Interesse peilen voor een Paintball-meeting
-
Henk-Jan
- Donateur

Interesse peilen voor een Paintball-meeting
Karten hebben we al eens gedaan. Is er echter ook interesse van mensen om te gaan paintballen en om die vervelende medeforummer eens een lesje te leren? Zo ja: vul even de lijst aan.
Henk-Jan
Henk-Jan
-
Henk-Jan
- Donateur

-
mangox
- Geregistreerd lid
-
Rooie Cabrio
- Geregistreerd lid
-
AlexJ
- Donateur

-
Henk-Jan
- Donateur

-
Rooie Cabrio
- Geregistreerd lid
Dit vind ik een heel erg goed punt, de instelling van de Pro's kan een dag als dit maken of breken. Paintball is leuk als de groepen zo groot mogelijk zijn (minimaal 8 personen per team). Ik heb vaker met vriendenclubs gespeeld en mezelf dan niet al te fanatiek opgesteld. Het is voor mij leuk om andere aanwijzingen te geven, maar ervaring leert dat de First-timer er toch als een kip zonder kop ingaat. Alleen maar leuk.AlexJ schreef:Ik heb het nog nooit gedaan... Als er alleen maar pro's komen zal ik niet van de partij zijn!
Op een dag als dit moet het voor de Pro's geen dag worden om zoveel mogelijk first timer er uit te schieten, maar om met zijn allen zoveel mogelijk lol te hebben. Als Pro haal ik er weinig voldoenin uit om in 5 minuten 6 First Timer er uit te schieten. We doen aan het einde van de dag nog wel een Pro wedstrijdje.
Ik vind dit een erg leuk initiatief en hoop ook dat we een leuke groep bij elkaar krijgen, met als insteek dat we een dag gaan lachen.
In het verleden heb ik dit soort dagen ook georganiseerd en druk Henk-Jan wel op het hart, laat de mensen hun inschrijfgeld vooruit betalen. Bij vrijblijvendheid zal het groepje op de gestelde dag toch enigzins teleurstellend zijn.
Veld in Almere inderdaad liever niet, zeikerds. Mooiste veld waar ik NL op gespeeld heb is in Venray.
-
hannes85
- Geregistreerd lid
-
Henk-Jan
- Donateur