Red DaVinz' 900 Lux van de politie / Herstel Klusdag Tilburg

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
DaVinz
Geregistreerd lid

Red DaVinz' 900 Lux van de politie / Herstel Klusdag Tilburg

Bericht door DaVinz » vr 16 okt, 2009 12:12

Na aanleiding van het vorige onderwerp, klusdag 10okt gaan we nog een klusdag organiseren waar we het klusje afmaken.

Datum 21 okt.

Benodigdheden:
L + R nieuwe steek assen met tripoïdes en goede homokineten
(geregeld)

Klussers:

DaVinz
Oosthoek

Nog 1tje zou handig zijn !!

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » vr 16 okt, 2009 12:25

Maak van de topictitel: Red DaVinz' 900 Lux van de politie! en je hebt gegarandeerd kijkers :lol:

-edit- heel goed :-P+

:miniright: :police:

rombouts
Geregistreerd lid

Bericht door rombouts » vr 16 okt, 2009 17:17

als de datum me uitkomt kom ik messchien ook

groetjes wil

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » za 17 okt, 2009 13:28

het wordt woendag, hopelijk akkoord, oosthoek?

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » za 17 okt, 2009 16:08

Woensdag is okay! Bestel jij prima weer? Vorige keer was niet echt ideaal.

En laat andere mensen zich eens gauw aanmelden :evil:

safety first
Geregistreerd lid

Bericht door safety first » za 17 okt, 2009 16:58

Ennuhh mannen,

Maken jullie er dan niet weer zo'n zooi van als op die vorige dag? Wat ik op die plaatjes zag vond ik een anti-reclame voor saab liefhebbers. Zoek alsjeblieft een afgelegen plaats of grote schuur om de klus te klaren! Dat laatste is ook nog eens veel handiger i.v.m. de grote kans op regen in deze tijd van het jaar.

Klusze!

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » za 17 okt, 2009 17:02

Trouwens, vincent, regel je wel andere assen en ook een grote dop om de centrale wielmoer mee vast te maken? Weet niet welke maat dat is.

Het is misschien ook handig om bij elferink een paar setjes fuseekogelbouten te bestellen. Die van jou waren namelijk niet volledig en dat rijdt nogal lastig.

Een ander tankje voor de hoofdremcilinder is misschien ook makkelijk, die oude hadden jullie gesloopt en biedt niet echt een veilig gevoel imho. Het is in 2 min geinstalleerd, maar we kunnen het beter meteen nu goed doen dan later nog met de ellende zitten. Iemand heeft die vast nog wel liggen denk ik.

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » za 17 okt, 2009 17:05

safety first schreef:Ennuhh mannen,

Maken jullie er dan niet weer zo'n zooi van als op die vorige dag? Wat ik op die plaatjes zag vond ik een anti-reclame voor saab liefhebbers. Zoek alsjeblieft een afgelegen plaats of grote schuur om de klus te klaren! Dat laatste is ook nog eens veel handiger i.v.m. de grote kans op regen in deze tijd van het jaar.

Klusze!
Geen idee wie je bent, maar kom je die goede adviezen ook kracht bij zetten? Je bent van harte uitgenodigd om het beter te komen doen. We moesten roeien met de riemen die we hadden en achteraf commentaar vanaf de kantlijn is dan wel erg makkelijk.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 18 okt, 2009 0:27

Schade... ik had wel willen helpen de 21e, maar ik kom in de loop van de middag pas terug uit italie (ik ga geen cabrio importeren ;))...dus dat gaat 'm niet worden. Succes gewenst, moge het deze keer af komen.

Jens Dekker
Geregistreerd lid

Bericht door Jens Dekker » zo 18 okt, 2009 19:00

Gebruik anders een partytent, sta je in ieder geval droog :wink:

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » wo 21 okt, 2009 9:30

niemand toevallig een dop 30 / 32 in de buurt van tilburg die deze langs kan komen brengen ? !

Tenfour
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Tenfour » wo 21 okt, 2009 9:39

Lenen bij Zuid-Oost misschien een optie. En anders AzUl2001 inzetten. Met zijn gebit krijgt hij alles los...

Of toch maar naar Brega of Broekhuizen voor een geschikte dop

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » wo 21 okt, 2009 9:42

onderste is laatste optie, schijnen nogal duur te zijn die dingen :shock:

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » wo 21 okt, 2009 9:49

Een dop 32 heb je nodig voor de naarmoer... maar die had Menno al losgedraaid - zei hij in een vorig draadje. ;)

Brezan kost het je zo'n 15 euro, denk ik.

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » wo 21 okt, 2009 9:52

we gaan de homokineet overzetten ... nieuwe steek assen en oude steek schijven etc.
Dus de borgmoer moet er uit

Plaats reactie