ronald95 » ma 29 sep, 2008 9:32

Een meeting vlakbij huis is altijd goed en ik weet dat je daar in de buurt hele mooie routes kan rijden.
Ik blijf dit volgen en zal zorgen dat ik er ook ben.

turboflix
Donateur
Donateur

Bericht door turboflix » ma 29 sep, 2008 10:39

is ook voor mij in de buurt..als ik kan doe ik mee!

gr,
fx

sb153b
Geregistreerd lid

Bericht door sb153b » ma 29 sep, 2008 10:41

Dacht ik al Felix :wink: , is die spoedmeet afgelopen zondag nu nog doorgegaan...?
Cornell

Bart M
Geregistreerd lid

Bericht door Bart M » ma 29 sep, 2008 22:38

Ik denk dat ik ook wel kom.
Goed initiatief.

Te-Jo
Geregistreerd lid

Bericht door Te-Jo » vr 10 okt, 2008 22:22

Als de meting niet gelijk valt met de eventuele meting van Tilburg en omstreken ben ik graag van de partij.

Gr. Te-Jo

SNNLCA2
Geregistreerd lid

Bericht door SNNLCA2 » za 22 nov, 2008 23:44

Reageer een beetje laat, maar ik lees dat het voor het komende voorjaar is, lijkt mij een prima idee een ritje met een hoop SAAB's in de eigen omgeving

peterpaul
Geregistreerd lid

Bericht door peterpaul » di 25 nov, 2008 0:03

lijkt mij ook leuk.
Is niet zo ver van Schiedam en ben er een tijdje terug nog geweest, echt mooie omgeving.
Count me in 8)

Te-Jo
Geregistreerd lid

Bericht door Te-Jo » zo 14 dec, 2008 3:11

schopje,

moeten we warm houden 8)

Plaats reactie