Currywurst mit Pommes

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Maarten
Lid van verdienste

Currywurst mit Pommes

Bericht door Maarten » di 21 jul, 2009 1:15

De zoveelste 'Ringtrip.
Same shit, different day: hard gereden, mooie auto's gezien en curryworst met friet gegeten. Meer heb je eigenlijk ook niet nodig om een leuke dag te beleven.

Afbeelding
Vertrek bij IKEA Eindhoven. Van links naar rechts 9-3 stage 4, 9-5 stage 3, Turbo X stage 0, 9000 stage 3. Compleet verschillende auto's maar qua vermogen ontloopt het elkaar niet veel.

Afbeelding
Niemand van ons is de 'Ring opgeweest, dus helaas geen actiefoto's. :oops:

Op de terugweg nog door een paar tunnels gereden (met de ramen open uiteraard). Vier SAABs met sportuitlaten geeft een aardige kakofonie.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 21 jul, 2009 1:17

Gaaf! Mooie Hirsch velgen (toch?) heb je!

Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » di 21 jul, 2009 1:28

Op de Nordschleife hebben we Philip ontmoet met zijn rode Viggen. Die had ook mooie velgen. :wink:

Jeroen
Geregistreerd lid

Bericht door Jeroen » di 21 jul, 2009 1:48

het was ondanks "nul" ritten: FUN !

Onderwerpen als "slaafje", korte vingers, flatulentie en Knabbel & Babbel maakte het een afwisselende dag....

aatje turbo
Geregistreerd lid

Bericht door aatje turbo » di 21 jul, 2009 2:56

Vond het ook echt een super dag, ben nu wel echt verschrikkelijk moe! ik denk toch dat ik ook maar 2 rode strepen over mijn dak ga trekken net als die Fiesta ST :lol: :lol:

Wat kunnen die Saabs toch verschrikkelijk hard, ik hoop dat je n mooie verjaardag hebt gehad Bram :wink:

Bedankt allemaal, voor de onvergetelijke dag.

inactief
Geregistreerd lid

Bericht door inactief » di 21 jul, 2009 8:02

Pff, net 5 uurtjes liggen knorren en nog steeds moe... ik zie zelfs driedubbel!

Wat me opviel was dat toen Philip met zijn rode viggen (redelijk stock behalve onderstel / remmerij) op de ring reed was dat een viggen eigelijk niet (meer) mee kan komen.

Wat een briljante dag was dit zeg!
Lekker over Saabs lopen ouwehoeren, af en toe kwam er iemand die ineens over Opels wou lullen voor de afwisseling, ...

Mooiste auto die ik gezien heb was een bordeaux rode Aston M.
Leukste was een Jeagermeister kadett.
Ik kan geen Porsche of BMW meer zien :wink:

GrIJnS van oor tot oor!

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » di 21 jul, 2009 8:59

En daar stonden we dan, nabij Brünnchen:

Afbeelding

Philip met de US Viggen:

Afbeelding

En, speciaal voor G-ice een opeltje ;-)

Afbeelding

Best een leuk ding toch :?:

Als we aan opels beginnen op het Saabforum, dan mag deze fiat eigenlijk ook niet ontbreken:

Afbeelding

We hebben natuurlijk ook nog even geshopt:

Afbeelding

Al met al door de niet voorspelde zon, het super gezelschap (bedankt mannen!!!) en die heerlijke motorsport atmosfeer een buitengewoon vermakelijke dag!!! Snel weer terug, en dan natuurlijk van 0-217 in 2.5 seconden :O:

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » di 21 jul, 2009 9:48

Gaaf
Leuk zo'n dag.

Hoelang rij je er nu feitelijk op vanaf Eindhoven naar de N-ring?

Waarom hebben jullie eigenlijk geen ritje gemaakt?

Hanm
Lid van verdienste

Bericht door Hanm » di 21 jul, 2009 10:05

Eindhoven-Ring is een uurtje of 2. De ritjes zijn achterwege gebleven omdat de baan kort open was, en enorm druk, dat in combinatie met een voor een ieder persoonlijke afweging heeft ons aan de kant gehouden. Rondjes draaien komt een andere keer wel weer.

Garrett
Lid van verdienste

Bericht door Garrett » di 21 jul, 2009 10:16

Ooh dat is dichterbij dan ik dacht! Wel een lekker stuk om te rijden. Omgeving ring schijnt geweldig te zijn.
Vraag me niet waarom, maar de westkant van de Eiffel blijf ik altijd plakken (omgeving Monschau).

Heb je ook te maken met strenge politiecontroles rondom de Ring?

AlexJ
Donateur
Donateur

Bericht door AlexJ » di 21 jul, 2009 11:04

Leuke trip!

Moet een mooi gezicht zijn geweest, 4 van die snelle Saabs 8)

De Flok
Geregistreerd lid

Bericht door De Flok » di 21 jul, 2009 12:05

Flèche Rouge schreef:Ooh dat is dichterbij dan ik dacht! Wel een lekker stuk om te rijden. Omgeving ring schijnt geweldig te zijn.
Vraag me niet waarom, maar de westkant van de Eiffel blijf ik altijd plakken (omgeving Monschau).

Heb je ook te maken met strenge politiecontroles rondom de Ring?
Ja omgeving daar is prachtig. Wij(Coen, Eelco en ik) hebben een mooie rit gemaakt in het voorjaar. Was toen prachtig weer. De Polizei hebben we daar niet gezien overigens. Scheelt ook weer dat je in Duitsland buiten de bebouwde kom 100 mag, echt veel harder ga je toch niet door haarspeldbochten :wink:

bram
Geregistreerd lid

Bericht door bram » di 21 jul, 2009 12:16

Daghaag lekkere RingRakker van me,

Het was zeker weer meer dan de moeite waard. Heb wederom een topdag gehad. Aad je bent een goede chauffeur hoor, keurig gereden.

Ik zal zo eens de filmpjes gaan bekijken die ik heb gemaakt, even aansluiten op de grote speakers. Volume op 10 en dan luisteren hoe Maarten langs gilt met zijn uitlaat. Ook in de cabrio zat een schitterend geluid.

Ik zeg.... wanneer gaan we weer?

Grt
Bram

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » di 21 jul, 2009 12:31

bram schreef:Ik zal zo eens de filmpjes gaan bekijken die ik heb gemaakt [...] dan luisteren hoe Maarten langs gilt met zijn uitlaat.

Ik zeg.... wanneer gaan we weer?
Ik zeg...., knal die ff op YOUTUBE. Wil die gillende keukenmeiden ook wel eens horen...

Maarten
Lid van verdienste

Bericht door Maarten » di 21 jul, 2009 12:39

Marc en Werli moesten helaas op het laatste moment verstek laten gaan. Jullie hebben niets gemist hoor...................NOT! :wink:

Bram, zodra de achtbaan open is gaan we weer. Wat is het nieuwe Nurburgringcomplex bij de formule 1 baan mooi zeg!
Eigenlijk wel ironisch. Een echte 'boys day out' zonder vrouwen/vriendinnen en wat gaan we doen.....shoppen en kleding kopen. :? Of hadden we deze info misschien voor ons moeten houden. :oops:

Is het echt de uitlaat die je hoort op het filmpje of zijn het mijn passagiers die weer eens hard aan het kwèken zijn? :D

Plaats reactie