Zomermeeting in Drenthe (animo check + ideeën input)

Op dit forum kun je alles lezen over meetings die door Saabforumleden worden georganiseerd.
Gebruikersavatar
Otto
Donateur
Donateur

Zomermeeting in Drenthe (animo check + ideeën input)

Bericht door Otto » wo 12 jan, 2011 15:25

Hallo,

Zoals sommigen van jullie weten heb ik in 2007 samen met David Joost en Theun een geslaagde meeting bij mijn toenmalig baas Caspers georganiseerd.

Dit was een meeting, toertocht en Saabcheck op de hefbrug. Nu heb ik het idee gevat om deze zomer weer zoiets te organiseren op mijn werk (moet het allemaal nog checken met mijn baas). Ik werk nu bij Erkend Reparateur Wander in Assen. Dus er is weer een mogelijkheid om op de brug te gaan. Daarnaast is Drenthe een geweldige provincie voor een mooie toertocht/puzzelrit.

Maar ik kan dit qua organisatie niet alleen... wie kan en wil mij helpen en is er ook animo om de meeting te bezoeken?


Afbeelding

Afbeelding
Otto
----------------------------------------------------------------

Eventuele "bezoekers":
* Jack77
* Foll
* Frisk
* Willeme 1
* Brandslang
* Lord E
* Utan
* Henk Jan
* AbeljanR
* Paul99
* Tweemeter
* dadunk
* Azul
* lau1978

Eventuele organisatie:
* Otto
* AWEV
* Shearwater
* Tweemeter

Een aantal ideeën om te doen:
* Toertocht
* Bakje koffie
* Saab check op de brug

Geef je ideeën door!

Gebruikersavatar
Jack77
Geregistreerd lid

Re: Zomermeeting in Drenthe (animo check)

Bericht door Jack77 » wo 12 jan, 2011 15:26

het lijkt mij zeker gaaf om de meeting te bezoeken, van het organiseren weet ik nog erg weinig af, ook al probeer ik het wel te doen met de scarabee meeting :P

Gebruikersavatar
AWEV
Donateur
Donateur

Re: Zomermeeting in Drenthe (animo check)

Bericht door AWEV » do 13 jan, 2011 13:33

Goed idee! Helpen met de organisatie wil ik wel :-)

Gebruikersavatar
shearwater
In memoriam †

Re: Zomermeeting in Drenthe (animo check)

Bericht door shearwater » do 13 jan, 2011 14:57

Als het qua plannig allemaal een beetje uitkomt, wil ik ook wel een steentje bijdragen.

Gebruikersavatar
Otto
Donateur
Donateur

Re: Zomermeeting in Drenthe (animo check)

Bericht door Otto » vr 14 jan, 2011 10:08

Hallo,

Gisteren met mijn baas overlegd, die staat open voor het idee. De verdere invulling moeten we nog bekijken. Dus ik ben benieuwd.

Otto

Gebruikersavatar
Foll
Geregistreerd lid

Re: Zomermeeting in Drenthe (animo check)

Bericht door Foll » vr 14 jan, 2011 11:53

he, wander, dat is hier om de hoek! 8)

Gebruikersavatar
Otto
Donateur
Donateur

Re: Zomermeeting in Drenthe (animo check + ideeën input)

Bericht door Otto » zo 16 jan, 2011 20:38

Hallo,

Fijn dat er een aantal mensen zich aanbieden voor de organisatie!

Een aantal ideeën om te doen:

* Toertocht
* Bakje koffie
* Saab check op de brug

Geef je ideeën door!

Otto

Gebruikersavatar
Frisk
Donateur
Donateur

Re: Zomermeeting in Drenthe (animo check + ideeën input)

Bericht door Frisk » do 20 jan, 2011 18:04

Een meeting en toertocht in juni in Drenthe lijkt mij ook wel wat. Assen is centraal in het Noorden en de omgeving is prachtig.Ik zeg doen, Otto!

Gebruikersavatar
Brandslang
Geregistreerd lid

Re: Zomermeeting in Drenthe (animo check + ideeën input)

Bericht door Brandslang » ma 24 jan, 2011 19:59

Misschien dat ik ook langskom als deze meeting plaatsvindt. Klinkt erg leuk...
Ik zal het draadje volgen...

Gebruikersavatar
Lord E
Geregistreerd lid

Re: Zomermeeting in Drenthe (animo check + ideeën input)

Bericht door Lord E » ma 24 jan, 2011 21:36

Misschien dat we uit het hoge noorden ook wel even langs komen.

Een puzzeltocht is altijd leuk !

Gebruikersavatar
utan
Geregistreerd lid

Re: Zomermeeting in Drenthe (animo check + ideeën input)

Bericht door utan » vr 28 jan, 2011 17:37

Wander, Wander, wat was dat ook al weer. Oh ja:

Afbeelding

:evil:

Alles valt of staat met de datum tzt maar als het me uitkomt kom ik zeker even langs.....voor de saabs en de liefhebbers..

Gebruikersavatar
Brandslang
Geregistreerd lid

Re: Zomermeeting in Drenthe (animo check + ideeën input)

Bericht door Brandslang » vr 28 jan, 2011 19:13

Belachelijk. Een 99 wegdoen voor 750 euro slooppremie? En dat noemen ze dan ook gewoon doodleuk een 'aanzienlijke' premie. Ik kan me je gevoel voorstellen utan... :wink:

Gebruikersavatar
Henk-Jan
Donateur
Donateur

Re: Zomermeeting in Drenthe (animo check + ideeën input)

Bericht door Henk-Jan » vr 28 jan, 2011 19:28

Ik ben altijd in voor een meeting in het noorden.

Gebruikersavatar
utan
Geregistreerd lid

Re: Zomermeeting in Drenthe (animo check + ideeën input)

Bericht door utan » vr 28 jan, 2011 21:06

Brandslang schreef:Belachelijk. Een 99 wegdoen voor 750 euro slooppremie? En dat noemen ze dan ook gewoon doodleuk een 'aanzienlijke' premie. Ik kan me je gevoel voorstellen utan... :wink:
En dan nog een 99 GLE.....

maar daar zullen ze nog nooit van gehoord hebben

Gebruikersavatar
Otto
Donateur
Donateur

Re: Zomermeeting in Drenthe (animo check + ideeën input)

Bericht door Otto » vr 28 jan, 2011 21:26

Hoi,

Ik heb het begin topic aangepast, er is nu een soort van "deelnemerslijstje".

Otto

Plaats reactie