Red DaVinz' 900 Lux van de politie / Herstel Klusdag Tilburg
-
DaVinz
- Geregistreerd lid
Red DaVinz' 900 Lux van de politie / Herstel Klusdag Tilburg
Na aanleiding van het vorige onderwerp, klusdag 10okt gaan we nog een klusdag organiseren waar we het klusje afmaken.
Datum 21 okt.
Benodigdheden:
L + R nieuwe steek assen met tripoïdes en goede homokineten
(geregeld)
Klussers:
DaVinz
Oosthoek
Nog 1tje zou handig zijn !!
Datum 21 okt.
Benodigdheden:
L + R nieuwe steek assen met tripoïdes en goede homokineten
(geregeld)
Klussers:
DaVinz
Oosthoek
Nog 1tje zou handig zijn !!
-
Oosthoek
- Donateur

-
Oosthoek
- Donateur

-
safety first
- Geregistreerd lid
Ennuhh mannen,
Maken jullie er dan niet weer zo'n zooi van als op die vorige dag? Wat ik op die plaatjes zag vond ik een anti-reclame voor saab liefhebbers. Zoek alsjeblieft een afgelegen plaats of grote schuur om de klus te klaren! Dat laatste is ook nog eens veel handiger i.v.m. de grote kans op regen in deze tijd van het jaar.
Klusze!
Maken jullie er dan niet weer zo'n zooi van als op die vorige dag? Wat ik op die plaatjes zag vond ik een anti-reclame voor saab liefhebbers. Zoek alsjeblieft een afgelegen plaats of grote schuur om de klus te klaren! Dat laatste is ook nog eens veel handiger i.v.m. de grote kans op regen in deze tijd van het jaar.
Klusze!
-
Oosthoek
- Donateur

Trouwens, vincent, regel je wel andere assen en ook een grote dop om de centrale wielmoer mee vast te maken? Weet niet welke maat dat is.
Het is misschien ook handig om bij elferink een paar setjes fuseekogelbouten te bestellen. Die van jou waren namelijk niet volledig en dat rijdt nogal lastig.
Een ander tankje voor de hoofdremcilinder is misschien ook makkelijk, die oude hadden jullie gesloopt en biedt niet echt een veilig gevoel imho. Het is in 2 min geinstalleerd, maar we kunnen het beter meteen nu goed doen dan later nog met de ellende zitten. Iemand heeft die vast nog wel liggen denk ik.
Het is misschien ook handig om bij elferink een paar setjes fuseekogelbouten te bestellen. Die van jou waren namelijk niet volledig en dat rijdt nogal lastig.
Een ander tankje voor de hoofdremcilinder is misschien ook makkelijk, die oude hadden jullie gesloopt en biedt niet echt een veilig gevoel imho. Het is in 2 min geinstalleerd, maar we kunnen het beter meteen nu goed doen dan later nog met de ellende zitten. Iemand heeft die vast nog wel liggen denk ik.
-
Oosthoek
- Donateur

Geen idee wie je bent, maar kom je die goede adviezen ook kracht bij zetten? Je bent van harte uitgenodigd om het beter te komen doen. We moesten roeien met de riemen die we hadden en achteraf commentaar vanaf de kantlijn is dan wel erg makkelijk.safety first schreef:Ennuhh mannen,
Klusze!
-
Sapphire
- Donateur (7x)

-
DaVinz
- Geregistreerd lid
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

-
brinky