Videoshoot
-
ervani
- Geregistreerd lid
Videoshoot
In de aanloop naar de Saab-Volvo meeting is het misschien een leuk idee om weer een speciale video op te nemen. De video opgenomen ter promotie van de vorige editie heeft 18338 kijker getrokken op Youtube. Agh dat is een best redelijk kijkcijfer HAHA.
Ik ben persoonlijk niet helemaal tevreden over de kwaliteit van de opnames dus dat moet zeker beter kunnen. Wie wil er deelnemen aan een speciale video-shoot meeting? Rokende banden en glimmende auto's!
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/7AOwFpvm0IE&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/7AOwFpvm0IE&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
Ik ben persoonlijk niet helemaal tevreden over de kwaliteit van de opnames dus dat moet zeker beter kunnen. Wie wil er deelnemen aan een speciale video-shoot meeting? Rokende banden en glimmende auto's!
<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/7AOwFpvm0IE&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/7AOwFpvm0IE&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>
-
brinky
- Donateur

-
michiel
- Donateur (2x)

-
ervani
- Geregistreerd lid
Swedish Horsepower videoshoot.
Datum, locatie en tijd nog te bepalen.
ALs je mee wil doen de onderstaande lijst aanvullen.
Het zal belangrijk zijn om een geschikte locatie te vinden.
Bram Saab 9000 Aero
Brinky Saab 900T16
Michiel Saab 900 FPT
Roop86 Volvo 850
Jeff Volvo 850
Sean Volvo 850
Timon Volvo 850
Bram Saab 9000 Aero
Brinky Saab 900T16
Michiel Saab 900 FPT
Roop86 Volvo 850
Jeff Volvo 850
Sean Volvo 850
Timon Volvo 850
-
SpeekTuning
- Geregistreerd lid
'k heb mezelf toegevoegd aan de lijstervani schreef:Swedish Horsepower videoshoot.
Bram Saab 9000 Aero
Brinky Saab 900T16
Michiel Saab 900 FPT
Sander NG900
Roop86 Volvo 850
Jeff Volvo 850
Sean Volvo 850
Timon Volvo 850
Uiteraard afhankelijk van wanneer je de shoot wilt gaan opnemen.... Maar ik zou graag mee willen doen hoor.
-
bram
- Geregistreerd lid
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Helaas trekt mijn 99 niet weg met rokende banden, maar ik wil eventueel wel aanwezig zijn om wat snapjes te schieten. Echter een grote tip van mijn kant: laat die muziek weg! Prima muziek verder, maar als autoliefhebber hoor ik liever een motor hoog in de toeren brullen/'huilen' (zo kan je die volvo t5 zowat noemen) dan dat ik het halfzacht tussen de muziek door hoor 
-
hannes85
- Geregistreerd lid
Ok, dan doe ik ook wel mee (ligt uiteraard aan de dag en tijdstip...)
Erg leuk filmpje!
Om toch wat opbouwende kritiek te geven;
-Veel herhaling
-Geen stationaire camera gebruikt? Erg veel beweging in ieder geval
-Misschien wat rustiger het filmpje beginnen, misschien met alle auto's naast elkaar (stilstaand) en wat losse shoots?
Erg leuk filmpje!
Om toch wat opbouwende kritiek te geven;
-Veel herhaling
-Geen stationaire camera gebruikt? Erg veel beweging in ieder geval
-Misschien wat rustiger het filmpje beginnen, misschien met alle auto's naast elkaar (stilstaand) en wat losse shoots?
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

-
ervani
- Geregistreerd lid
-
ervani
- Geregistreerd lid
weet er iemand een terrein dat geschikt is om te gebruiken? moet een terrein zijn waar men op zondagen geen last heeft van andere weggebruikers en een terrein waar niet elke minuut de mannen met blauw zwaailicht voorbij rijden. het lieft een afgesloten terrein waar we gewoon vrijspel hebben. Heeft er iemand bijvoorbeeld via het werk toegang tot een prive parkeerterrein?