Voorstel is als volgt :
http://www.autoschadeherstelgroepnederl ... php?id=200
Autoschade Herstel Kemmeren Rijen
Rijksweg 98
5121 RC Rijen
Tel: 0161-223594
Zaterdag 9 Mei 2009, vanaf 10.00 uur, onder begeleiding van De900C-GAS & Werli, kun je zelf sleutelen aan je auto.
In Rijen hebben we de ruimte, wasbox, en een drietal bruggen.
Als je bepaalde dingen aan je auto wil doen (remmen vervangen, xenon plaatsen, mistlampjes plaatsen) dan zijn Werli en De900C-GAS zo vriendelijk om je met raad bij te staan.
Werli komt met een witte overal, en moet van zijn vrouw met een witte overal thuiskomen, en De900C-GAS is dan nog herstellende van zijn operatie om zijn rechterarm weer wat gangbaarder te maken, dus mag slechts een kop koffie vast houden (met links).
In overleg kunnen we wat zaken meebrengen zoals nieuwe bougies, oliefilters, flatblades(?), Xenon(?), etc.
In ieder geval staat er een carterdeksel / Blacksludge kijkoperatie op het programma.
Daarnaast wat banden schoppen, koffie drinken, sterke verhalen vertellen, gezelligheid en afsluitend bij de naastgelegen chinees gezellig een hapje eten.
De afdeling poetsgoeroe's komt een workshop/demo geven.
(edit2 : ) Fredsan zal aanwezig zijn en demonstreren en adviseren om je auto poetsvragen te beantwoorden (/edit).
(edit1 : ) Workshop Demontage en schoonmaken hemelschaal ivm Hemelbekledingsactie (/edit).
Zolang we de locatie achterlaten zoals we hem aantreffen, gaat het geen problemen geven.
Catering (broodjes, koeken, koffie, fris) is te regelen, tegen kleine prijzen. Er staat een fooienpot klaar waaruit de lunch, de locatie en de TD wordt vergoed. Gedacht wordt aan een kleine bijdrage van EUR 10 p.p.
Wie zijn er welkom? SF-ers
(we willen het wel een beetje controleerbaar houden)
Wat gaan we in ieder geval niet doen ? Dermate grote klussen waarvan we op voorhand niet kunnen zeggen of dat zaterdag rond 17.30 uur ook klaar is.
Wat kan er wel? Veel
Als de zelfstandigen van het forum wat activiteiten/diensten willen ontplooien is dat in overleg mogelijk. Maar ik snap dat misschien wat lastig is, het is ook maar een idee.
Vragen, opmerkingen, suggesties ? Laat maar horen.
De deelnemers:

Kozzer schreef:De volgende personen hebben zich aangemeld voor Chinees eten:
Iets minder als de gereserveerde 30 maar daar zal het niet minder goed om smakenCode: Selecteer alles
aZuL2001 WERLI GASMAN MANGOX SAPPHIRE ROBERTW RALPH_M CONSTANT MARC v BEEK TENFOUR KAWAMAN RHINOBIRDS + PARTNER DAANTJE + PARTNER(Sonja) KOZZER + PARTNER(Katha) ROMBOUTS (nog te bevestigen) TURBOFLIX + PARTNER (nog te bevestigen)![]()
De SFers die nog moeten bevestigen of moeten doorgeven of de partner ook komt staan onderaan de lijst, dit graag op korte termijn doen.
Mocht ik je onverhoopt vergeten zijn of denk je hée, lekker eten…. Ik wil ook. Geef dan alsnog een PB(rul) als je wil mee-eten
Mijn PB aan Paulito en Coby01 staan nog in de outbox, mocht iemand ze regelmatig spreken of op andere wijze kunnen bereiken, vraag even of ze mee-eten.
Ben je helemaal de weg kwijt na een dag klussen; het adres is:
“De Chinese Muur”
Rijksweg 112 te Rijen
Tot zaterdag,
aZuL2001 & Tenfour