DynoMEET bij Tovami - update (!) 09-09-09 (p17)

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Plaats reactie
Sander
Forum Admin

DynoMEET bij Tovami - update (!) 09-09-09 (p17)

Bericht door Sander » ma 25 mei, 2009 15:17

Na inmiddels meerdere succesvolle vermogensbankmeetings de afgelopen jaren is het weer tijd voor een nieuwe meeting!

Ik heb me opgeworpen als organisator voor deze meeting en zal relevante informatie uit de antwoorden kopiëren en verzamelen in dit bericht.

Wie wil nog meer de prestaties van zijn/haar Saab(s) eens meten? Meten is weten!
Iedereen is welkom: turbo, injectie of carb's... zolang het maar een Saab is!

Update 5-6-2009:
----------------------------------------------------------------------------------------
Op 12 september gaat, indien er genoeg bevestigde inschrijvingen zijn, weer een DynoMEET bij Tovami plaatsvinden.
Inmiddels hebben voldoende forumleden aangegeven op 12 september te willen komen.
Ook heb ik deze dag kunnen bespreken bij Tovami.
----------------------------------------------------------------------------------------

Update 31-7-2009:
Er kan niet meer worden ingeschreven voor deze meeting. Het maximale aantal deelnemers is bereikt. Bijna iedereen heeft ook betaald. De laatste zal ik vragen z.s.m. ook te betalen.

Update 26-8-2009:
Ik was op vakantie en zag dat ik maandag een mail van Tovami had gekregen dat Ruud Fredriks door omstandigheden pas vanaf 15:00 kan.
Dit is veel later dan in de planning stond. Ik heb zojuist gebeld en men gaf aan dat wel iedereen aan de beurt kan/zal komen.

Ik baal er erg van dat dit op zo'n laat moment pas wordt doorgegeven...

Voor wie levert dit een probleem op?
Ik zou zelf wel kunnen.

Update 27-8-2009 - Voorlopige volgorde
Graag rekening houden i.v.m. reistijden:
1. 300km - group1850
2. 133km - Berry
3. 128km - ralph_m

Tijd maakt niet uit voor:
#. 275km - brinky
#. 205km - Aero_9000
#. 205km - Sapphire
#. 156km - Sander
#. 130km - Robbert
#. 121km - AlexJ
#. 47km - Vyv

De forumleden in de onderstaande lijst kunnen hun inschrijving definitief maken door het inschrijfgeld over te maken op de Girorekening van het Saabforum:

Giro 4704235
t.n.v. Saabforum
Utrecht
Onder vermelding van: forumnaam + Dynomeet Tovami

Voor internationale betalingen:
IBAN= NL81PSTB0004704235
BIC code van de Postbank= PSTBNL 21

Alleen als het inschrijfgeld betaald is kunnen we een plek op die dat garanderen!

Aanspreekpunt: Sander
Datum: 12 september 2009
Aanvangstijd: ± 15:00
Eindtijd: ± 22:30
Minimaal aantal auto's: 10
Maximaal aantal auto's: 15
Kosten: 50 euro per auto bij een deelname van 10 auto's (bij meer deelnemingen gaan de kosten per auto nog omlaag)
Inschrijvingsgeld:: 35 euro, restant betalen tijdens de meeting als bekend is wat de uiteindelijke kosten geworden zijn.

<table border=0 cellpadding=3 cellspacing=0 width=800 class="sfmeeting"><tr><td width=40></td><td width=156><b>Tovami</b></td><td colspan="2"></td><td width=50 align="center"></td><td width="59" align="center"></td></tr><tr><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td></tr><tr><td></td><td><i>Forumlid</i></td><td width="82"><i>Naam</i></td><td width="357"><i>Type</i></td><td align="center"><i>Bouwjaar</i></td><td align="center">Betaald*</td></tr><tr><td align=center>1</td><td>Sander</td><td>Sander</td><td>9-3 Aero Maptun stage 1 (LPG)</td><td align=center>1999</td><td align=center>Afbeelding</td></tr><tr><td align=center>2</td><td>Berry</td><td>Berry</td><td>900 Silver Arrow </td><td align=center>1986</td><td align="center">Afbeelding</td></tr><tr><td align=center>3</td><td>Berry</td><td>Berry</td><td>96 V4</td><td align=center>1974</td><td align="center">Afbeelding</td></tr><tr><td align="center">4</td><td>taaffert</td><td>Eelco</td><td>900 S cabrio</td><td align="center">1993</td><td align="center">Afbeelding</td></tr><tr><td align="center">5</td><td>paul_cci</td><td>Paul</td><td>900 T8</td><td align="center">1983</td><td align="center">Afbeelding</td></tr><tr><td align="center">6</td><td>Vyv</td><td>Vivian</td><td>900S (green hornet)</td><td align="center">1993</td><td align="center">Afbeelding</td></tr><tr><td align=center>7</td><td>ralph_m</td><td>Ralph</td><td>Saab 900s +IC+APC</td><td align=center>1993</td><td align=center>Afbeelding</td></tr><tr><td align="center">8</td><td>Aero_9000</td><td>Sjoerd</td><td>9000 aero</td><td align="center">1994</td><td align="center">Afbeelding</td></tr><tr><td align="center">9</td><td>AlexJ</td><td>Alex</td><td>900 Turbo, Carlsson Speektuning stage 3</td><td align="center">1996</td><td align="center">Afbeelding</td></tr><tr><td align="center">10</td><td>Robbert</td><td>Robbert</td><td>900SE FPT</td><td align="center">1993</td><td align="center">Afbeelding</td></tr><tr><td align=center>11</td><td>Sapphire</td><td>Lennard</td><td>99 2d carb 8v.</td><td align=center>1983</td><td align=center>Afbeelding</td></tr><tr><td align=center>12</td><td>brinky</td><td>Jan Willem</td><td>900 T16 - Red Bull - SpeekTuning Stage 2</td><td align=center>1990</td><td align="center">Afbeelding</td></tr><tr><td align=center>13</td><td>group1850</td><td>Bob</td><td>900 EP</td><td align="center">1992</td><td align=center>Afbeelding</td>
</tr><tr><td align=center>14</td><td>BartW</td><td>Bart</td><td>Sonett III</td><td align=center>1973</td><td align="center">Afbeelding</td></tr><tr><td align="center">15</td><td>Windekind</td><td>Henk</td><td>99 T16</td><td align="center">1984</td><td align="center">Afbeelding</td></tr></table>

Het overmaken van het inschrijfgeld bevestigd deelname aan de meeting.
Mocht een meeting onverhoopt toch niet doorgaan, dan zal het inschrijfgeld z.s.m. terug geboekt worden.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 25 mei, 2009 15:21

Ik wil ook graag meedoen, maar wacht de datum nog even af ivm drukte. Slim systeem om van te voren een aanbetaling te vragen! Bij Tovami.

AlexJ
Donateur
Donateur

Bericht door AlexJ » ma 25 mei, 2009 15:49

Vorige keer moest ik afhaken, maar deze keer wil ik graag op de bank, benieuwd wat ik er uit trek! Ik ben ook benieuwd naar de datum!

Coenwagner
Geregistreerd lid

Bericht door Coenwagner » ma 25 mei, 2009 17:00

Wil ook meedoen, bij Tholen 8)

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » ma 25 mei, 2009 17:06

Onder voorbehoud van datum mag je mij bij Goes neerschrijven.

jarno93
Geregistreerd lid

Bericht door jarno93 » ma 25 mei, 2009 17:36

Goes onder voorbehoud van datum.

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 25 mei, 2009 18:45

Goes, met de cabrio.
Onder voorbehoud van datum uiteraard.

Turbobakk
Donateur (8x)
Donateur (8x)

Bericht door Turbobakk » ma 25 mei, 2009 19:48

Goes, met 900 T16s.

Eens kijken of de kleine aanpassingen effect hebben t.o.v. de vorige run.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » ma 25 mei, 2009 19:54

Als de datum uitkomt: Tovami.

paul_cci
Geregistreerd lid

Bericht door paul_cci » ma 25 mei, 2009 21:58

Onder voorbehoud datum, Goes

Lennart.
Geregistreerd lid

Bericht door Lennart. » ma 25 mei, 2009 22:02

jup ik ook tovami.

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » ma 25 mei, 2009 22:34

Dan koopt hij er toch een!

Wat voor auto heeft hij eigenlijk?

Sander
Forum Admin

Bericht door Sander » ma 25 mei, 2009 22:44

Berry schreef:Een vriend van mij wilt ook meedoen maar heeft geen Saab.
Is dat ook mogelijk?
Zullen we dat bekijken als er minder dan 18 auto's zich inschrijven?

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » ma 25 mei, 2009 22:45

Is dat standaard die 170 pk of heeft ie hem getuned?

Robbert
Donateur (6x)
Donateur (6x)

Bericht door Robbert » ma 25 mei, 2009 22:55

Hij kan natuurlijk altijd komen om te kijken.

Plaats reactie