Saab 99GL gestolen.
3 weken was hij in ons bezit en we waren er super blij mee. Vannacht is hij voor de deur bij ons in Zwolle gestolen. Het gaat om een grijs/blauwe metalliek 4 deurs 99GL op LPG uit `82 met het kenteken HN-28-DH. Hij had 313000 gelopen en had wat roest op de wielkassen. Linksvoor voornamelijk. De motorkap had voor ook wat roest. Er zit een trekhaak onder en er zaten 2 kinderstoeltjes in. Op het dashboard stond een werkende economy teller.
We balen enorm van dit snelle verlies. Hopelijk ziet iemand hem zodat we hem terug kunnen krijgen.
Klaas
Saab 99 gestolen Zwolle
-
Tjøørd
- Donateur (6x)

Re: Saab 99 gestolen Zwolle
Volgens mij is 't niet voor het eerst dat er een 99/900 gestolen wordt in Zwolle. Zoek maar eens in dit subforum, je hebt kans dat ie nog in een specifieke wijk (waarvan de naam me ontschoten is) teruggevonden wordt. Succes ermee!
-
GUUSarrow
- Geregistreerd lid
Dat de premies voor Saab's inmiddels nog niet verhoogd zijn in Zwolle?!
Veel sterkte, hoop dat ze hem terug vinden.
Veel sterkte, hoop dat ze hem terug vinden.
-
Aerosmit
- Geregistreerd lid
Rij eens een rondje door de schippersbuurt (achter de hanekamp) , rond het station en achterin Zwolle-zuid. Dat zijn de locaties waar de laatste 4 weer gevonden zijn.
teller staat nu ergens over de 10 meen ik.
teller staat nu ergens over de 10 meen ik.
-
Valorian
- Geregistreerd lid
Damn.. wat een ellende zeg. Misschien een goed doel voor forum-veilingen: geld inzamelen voor stuursloten voor Zwollenaren 
-
odin1899
- Donateur

In welke staat zijn de teruggevonden 99's teruggevonden?
-
Tenfour
- Moderator + Donateur

klaas76 schreef:Saab 99GL gestolen.
Het gaat om een grijs/blauwe metalliek 4 deurs 99GL op LPG uit `82 met het kenteken HN-28-DH. Hij had 313000 gelopen en had wat roest op de wielkassen. Linksvoor voornamelijk. De motorkap had voor ook wat roest. Er zit een trekhaak onder en er zaten 2 kinderstoeltjes in. Op het dashboard stond een werkende economy teller

Foto van de bewuste Saab (bron: Twitter).
-
ahbijker
- Donateur (4x)

Ze moeten gewoon met hun smerige poten van die mooie auto's afblijven! Wat zonde man!
Sterkte en we kijken er naar uit!
Sterkte en we kijken er naar uit!