Grijze saab 900i DZ-VL-30 gestolen
-
gerben1
- Geregistreerd lid
Grijze saab 900i DZ-VL-30 gestolen
Tussen woensdagavond 25 januari en woensdagochtend 1 februari is mijn grijze Saab 900i uit Leiden gestolen.
Kenteken DZ-VL-30, bouwjaar 1992
Alle informatie is welkom! Ik ben te bereiken onder 06-14529017 of via de personal message.
Met groet,
Gerben
P.S. weet iemand hoe ik een foto kan uploaden? Dan zet ik die er ook bij!
Kenteken DZ-VL-30, bouwjaar 1992
Alle informatie is welkom! Ik ben te bereiken onder 06-14529017 of via de personal message.
Met groet,
Gerben
P.S. weet iemand hoe ik een foto kan uploaden? Dan zet ik die er ook bij!
-
Funky Dude
- In memoriam †
-
robertw
Re: Grijze saab 900i DZ-VL-30 gestolen
gerben, waar stond deze auto? overigens staat ie bij het RDW niet als "gestolen" geregistreerd. Klopt dat?
/rw
/rw
-
gerben1
- Geregistreerd lid
De auto stond bij restaurant De Vriend aan de Boisotkade in Leiden.
Ik heb de auto wel laten registreren als vermist. Ik ga morgenochtend aangifte doen bij de politie, dus misschien dat dat eerst moet gebeuren?
Groet Gerben
Ik heb de auto wel laten registreren als vermist. Ik ga morgenochtend aangifte doen bij de politie, dus misschien dat dat eerst moet gebeuren?
Groet Gerben
-
sjaakdaak
- Donateur

Dat zou ik zeker doen. Vraag gelijk even wat er verder moet gebeuren. In het ideale geval heb je hem natuurlijk snel terug, maar met pech duurt dat lang of gebeurt het helemaal niet. Het zou zuur zijn als je intussen wel boetes van verzekering en verlopen APK's gaat krijgen. Aanvechten heeft weinig zin als je niet zorgt dat jouw verlies goed geadministreerd is.gerben1 schreef:De auto stond bij restaurant De Vriend aan de Boisotkade in Leiden.
Groet Gerben
-
gerben1
- Geregistreerd lid
Goed nieuws: Mijn Saab is weer teruggevonden door de politie!
Groet Gerben
Groet Gerben
-
Robinson1
- Donateur (3x)

Hey gefeliciteerd
Hoop dat de onverlatenen de Saab niet gevandaliseerd hebben?
Belangrijkste is dat je haar weer terug hebt, erg fijn!
Nu weer lekker
Belangrijkste is dat je haar weer terug hebt, erg fijn!
Nu weer lekker