Demontagedag 9000 CC Turbo16 - 6 Maart --> Slotje
-
Mikey
- Lid van verdienste
Demontagedag 9000 CC Turbo16 - 6 Maart --> Slotje
't gaat dus om deze auto;
viewtopic.php?t=73623
De deelnemers:
- Melle
- aha!
- mark900
- tweemeter
Vergeven onderdelen:
* dirk7942 Lederen interieur, deuren + deurpanelen
* thomkins Richtingaanwijzerhendel, verlichtingsdimmer, open luchtfilter
* aha! Mattenset, deksel middenconsole, koplampen, bougiekabels, JT uitlaat, voorruit (voorbumper, kofferklep en motorkap onder voorbehoud)
* tweemeter Anniversary velgen + banden
* azul stroomverdeler
Wat er af is/gaat voor mezelf;
dumpvalve, elektr. dakmotor, cv motortje lv, remklauwen voor, intercooler, oliekoeler, apc klep, apc kast, ecu...
Demonteren zal hier bij mij thuis in het hoge Noorden gebeuren (boven Leeuwarden)...
viewtopic.php?t=73623
De deelnemers:
- Melle
- aha!
- mark900
- tweemeter
Vergeven onderdelen:
* dirk7942 Lederen interieur, deuren + deurpanelen
* thomkins Richtingaanwijzerhendel, verlichtingsdimmer, open luchtfilter
* aha! Mattenset, deksel middenconsole, koplampen, bougiekabels, JT uitlaat, voorruit (voorbumper, kofferklep en motorkap onder voorbehoud)
* tweemeter Anniversary velgen + banden
* azul stroomverdeler
Wat er af is/gaat voor mezelf;
dumpvalve, elektr. dakmotor, cv motortje lv, remklauwen voor, intercooler, oliekoeler, apc klep, apc kast, ecu...
Demonteren zal hier bij mij thuis in het hoge Noorden gebeuren (boven Leeuwarden)...
-
9900
- Donateur

-
dirk7942
- Geregistreerd lid
-
Melle
- Geregistreerd lid
-
9900
- Donateur

-
Mikey
- Lid van verdienste
De JT kwam van een CS Aero af, hij is alleen aangepast aan de CC, dus nu past deze niet meer nee.
En tsja, erg zonde..
maar qua kopers weet iedereen wel dat 't nu waardeloos is,
en hij heeft de afgelopen dagen kuren gekregen waarmee k niet met een gerust hart een koper kan laten komen om te kijken...
Zal 'k 's gewoon een datum prikken dan?
Neem aan in 't weekend, liefst zaterdag of zondag?!
En tsja, erg zonde..
maar qua kopers weet iedereen wel dat 't nu waardeloos is,
en hij heeft de afgelopen dagen kuren gekregen waarmee k niet met een gerust hart een koper kan laten komen om te kijken...
Zal 'k 's gewoon een datum prikken dan?
Neem aan in 't weekend, liefst zaterdag of zondag?!
-
Aero_9000
-
ivo 71
- In memoriam †
-
thomkins
- Geregistreerd lid
Mickey, inderdaad jammer dat deze gesloopt gaat worden. Ik zou je graag komen helpen maar dat gaat even niet lukken ivm langdurige vakantie plannen.Is dit de ex Rian Katoen auto??? Omdat ik precies dezelfde 9000 heb stuur ik je, misschien wat onbescheiden, mijn verlanglijstje:
Ik heb nog steeds de goede spanrol niet, kan intussen een museumpje vullen met rollen en spanrollen die wel van een 9000 komen maar het allemaal NIET zijn.De spanrol dus, zon ding dat draait met een lagertje, dat op den duur gaat piepen en waarnaar je je helemaal gek zoekt voor je de oorzaak gevonden hebt.
Het handeltje aan het stuur voor groot en dimlicht met bijbehorend blokje.
Het dingetje uit het dashbord, draaiknoppie, waarmee de verlichting van het dashbord geregeld wordt .
Hoewel ik een opa ben, zonder echter de daarbij behorende rijstijl, wil ik toch eens gaan experimenteren, dus ook graag het open luchtfilter, de dumpvalve en de 3 inch full JT, waar dat ook voor moge staan, ja ik weet dat het oom een uitlaat pijp gaat. De rest maar via PB? groet constant thomkins
Ik heb nog steeds de goede spanrol niet, kan intussen een museumpje vullen met rollen en spanrollen die wel van een 9000 komen maar het allemaal NIET zijn.De spanrol dus, zon ding dat draait met een lagertje, dat op den duur gaat piepen en waarnaar je je helemaal gek zoekt voor je de oorzaak gevonden hebt.
Het handeltje aan het stuur voor groot en dimlicht met bijbehorend blokje.
Het dingetje uit het dashbord, draaiknoppie, waarmee de verlichting van het dashbord geregeld wordt .
Hoewel ik een opa ben, zonder echter de daarbij behorende rijstijl, wil ik toch eens gaan experimenteren, dus ook graag het open luchtfilter, de dumpvalve en de 3 inch full JT, waar dat ook voor moge staan, ja ik weet dat het oom een uitlaat pijp gaat. De rest maar via PB? groet constant thomkins
-
Mikey
- Lid van verdienste
Nee, dit is niet de ex-Rian-Katoen auto....
dat was ook een CD toch?!
De spanrol; die van mij piept ook, dus weet niet of je er dan wat mee opschiet...
Verlichtingsdimmer (goed functionerend en met werkend lampje) heb ik voor je, evenals de grootlichthendel met richtingaanwijzer, die bedoel je toch?!
De dumpvalve die hiervan af komt is een gewone standaard zwarte Bosch, zo 1 die je waarschijnlijk al hebt. Ik zou deze bewaren voor reserve, maar mocht je 'm nodig hebben kan dat.
In principe zou k open luchtfilter en de JT ook zelf houden, maar ik merk dat je daar dus wel interesse in hebt, zullen we dat verder overleggen via pb?
dat was ook een CD toch?!
De spanrol; die van mij piept ook, dus weet niet of je er dan wat mee opschiet...
Verlichtingsdimmer (goed functionerend en met werkend lampje) heb ik voor je, evenals de grootlichthendel met richtingaanwijzer, die bedoel je toch?!
De dumpvalve die hiervan af komt is een gewone standaard zwarte Bosch, zo 1 die je waarschijnlijk al hebt. Ik zou deze bewaren voor reserve, maar mocht je 'm nodig hebben kan dat.
In principe zou k open luchtfilter en de JT ook zelf houden, maar ik merk dat je daar dus wel interesse in hebt, zullen we dat verder overleggen via pb?