Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
Bericht
door ArjenH » za 22 nov, 2008 23:59
met 3 gewassen dikke Aero's achter elkaar, is toch mooi, foto's komen eraan

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » zo 23 nov, 2008 0:03
Haha, was een mooi gezicht jongens!

De nieuwe uitlaat van Arjen klinkt echt super, zeer beschaafd maar toch potent, ziet er ook erg gelikt uit!
Ik ben er overigens nog steeds niet uit waarom de Turbo X zo klinkt, gegevens zijn nogal minimaal op internet. Jurjen's 'standaard' 2.8 Turbo V6 Aero klinkt echter ook zeer goed, wat een mooie grom bij 6.000 toeren.
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
Bericht
door ArjenH » zo 23 nov, 2008 0:06
nou ik heb van de week gehoord wat een katalysator aan geluid dempt, weet bijna zeker dat daar een andere onder zit dan gebruikelijk...
@Hannes85 : Al thuis, kan jij er ff een paar plaatsen, kaartlezer is er net mee gekapt

-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » zo 23 nov, 2008 0:08
Ja, want aan de einddempers kan het toch niet liggen, dat zijn alleen omhulsels... De Turbo X blaft ook meer dan de Aero, die klinkt net even wat beschaafder. Pas als je 'm vol in trapt hoor je 'm echt goed.
-
hannes85
- Geregistreerd lid
Bericht
door hannes85 » zo 23 nov, 2008 0:10
Kzal mijn dempers er eens af halen, denk dat je gek wordt van het geluid....

.
Foto's zijn onderweg
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
Bericht
door ArjenH » zo 23 nov, 2008 0:13
hannes85 schreef:Kzal mijn dempers er eens af halen, denk dat je gek wordt van het geluid....

.
Foto's zijn onderweg
denk het niet!
-
hannes85
- Geregistreerd lid
Bericht
door hannes85 » zo 23 nov, 2008 0:33
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
Bericht
door ArjenH » zo 23 nov, 2008 0:37
waarom zie ik ze nu als postzegel formaat, of ligt dat aan mijn instellingen ?
zo is toch mooier

Wat een mega lekkere neus heeft dat ding toch

Niet te versmaden : in het ZWART

-
hannes85
- Geregistreerd lid
Bericht
door hannes85 » zo 23 nov, 2008 0:39
nah is denk ik de website die ik heb gebruikt voor opladen. Als je er op klikt word je doorgelinkt right?
Edit: Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
-
ArjenH
- Geregistreerd lid
Bericht
door ArjenH » zo 23 nov, 2008 0:40
hannes85 schreef:nah is denk ik de website die ik heb gebruikt voor opladen. Als je er op klikt wordt je doorgelinkt right?
yes
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » zo 23 nov, 2008 0:44
Mooie postzegels Jurjen!
De auto's staan er weer schitterend bij hoor, mijn complimenten! Heb je de 9-3 Aero al in de Meguairs staan? Anders neem ik morgen wel even wat mee!
-
hannes85
- Geregistreerd lid
Bericht
door hannes85 » zo 23 nov, 2008 0:48
@ postzegel; "wel lekker blijven plakken he!"
Nah ik moet de hele meguiars set nog halen eigenlijk

(voor dat vijf stappen plan right?). Werkt goed da spul of nie?
Anyway, ben ffies weg, lees zometeen het vervolg.
-
sjoerdk
- Geregistreerd lid
Bericht
door sjoerdk » zo 23 nov, 2008 0:52
Vijfstappenplan kan inderdaad, ik heb het iets anders gedaan: Meguairs Quick Clay om de lak spiegelglad te krijgen, daarna met Step 2 'Paint Cleaner' de kleur van de lak nog dieper laten glanzen, daarna polijsten met Swirl Free Polish 2.0 uit de professionele lijn, en als finishing touch en bescherming de Gold Class Paste Wax, dat werkt echt super!
-
hannes85
- Geregistreerd lid
Bericht
door hannes85 » zo 23 nov, 2008 2:03
klinkt goed

. Mocht je een keer tijd (over) hebben dan kunnen we het wellicht op het beestje uit proberen

. Kijken of hij het lekker vindt

-
hannes85
- Geregistreerd lid
Bericht
door hannes85 » zo 23 nov, 2008 2:05
ArjenH schreef:waarom zie ik ze nu als postzegel formaat, of ligt dat aan mijn instellingen ?
zo is toch mooier

Onderschrift bij de grijze aero; Wat een ontzettend stijlvolle bak. Hoe zou hij staan met een brug spoiler

!?