Zoals sommigen van jullie weten heb ik in 2007 samen met David Joost en Theun een geslaagde meeting bij mijn toenmalig baas Caspers georganiseerd.
Dit was een meeting, toertocht en Saabcheck op de hefbrug. Nu heb ik het idee gevat om deze zomer weer zoiets te organiseren op mijn werk (moet het allemaal nog checken met mijn baas). Ik werk nu bij Erkend Reparateur Wander in Assen. Dus er is weer een mogelijkheid om op de brug te gaan. Daarnaast is Drenthe een geweldige provincie voor een mooie toertocht/puzzelrit.
Maar ik kan dit qua organisatie niet alleen... wie kan en wil mij helpen en is er ook animo om de meeting te bezoeken?


Otto
----------------------------------------------------------------
Eventuele "bezoekers":
* Jack77
* Foll
* Frisk
* Willeme 1
* Brandslang
* Lord E
* Utan
* Henk Jan
* AbeljanR
* Paul99
* Tweemeter
* dadunk
* Azul
* lau1978
Eventuele organisatie:
* Otto
* AWEV
* Shearwater
* Tweemeter
Een aantal ideeën om te doen:
* Toertocht
* Bakje koffie
* Saab check op de brug
Geef je ideeën door!

