Eerstkomer kan nog een Dukes of Hazzard rondje rijden, ding gaat in z'n nadagen nog als een (nu rammelende, walmende en piepende) malloot. Vooral T16 rijders uitgenodigd
Haagse minimeet + sloop 99, 19 mrt: Verhulstplein + Thai
-
Menno
- Geregistreerd lid
Haagse minimeet + sloop 99, 19 mrt: Verhulstplein + Thai
N.a.v. de 'gratis onderdelen 99 '81' ontstaat vanzelf een demontagedag: evl, Sapphire, fer99-t16, Robbert en ik gaan zaterdag de 19e maart op het Verhulstplein te Den Haag wat spullekes loshalen van de blauwe 99. Voorstel: start 10:00, eigen gereedschap mee (ik heb wel wat maar niet genoeg voor 5), fer99-t16 neemt waarschijnlijk een motortakel mee voor de ambities, beeindiging max 16:30 ivm ophalen oud-ijzermensen, eten bij de Thai om de hoek. Voel je welkom om langs te waaien en hou er dan rekening mee dat e.e.a. op een openbaar plein plaatsvindt (geen aanstootgevende of te koude kleding). Eten na afloop is traditionel een memorabel en betaalbaar feest.
Eerstkomer kan nog een Dukes of Hazzard rondje rijden, ding gaat in z'n nadagen nog als een (nu rammelende, walmende en piepende) malloot. Vooral T16 rijders uitgenodigd
om stoplicht-jeuk te krijgen
-
Sapphire
- Donateur (7x)

Re: Demontage 99 Den Haag 19 maart
Ja en jij kunt meegenieten van achter glas 
-
Menno
- Geregistreerd lid
Nope, gelukkig niet, wonen ook mensen. Ook geen stromend water trouwens. Helemaal naar is dat we schoon moeten werken, twijfel of het eruit plukken van de bak zo'n goed idee is om daar te doen
-
Artemis
- Geregistreerd lid
De wasstraatpeople zijn doorgaans zeer behulpzaam en willen vast wat water afstaan.
en
Misschien is er iemand op mijn office om jullie met water en koffie te helpen...
en
Misschien is er iemand op mijn office om jullie met water en koffie te helpen...
-
Arnout99cc
- Donateur (4x)

Hey mensen,
Ik denk dat ik er wel bij ga zijn. Ben in het verleden bij wel eens bij Thom geweest en woon nu in Den Haag. Als het goed is kan ik ook wel wat tools meenemen.
Nog eventjes onder voorbehoud, maar denk dus dat ik aanhaak.
Groet,
Arnout
Ik denk dat ik er wel bij ga zijn. Ben in het verleden bij wel eens bij Thom geweest en woon nu in Den Haag. Als het goed is kan ik ook wel wat tools meenemen.
Nog eventjes onder voorbehoud, maar denk dus dat ik aanhaak.
Groet,
Arnout
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

Ik ben dan waarschijnlijk op "de office". Toilet, water, thee, koffie, etc is mogelijk de 19e
-
Menno
- Geregistreerd lid
Potdikkie, ik zat vandaag net te twijfelen aan het inkorten van het programma i.v.m. een onderzoeksvoorstel dat ik binnen een paar weken af moet hebben, maar zo wordt het te leuk: wasstraatpeople, toilet op kantoor, blauwe zeilen. Fijn hoor, laat maar lekker doorgaan dus
-
Menno
- Geregistreerd lid
ghettoblaster = hond? Welkom. Spelen met het dartele duo van Artemis
-
Artemis
- Geregistreerd lid
Waarom maken we er niet een grote happening van? Demontage / Haagmeeting / Onderdeelverkoop / Autoverkoop / dogmeeting / eten / daten / bandje schoppen / motorkapje duiken en nog zo wat activiteiten...
-
Menno
- Geregistreerd lid
Dat gaat mijn organisatorische skills en agenda te boven, maar als je wat op je wil nemen...