SF mini-meeting te Voorst / 99 Finlandia: zaterdag 29 nov.

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Thom
Donateur
Donateur

SF mini-meeting te Voorst / 99 Finlandia: zaterdag 29 nov.

Bericht door Thom » ma 17 nov, 2008 23:26

Zoals elders op het forum gemeld heb ik, na een tip hier op het Saabforum, een bijzondere Saab 99 Finlandia gekocht in Finland. Ik heb zoveel spontane reacties gekregen van Saabliefhebbers die wilden komen kijken, dat ik besloten heb een kleine meeting te organiseren hier in Voorst, en wel op:

Zaterdag 29 november 14.00 uur

7383 BJ Voorst
(doodlopende straat voor het spoor, niet op TomTom!)
Tel. 06-10050290

De meeting is voor iedereen die de Saab Finlandia wil bekijken, iets kwijt wil over Saab of een andere goede (saab)reden heeft om langs te komen. Er staat in ieder geval taart voor een ieder klaar!

Het zou fijn zijn als je even meldt of je komt, dat houd ik hier rekening mee met de inkoop!
Afbeelding

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » ma 17 nov, 2008 23:38

het staat al in mijn agenda !

Top dat ie naar NL komt ! 8)

Marc van Beek
Geregistreerd lid

Bericht door Marc van Beek » di 18 nov, 2008 0:21

Ik probeer ook langs te komen. Weet helaas pas vlg. week of dit lukt, laat het je nog wel even per PB definitief weten.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 18 nov, 2008 0:59

Lijkt me leuk Thom, ik denk dat ik wel even langs kom! Is het goed als ik een hoedenplank bij je achterlaat voor buur(t)man Wim (faunix)?

En aangezien hier veel Saabjes en eigenaren bij elkaar komen uit waarschijnlijk verschillende delen van NL: een flinke opportunity voor zij die via de SPD wat willen vervoeren! Of voor zij die iets willen hebben uit het onderdelen walhalla van Voorst maar niet in de buurt ervan wonen ;) Ik kan in elk geval iets voor je meenemen beide kanten op als ik kom (nog niet zeker). Maar laten we dat in het SPD topic bespreken.

geert1
Geregistreerd lid

Bericht door geert1 » di 18 nov, 2008 1:17

ga mijn agenda checken om te komen, post hier morgen nog wel voor ja of nee 8)

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » di 18 nov, 2008 1:28

Helaas, ik kan dan niet.

@Thom, begrijp ik goed dat jij de verdeling van de 99T spoilers doet? Dan zou ik graag een alternatieve afspraak maken.

Thom
Donateur
Donateur

Bericht door Thom » di 18 nov, 2008 1:33

ik doe niet de verdeling van de spoilers, maar heb aangeboden de meeting als verdeelpunt te gebruiken. Jammer dat je niet kunt..... Inmiddels komen er al een stuk of 10 denk ik.
Ik wil ook evt. wel spoilers hier bewaren voor iemand die niet kan als dit dichterbij is.
Wat betreft de hoedenplank: kun je hier achter laten. En ik gok trouwens dat Wim ook wel komt als hij kan.
En Geert komt met de 96 toch? :)

John
Geregistreerd lid

Bericht door John » di 18 nov, 2008 21:18

Ha die Thom,

Ik heb het genoteerd maar weet nog niet zeker of ik kan. Die zondagmiddag staat ook al de bijeenkomst in Hoenderloo gepland.

groet John

jelger
Geregistreerd lid

Bericht door jelger » di 18 nov, 2008 21:41

Ik ben er wel bij.

fau-nix
Geregistreerd lid

Bericht door fau-nix » di 18 nov, 2008 21:50

Thom schreef:ik doe niet de verdeling van de spoilers, maar heb aangeboden de meeting als verdeelpunt te gebruiken. Jammer dat je niet kunt..... Inmiddels komen er al een stuk of 10 denk ik.
Ik wil ook evt. wel spoilers hier bewaren voor iemand die niet kan als dit dichterbij is.
Wat betreft de hoedenplank: kun je hier achter laten. En ik gok trouwens dat Wim ook wel komt als hij kan.
En Geert komt met de 96 toch? :)
En hij kan!
't is zo kort bij, dat ik het zelfs fietsend zou kunnen afleggen. Maar ik zal mij 't Swart Monster tijdig claimen om zónder hoedeplank-met gaten op het gastvrije Buiten van Thom, mijn rechtmatig "bezit" in ontvangst te nemen :D . ik zie er naar uit.

Mijn vriend van der Nijl met zijn 2 kinders (én SAAB) komen ook ff.

Wim

Thom
Donateur
Donateur

Bericht door Thom » di 18 nov, 2008 21:56

Mooi mannen! Ik ben er in Hoenderloo ook bij, maar deze meeting is niet zo uitgebreid he. Je kunt ook even met partner langswippen.

Aanmelding tot nu toe:

Jelger
Sjoerd
Peterpaul
Rene B.
Wouter S.
Dennis. S
Wim + 3 x aanhang
Arnoud
Nelleke
Arne
John
Sadelrücker
Ruurd
Hannes
Jeroen N.

Er zijn parkeerplaatsen zat!

Ik ga 's avonds in Voorst bij een steakhouse eten met een van de Saabliefhebbers, als er nog mensen willen aansluiten dan zijn zij van harte welkom (wel eigen rekening natuurlijk). Graag dan even melden ivm reserveren!

De Finlandia komt morgen laat of donderdag vroeg. Ik laat hem lekker onder het stof zitten zodat we hem ongerept kunnen zien! Niet te vergeten: er komt ook een 99T cc uit Finland mee (te koop).

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » di 18 nov, 2008 22:07

Helaas ik kan niet komen.

geert1
Geregistreerd lid

Bericht door geert1 » di 18 nov, 2008 22:26

he thom kom graag op 29/11, mag mijn wederhelft ook mee?

Thom
Donateur
Donateur

Bericht door Thom » di 18 nov, 2008 22:26

tuurlijk Geert, welkom! Zo ver is het voor jou ook weer niet he!

Thom
Donateur
Donateur

Bericht door Thom » wo 19 nov, 2008 15:07

UPDATE

Jelger
Sjoerd
Peterpaul
Rene B.
Wouter S.
Dennis. S
Wim + 3 x aanhang