Doefy demontagedag 13 maart

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
brinky
Donateur
Donateur

Doefy demontagedag 13 maart

Bericht door brinky » ma 22 feb, 2010 14:22

Nou, daar gaat-ie dan. Er is een datum voor geprikt. Helaas geen vrijdag, maar wel zaterdag:

13 maart
Doefy Demontagedag

Helaas zullen wij dan afscheid nemen van Doefy. Hij was al een grijs baasje... en een oldtimer op leeftijd... maar dat een en ander zo'n vlucht zou nemen wisten wij nog niet. Ah well, we zullen zijn goede dingen gedenken, en gelukkig heeft-ie een donorcodicil. ;)

Voor de mensen die het verhaal nog niet kennen - zie deze topics:
viewtopic.php?t=73927&highlight=
viewtopic.php?t=58409&postdays=0&postor ... &start=165

Kwart voor 10 willen we aanvangen met koffie en cake, zodat we rond 10 uur kunnen beginnen met de demontagewerkzaamheden.
Tussen de middag zal ik voor soep en broodjes zorgen.
We gaan door tot-ie kaal is - maar denk dat dat wel voor zonsondergang moet lukken (want je weet - daarna komen de weerwolven).

De meeste tools zijn wel voorhanden, maar het zou fijn zijn als je zelf ook wat gereedschap meeneemt, zodat we iig niet te weinig hebben. Motortakel is aanwezig.

Ahwell, mijn sleutelruimte is beperkt - en daarom moet ik toch een limiet stellen aan het aantal aanmeldingen, en dat is 6 aanmeldingen. Met meer mensen loop je elkaar toch alleen maar in de weg... en ben bang dat iedereen anders niet eens in de schuur past.

Er zijn een paar mensen die zich al via PB of in real life hun interesse voor een demontagedag hebben kenbaar gemaakt. Die hebben voorrang op andere inschrijvingen. En als vanzelf - mensen die reeds wat gekocht hebben hebben ook voorrang.

Lijkt het je leuk om mee te helpen - meld je aan via PB, dan zal ik je op de lijst zetten.

Mensen die het leuk vinden om niet een hele dag te helpen, maar wel eventjes een kopje koffie willen komen drinken zijn natuurlijk (buiten de uitverkoren 6) ook welkom. Maak het wel even kenbaar via PB - dan krijg je via dezelfde weg ook mijn adresgegevens (want die zet ik liever niet openbaar op het forum).

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 22 feb, 2010 14:25

Ik ga er alles aan doen bij te zijn.
Ik heb eigenlijk niks nodig, een leuk aandenken, meer niet ;)

Herco
Geregistreerd lid

Bericht door Herco » ma 22 feb, 2010 15:37

Ik ben erbij! En ik denk dat Michiel wel met mij meegaat.

michiel
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door michiel » ma 22 feb, 2010 16:05

Ik ben erbij! En misschien gaat Herco wel met mij mee i.p.v. ik met hem. :wink:

Herco
Geregistreerd lid

Bericht door Herco » ma 22 feb, 2010 16:21

Dat kan ook inderdaad :) . Hoe dan ook komen wij in Vjenne aan om Doefy de laatste eer te bewijzen..

taaffert
Geregistreerd lid

Bericht door taaffert » ma 22 feb, 2010 19:49

Alleen zwarte auto's welkom? 8)

Herco
Geregistreerd lid

Bericht door Herco » ma 22 feb, 2010 20:44

Zwart is natuurlijk wel de kleur om afscheid te nemen in stijl. Maar andere kleuren zijn natuurlijk ook van harte welkom :wink:

taaffert
Geregistreerd lid

Re: Doefy demontagedag 13 maart

Bericht door taaffert » ma 22 feb, 2010 22:09

brinky schreef:dan krijg je via dezelfde weg ook mijn adresgegevens (want die zet ik liever niet openbaar op het forum).
Tsjah, hoe groot is Vjenne nu eenmaal... Gewoon een willekeurig iemand vragen naar 'die SAABgek met baard' en je weet waar je moet zijn! :lol:

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » ma 22 feb, 2010 23:04

+1 :lol:

900 SE C
Geregistreerd lid

Re: Doefy demontagedag 13 maart

Bericht door 900 SE C » di 23 feb, 2010 13:19

taaffert schreef:..
Hebben ze ook een SAAB-gek zonder baard ;-)

DiedX
Geregistreerd lid

Bericht door DiedX » di 23 feb, 2010 14:59

Ik zal er bij zijn. Brink: staat Essebes in de weg, of kan ze gesprekken over God voeren?

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » di 23 feb, 2010 15:13

Inmiddels is het rap gegaan met de inschrijvingen:

1) Taaffert
2) Group1850
3) Sapphire
4) Herco
5) Michiel
6) Schaafie

En daarmee zit de lijst sleutelaars al vol. Je bent natuurlijk wel welkom om ff langs te komen voor een bakkie koffie.

Koffieleuters:
1) Melle
2) Diedx + Essebes?

DiedX
Geregistreerd lid

Bericht door DiedX » di 23 feb, 2010 15:58

Dat is dan heel rap gegaan... Ik kijk even wat we doen. Koffie leuten is altijd gezellig, maar het wordt dan een duur bakkie ;)

brinky
Donateur
Donateur

Bericht door brinky » di 23 feb, 2010 16:07

Toen ik gister rond half 12 terug was van een lasklus @ schaafie's werkhok stond MSN, email, SF-PB en Skype roodgloeiend. Blijkbaar vinden mensen het toch leuk om het kadaver te begraven. ;)

JanWessel
Geregistreerd lid

Bericht door JanWessel » di 23 feb, 2010 18:14

Helaas rijd ik die dag richting het altijd mooie Königsleiten, anders had ik graag even komen loeren.

Plaats reactie