3e Den Haag meeting, za 29 januari 2011: 11u Duinoord
-
gfgf
- Donateur (2x)

3e Den Haag meeting, za 29 januari 2011: 11u Duinoord
Ik ben erg benieuwd of er bij de roeivereniging van Thomkins al een oude saab onder het ijs ligt om op te duiken. Dat was geloof ik de trigger voor een nieuwe meeting aan de Leidse waterkant 
-
Artemis
- Geregistreerd lid
Re: 2e Den Haag meeting, do 9 sept '10, Bogor: 19u
Gezocht locatie met ronde tafel
-
thomkins
- Geregistreerd lid
Duinoord, bij de wassenaarse slag????
-
jelleiden
- Geregistreerd lid
Door de kou en de sneeuw kwam ik op het idee om een 'oud&nieuw' meet te organiseren in ZH/Leiden. Dat wil zeggen met een paar ''oude en nieuwe'' saabs, onder het genot van een glas warme gluhwijn of chocolademelk bij een vuurkorf, een beetje bandenschoppen (zo als dat volgens mij genoemd wordt). Niet heel groot of zo. Maar misschien is dit wel leuker. Warmer in ieder geval
.
Gr. Jelle
Gr. Jelle
-
panhead
- Geregistreerd lid
Valkenburgse Meer?
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

@jelleiden, leuk idee! Indien datum mij schikt zorg ik voor alvast voor een Saab 96 2takt aanmelding 
-
jelleiden
- Geregistreerd lid
Wat leuk. Constant dacht ook al aan het Valkenburgse meer. Ik weet niet wat de kwaliteit van de keuken daar is. Iemand ervaring? Cronestijn is misschien ook wel wat, maar bij Wassenaar zit ook een groot parkeerterrein.
-
thomkins
- Geregistreerd lid
in wassenaar kan iets, wat nergens meer kan, je kunt er tot zo n uur of twaalf uitgebreid ontbijten ook als je er geen kamer had.
-
gfgf
- Donateur (2x)

Briljant: een pre-werk ontbijtje? Zie ik ook wel zitten 
-
jelleiden
- Geregistreerd lid
Haha. Een O&N ontbijt. Voor de vroege vogels. Mischien eerst maar eens een datum prikken. Tussen kerst en nieuwjaar? Iedereen vrij of juist iedereen weg op vakantie?
-
Wouter
- Donateur (2x)

Nieuwjaarsduik door Thomkins met aansluitend brunch?!
-
thomkins
- Geregistreerd lid
waarom juist Thomkins??
-
Wouter
- Donateur (2x)

Gewoon.. moest aan jou denken na het verhaal dat je al eens in de Vliet bent gesprongen om een wieldop op te vissen. Dat vond ik toch wel de topper uit jouw categorie met krankzinnige verkoopverhalen.