Zondag 11 april
09.45 - 16.30 uur.
Er zijn op deze dag geen SCN of andere SF activiteiten, dus alle reden om naar Heiloo af te reizen voor de demontagedag
Uit ervaring weet ik dat het niet werkt om met teveel mensen aan 1 auto te werken. Ook de (parkeer)ruimte op onze oprit is beperkt. Daarom stel ik het max. aantal sleutelaars op 7.
Meedoen aan de demontagedag kost uiteraard niets, maar het zou prettig zijn als je een kleinigheid mee kunt nemen voor de lunch. Zelf zal ik ook voor wat versnaperingen zorgen.
Het meenemen van eigen gereedschap om te sleutelen is aan te bevelen. Motortakel, assteunen en werkplaatskrik heb ik zelf.
Aanvang vanaf 9.45 zodat we zo rond 10.00-10.15 kunnen beginnen. Om +/- 16.30 stoppen we ermee (ivm een afspraak van mijn kant). Ik hoop dat de auto dan aardig kaal is ondertussen.
Wil je meedoen aan de demontagedag, of wil je onderdelen kopen, laat het dan weten in dit topic of per pb.
Het is ook mogelijk om even langs te rijden om onderdelen op te halen of even te kletsen. Laat het wel even weten vooraf zodat ik mijn adres kan doorgeven. De routebeschrijving en mijn telefoonnummer volgen voor de deelnemers per pb.
Ik wil zoveel mogelijk spullen van de auto kwijt, want ik heb geen ruimte meer om alles te bewaren. Vanzelfsprekend krijgen mensen die helpen demonteren hun spullen tegen een gunstige prijs. Ook als je onderdelen 'bestelt' en die afhaalt op de demontagedag is de prijs gunstiger dan wanneer ik het moet opsturen/apart houden want dit scheelt mij veel gedoe.
Het slachtoffer (inmiddels is het mos er af gewassen):

De auto is compleet op de koplampen, dash klokkenunit en bestuurdersgordel na.
De kleur is zwart maar ik vrees dat weinig plaatwerk nog te gebruiken is. De voorruit heeft helaas een grote barst.
Bijna alles van de auto mag/moet weg, een aantal dingen zijn voor mijzelf of anderen al gereserveerd.
Uiteraard is niet alles van de auto nog bruikbaar, dus heb je interesse in een onderdeel laat het even weten dan kan ik kijken wat de staat is.