Demontagedag 9000 CC Turbo16 - 6 Maart --> Slotje

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Mikey
Lid van verdienste

Demontagedag 9000 CC Turbo16 - 6 Maart --> Slotje

Bericht door Mikey » za 20 feb, 2010 17:34

't gaat dus om deze auto;
viewtopic.php?t=73623

De deelnemers:

- Melle
- aha!
- mark900
- tweemeter

Vergeven onderdelen:

* dirk7942 Lederen interieur, deuren + deurpanelen
* thomkins Richtingaanwijzerhendel, verlichtingsdimmer, open luchtfilter
* aha! Mattenset, deksel middenconsole, koplampen, bougiekabels, JT uitlaat, voorruit (voorbumper, kofferklep en motorkap onder voorbehoud)
* tweemeter Anniversary velgen + banden
* azul stroomverdeler

Wat er af is/gaat voor mezelf;
dumpvalve, elektr. dakmotor, cv motortje lv, remklauwen voor, intercooler, oliekoeler, apc klep, apc kast, ecu...

Demonteren zal hier bij mij thuis in het hoge Noorden gebeuren (boven Leeuwarden)...

ivo 71
In memoriam †

Bericht door ivo 71 » za 20 feb, 2010 23:18

Mag ik zeggen dat ik het doodzonde vind?

:cry:

Ivo

Mikey
Lid van verdienste

Bericht door Mikey » za 20 feb, 2010 23:19

Tuurlijk mag dat.......

9900
Donateur
Donateur

Bericht door 9900 » za 20 feb, 2010 23:45

Echt zonde, ik heb dezelfde gehad.
Maar mocht hij uit elkaar gaan.
Ik heb eventueel interesse in de fuelcut regelaar.

Mikey
Lid van verdienste

Bericht door Mikey » za 20 feb, 2010 23:47

En je bent bereid om mee te doen aan een demontage dagje?

dirk7942
Geregistreerd lid

Bericht door dirk7942 » zo 21 feb, 2010 0:21

Zonde, maar als het gebeurd ben ik van de partij en wil het leer wel overnemen met de eventueel bijbehorende deurpanelen. Mocht het een automaat zijn dan ook daar interesse in...........

Denk er nog eens goed over na!

Melle
Geregistreerd lid

Bericht door Melle » zo 21 feb, 2010 0:44

Als je echt besluit om de auto te demonteren, wil ik je met alle plezier assisteren.

9900
Donateur
Donateur

Bericht door 9900 » zo 21 feb, 2010 2:05

Mikey schreef:En je bent bereid om mee te doen aan een demontage dagje?
Als je de demontage dag hier in de buurt komt doen dan wel :lol:

De afstand is toch wel erg ver, dus daar zal ik voor passen.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » zo 21 feb, 2010 3:57

ivo 71 schreef:Mag ik zeggen dat ik het doodzonde vind?

:cry:

Ivo
Kopen? ;)

Mikey
Lid van verdienste

Bericht door Mikey » zo 21 feb, 2010 11:15

De JT kwam van een CS Aero af, hij is alleen aangepast aan de CC, dus nu past deze niet meer nee.

En tsja, erg zonde..
maar qua kopers weet iedereen wel dat 't nu waardeloos is,
en hij heeft de afgelopen dagen kuren gekregen waarmee k niet met een gerust hart een koper kan laten komen om te kijken...

Zal 'k 's gewoon een datum prikken dan?
Neem aan in 't weekend, liefst zaterdag of zondag?!

Aero_9000

Bericht door Aero_9000 » zo 21 feb, 2010 13:03

Wat mankeert er aan de motor dan? Lijkt me stug dat de motor ineens naar de filestijnen is... Of heb je 'em laten lopen zonder olie? :wink:

ivo 71
In memoriam †

Bericht door ivo 71 » zo 21 feb, 2010 16:23

@ sapphire: Ik vind 19e eeuwse slagschepen ook erg leuk en doodzonde dat ze -bijna- allemaal gesloopt zijn.

Ik heb trouwens al een 9000. Jij niet, meen ik? :wink:

Ivo

thomkins
Geregistreerd lid

Bericht door thomkins » zo 21 feb, 2010 18:35

Mickey, inderdaad jammer dat deze gesloopt gaat worden. Ik zou je graag komen helpen maar dat gaat even niet lukken ivm langdurige vakantie plannen.Is dit de ex Rian Katoen auto??? Omdat ik precies dezelfde 9000 heb stuur ik je, misschien wat onbescheiden, mijn verlanglijstje:
Ik heb nog steeds de goede spanrol niet, kan intussen een museumpje vullen met rollen en spanrollen die wel van een 9000 komen maar het allemaal NIET zijn.De spanrol dus, zon ding dat draait met een lagertje, dat op den duur gaat piepen en waarnaar je je helemaal gek zoekt voor je de oorzaak gevonden hebt.
Het handeltje aan het stuur voor groot en dimlicht met bijbehorend blokje.
Het dingetje uit het dashbord, draaiknoppie, waarmee de verlichting van het dashbord geregeld wordt .
Hoewel ik een opa ben, zonder echter de daarbij behorende rijstijl, wil ik toch eens gaan experimenteren, dus ook graag het open luchtfilter, de dumpvalve en de 3 inch full JT, waar dat ook voor moge staan, ja ik weet dat het oom een uitlaat pijp gaat. De rest maar via PB? groet constant thomkins

Mikey
Lid van verdienste

Bericht door Mikey » zo 21 feb, 2010 18:46

Nee, dit is niet de ex-Rian-Katoen auto....
dat was ook een CD toch?!

De spanrol; die van mij piept ook, dus weet niet of je er dan wat mee opschiet...
Verlichtingsdimmer (goed functionerend en met werkend lampje) heb ik voor je, evenals de grootlichthendel met richtingaanwijzer, die bedoel je toch?!

De dumpvalve die hiervan af komt is een gewone standaard zwarte Bosch, zo 1 die je waarschijnlijk al hebt. Ik zou deze bewaren voor reserve, maar mocht je 'm nodig hebben kan dat.

In principe zou k open luchtfilter en de JT ook zelf houden, maar ik merk dat je daar dus wel interesse in hebt, zullen we dat verder overleggen via pb?

Mikey
Lid van verdienste

Bericht door Mikey » zo 21 feb, 2010 19:15

Zaterdag 6 maart een optie voor mensen?!!

Gesloten