Demontageweekend 900 classics 21+22 augustus
-
rademaker
- Donateur (6x)

Demontageweekend 900 classics 21+22 augustus
Demontage 900 classics 3e weekend augustus nabij Amersfoort
Forumleden Rhinobirds en Rademaker organiseren weer een opbouwende sloopdag. Er staan drie 900 classics, waaronder een al ver gesloopte steilneus, die zo spoedig mogelijk kaal naar de oudijzerboer moeten.
Er moet o.a. een motorblok uit worden getakeld. Allemaal werkzaamheden die ideaal zijn om je autotechnische vaardigheden op peil te houden c.q. te tonen. En eventueel onderdelen te scoren. Laat Rhinobirds of mij weten wat je nodig hebt en we laten je weten of het er nog is.
Verder zijn we bezig een 900T op te knappen, een 9000 weer leven in te blazen, dus volop interessante activiteiten.
En als iemand een probleem met zijn auto heeft wordt er altijd even gekeken of er iemand is die daar misschien een oplossing voor weet. Kortom, een weekend niet alleen voor degenen die alles al weten.
Als je wilt komen kijken, praten, helpen, sleutelen etc., geef svp aan wanneer je denkt te komen en je komt op de lijst + we sturen je het adres in Leusden (nabij de snelweg A28 onder Amersfoort). NB Belgen zijn uiteraard ook welkom.
Het is op zaterdag 21 augustus vanaf 11:30 uur en op zondag 22 augustus vanaf 9:30 uur.
Koffie, thee, fris e.d. staan klaar.
Koos
Forumleden Rhinobirds en Rademaker organiseren weer een opbouwende sloopdag. Er staan drie 900 classics, waaronder een al ver gesloopte steilneus, die zo spoedig mogelijk kaal naar de oudijzerboer moeten.
Er moet o.a. een motorblok uit worden getakeld. Allemaal werkzaamheden die ideaal zijn om je autotechnische vaardigheden op peil te houden c.q. te tonen. En eventueel onderdelen te scoren. Laat Rhinobirds of mij weten wat je nodig hebt en we laten je weten of het er nog is.
Verder zijn we bezig een 900T op te knappen, een 9000 weer leven in te blazen, dus volop interessante activiteiten.
En als iemand een probleem met zijn auto heeft wordt er altijd even gekeken of er iemand is die daar misschien een oplossing voor weet. Kortom, een weekend niet alleen voor degenen die alles al weten.
Als je wilt komen kijken, praten, helpen, sleutelen etc., geef svp aan wanneer je denkt te komen en je komt op de lijst + we sturen je het adres in Leusden (nabij de snelweg A28 onder Amersfoort). NB Belgen zijn uiteraard ook welkom.
Het is op zaterdag 21 augustus vanaf 11:30 uur en op zondag 22 augustus vanaf 9:30 uur.
Koffie, thee, fris e.d. staan klaar.
Koos
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: Demontageweekend 900 classics 21+22 augustus
Zit er in een van de slopers misschien een (echt) harde linkerdeur 2/3drs? Wellicht dat ik nog meer kan gebruiken.
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Re: Demontageweekend 900 classics 21+22 augustus
Ik zoek voor mijn zalmneus nog een paar mooie en goede koplampen. Toevallig beschikbaar?
-
sjaakdaak
- Donateur

Re: Demontageweekend 900 classics 21+22 augustus
Ik kan er helaas niet bij zijn deze keer. Houd er voor wat betreft het blok van de steilneus trouwens rekening mee dat ik voor het verwijderen van de carburateur het inlaatspruitstuk los heb gehad. Als je het blok opnieuw in gebruik zou willen nemen is het wel zaak dat met nieuwe pakking goed te monteren.
-
rademaker
- Donateur (6x)

Re: Demontageweekend 900 classics 21+22 augustus
Jammer Sjaakdaak dat je niet kan komen, hadden we juist voor jou vanwege je vakantie het derde in plaats van vierde weekend gekozen
Linkervoorportier 3 deurs is zilvergrijs. Van buiten netjes, maar binnen/onder roest, dus voldoet niet aan je eisen Sapphire, ook al mag deze voor 5 euro worden gedemonteerd excl. slot/handgreep. Alle deurtjes die er nu nog zijn zijn behept met roest, dus sommige zijn hooguit geschikt voor uiterlijk vertoon, daarom mogen ze er af voor een ons-kent-ons SF prijsje.
Er zit op de zilvergrijze 3 deurs wel een gave achterklep maar met smetten op de lak. En er is nog een geheel gave rode achterklep die alleen even lekker verwend moet worden met een poetsbeurt.
Ht zou me verbazen als er niet los nog goede zalmneus koplampen liggen Turbobakk, maar dat moet ik nog even uitzoeken. Ben druk nu en moet nog 10 dagen naar Engeland, doe m'n best.
Koos
Linkervoorportier 3 deurs is zilvergrijs. Van buiten netjes, maar binnen/onder roest, dus voldoet niet aan je eisen Sapphire, ook al mag deze voor 5 euro worden gedemonteerd excl. slot/handgreep. Alle deurtjes die er nu nog zijn zijn behept met roest, dus sommige zijn hooguit geschikt voor uiterlijk vertoon, daarom mogen ze er af voor een ons-kent-ons SF prijsje.
Er zit op de zilvergrijze 3 deurs wel een gave achterklep maar met smetten op de lak. En er is nog een geheel gave rode achterklep die alleen even lekker verwend moet worden met een poetsbeurt.
Ht zou me verbazen als er niet los nog goede zalmneus koplampen liggen Turbobakk, maar dat moet ik nog even uitzoeken. Ben druk nu en moet nog 10 dagen naar Engeland, doe m'n best.
Koos
-
JanWessel
- Geregistreerd lid
Re: Demontageweekend 900 classics 21+22 augustus
Los van het feit dat ik niet kan, heb je nog een harde zilveren motorkap liggen?
-
Turbobakk
- Donateur (8x)

Re: Demontageweekend 900 classics 21+22 augustus
Oké, ik hoor het graag. Ik kom denk ik zaterdagmiddag wel even langs. Is voor mij dichtbij. Adres?Ht zou me verbazen als er niet los nog goede zalmneus koplampen liggen Turbobakk, maar dat moet ik nog even uitzoeken. Ben druk nu en moet nog 10 dagen naar Engeland, doe m'n best.
-
rademaker
- Donateur (6x)

Re: Demontageweekend 900 classics 21+22 augustus
even geïnventariseerd:
1. koplampen
* 1 x steilneus li + re. koplamp
* zalmneus 2 x rechts alleen. Omdraaien kan wel, maar werkt niet
2. motorkappen
* de zilverkleurige is uiterlijk correct, maar wel van binnen roest bij de glijders
* er is ook nog een niet onberispelijke maar bruikbare odoardo motorkap. Enkele lichte deukjes.
* en er is een van vele lelijke kleine roestplekken voorziene ambassadeursblauwe motorkap die gratis weg mag, bijvoorbeeld voor iemand die zijn motorkap wil laten spuiten en tijdelijk een kap op de auto nodig heeft. Ik noem maar een optie.
Koos
1. koplampen
* 1 x steilneus li + re. koplamp
* zalmneus 2 x rechts alleen. Omdraaien kan wel, maar werkt niet
2. motorkappen
* de zilverkleurige is uiterlijk correct, maar wel van binnen roest bij de glijders
* er is ook nog een niet onberispelijke maar bruikbare odoardo motorkap. Enkele lichte deukjes.
* en er is een van vele lelijke kleine roestplekken voorziene ambassadeursblauwe motorkap die gratis weg mag, bijvoorbeeld voor iemand die zijn motorkap wil laten spuiten en tijdelijk een kap op de auto nodig heeft. Ik noem maar een optie.
Koos
-
sjaakdaak
- Donateur

Re: Demontageweekend 900 classics 21+22 augustus
Excuus Koos. Ik ben dan inderdaad wél in het land, maar naast mijn auto heeft ook ons huis enige aandacht nodig. Mijn vrouw is wat dat betreft het geweten van de familie, want ik ben wat gemakkelijk met het stellen van prioriteiten.rademaker schreef:Jammer Sjaakdaak dat je niet kan komen, hadden we juist voor jou vanwege je vakantie het derde in plaats van vierde weekend gekozen
-
elrick
- Geregistreerd lid
Re: Demontageweekend 900 classics 21+22 augustus
Dag Koos,
Ik ben er graag op zondag 10.00.
Ik heb evnt. interesse in een koplamp steilneus. Links of rechts? weet ik zo even niet.
Linkerbestuurders portier,d.blauw, 5deurs sluit bij niet proper en goed beschadigd. Alleen voor veiligheid vervangen, Optisch geen probleem.
Betere banden.
elrick
Ik ben er graag op zondag 10.00.
Ik heb evnt. interesse in een koplamp steilneus. Links of rechts? weet ik zo even niet.
Linkerbestuurders portier,d.blauw, 5deurs sluit bij niet proper en goed beschadigd. Alleen voor veiligheid vervangen, Optisch geen probleem.
Betere banden.
elrick
-
rademaker
- Donateur (6x)

Re: Demontageweekend 900 classics 21+22 augustus
Nog even ter algemene info en tevens als schopje omhoog: als je belangstelling hebt te komen, laat het even weten dat krijg je adres en mijn mobiel door.
Koos
Koos
-
jelleiden
- Geregistreerd lid
Re: Demontageweekend 900 classics 21+22 augustus
Ha Koos,
ik probeer er zondag bij te zijn.
Gr. Jelle
ik probeer er zondag bij te zijn.
Gr. Jelle
-
Chyron
- Donateur (12x)

Re: Demontageweekend 900 classics 21+22 augustus
Voor m'n 900 classic ben ik op zoek naar een goede voorruit in bronze uitvoering:
Het "koeie-oog" dat ik vorige maand in Frankrijk in het midden van m'n voorruit heb opgelopen begint me danig te irriteren.
Indien beschikbaar, graag een prijsindicatie en zou dan vervolgens zaterdagmiddag richting Leusden willen komen.
Het "koeie-oog" dat ik vorige maand in Frankrijk in het midden van m'n voorruit heb opgelopen begint me danig te irriteren.
Indien beschikbaar, graag een prijsindicatie en zou dan vervolgens zaterdagmiddag richting Leusden willen komen.
-
rademaker
- Donateur (6x)

Re: Demontageweekend 900 classics 21+22 augustus
Chyron heeft al een pb ontvangen.
Maar er komt zondag nog een vierde sloper bij (amb. blauw, 1988-er), heb hem nog niet gezien, dus wie weet wat er voor moois aan zit. Versnellingsbak heeft al een bestemming.
Zondag komen in ieder geval Rhinobirds, Elrick, Jelle en ondergetekende.
Koos
Maar er komt zondag nog een vierde sloper bij (amb. blauw, 1988-er), heb hem nog niet gezien, dus wie weet wat er voor moois aan zit. Versnellingsbak heeft al een bestemming.
Zondag komen in ieder geval Rhinobirds, Elrick, Jelle en ondergetekende.
Koos
-
Robbert
- Donateur (6x)

Re: Demontageweekend 900 classics 21+22 augustus
[]Koos, Ik kom ook (deze keer echt). Kan je me ook even een pb sturen?