Ik heb me opgeworpen als organisator voor deze meeting en zal relevante informatie uit de antwoorden kopiëren en verzamelen in dit bericht.
Wie wil nog meer de prestaties van zijn/haar Saab(s) eens meten? Meten is weten!
Iedereen is welkom: turbo, injectie of carb's... zolang het maar een Saab is!
Update 5-6-2009:
----------------------------------------------------------------------------------------
Op 12 september gaat, indien er genoeg bevestigde inschrijvingen zijn, weer een DynoMEET bij Tovami plaatsvinden.
Inmiddels hebben voldoende forumleden aangegeven op 12 september te willen komen.
Ook heb ik deze dag kunnen bespreken bij Tovami.
----------------------------------------------------------------------------------------
Update 31-7-2009:
Er kan niet meer worden ingeschreven voor deze meeting. Het maximale aantal deelnemers is bereikt. Bijna iedereen heeft ook betaald. De laatste zal ik vragen z.s.m. ook te betalen.
Update 26-8-2009:
Ik was op vakantie en zag dat ik maandag een mail van Tovami had gekregen dat Ruud Fredriks door omstandigheden pas vanaf 15:00 kan.
Dit is veel later dan in de planning stond. Ik heb zojuist gebeld en men gaf aan dat wel iedereen aan de beurt kan/zal komen.
Ik baal er erg van dat dit op zo'n laat moment pas wordt doorgegeven...
Voor wie levert dit een probleem op?
Ik zou zelf wel kunnen.
Update 27-8-2009 - Voorlopige volgorde
Graag rekening houden i.v.m. reistijden:
1. 300km - group1850
2. 133km - Berry
3. 128km - ralph_m
Tijd maakt niet uit voor:
#. 275km - brinky
#. 205km - Aero_9000
#. 205km - Sapphire
#. 156km - Sander
#. 130km - Robbert
#. 121km - AlexJ
#. 47km - Vyv
De forumleden in de onderstaande lijst kunnen hun inschrijving definitief maken door het inschrijfgeld over te maken op de Girorekening van het Saabforum:
Giro 4704235
t.n.v. Saabforum
Utrecht
Onder vermelding van: forumnaam + Dynomeet Tovami
Voor internationale betalingen:
IBAN= NL81PSTB0004704235
BIC code van de Postbank= PSTBNL 21
Alleen als het inschrijfgeld betaald is kunnen we een plek op die dat garanderen!
Aanspreekpunt: Sander
Datum: 12 september 2009
Aanvangstijd: ± 15:00
Eindtijd: ± 22:30
Minimaal aantal auto's: 10
Maximaal aantal auto's: 15
Kosten: 50 euro per auto bij een deelname van 10 auto's (bij meer deelnemingen gaan de kosten per auto nog omlaag)
Inschrijvingsgeld:: 35 euro, restant betalen tijdens de meeting als bekend is wat de uiteindelijke kosten geworden zijn.
<table border=0 cellpadding=3 cellspacing=0 width=800 class="sfmeeting"><tr><td width=40></td><td width=156><b>Tovami</b></td><td colspan="2"></td><td width=50 align="center"></td><td width="59" align="center"></td></tr><tr><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td><td></td></tr><tr><td></td><td><i>Forumlid</i></td><td width="82"><i>Naam</i></td><td width="357"><i>Type</i></td><td align="center"><i>Bouwjaar</i></td><td align="center">Betaald*</td></tr><tr><td align=center>1</td><td>Sander</td><td>Sander</td><td>9-3 Aero Maptun stage 1 (LPG)</td><td align=center>1999</td><td align=center>
</tr><tr><td align=center>14</td><td>BartW</td><td>Bart</td><td>Sonett III</td><td align=center>1973</td><td align="center">
Het overmaken van het inschrijfgeld bevestigd deelname aan de meeting.
Mocht een meeting onverhoopt toch niet doorgaan, dan zal het inschrijfgeld z.s.m. terug geboekt worden.