Pagina 1 van 2

Gestolen SAAB 900 S XL-68-FZ AMERSFOORT WEER GEVONDEN!

Geplaatst: di 13 nov, 2012 11:26
door Linde
Donderdag 01-11-2012 is mijn zwarte Saab 900 s met kenteken XL-68-FZ (1989) gestolen uit Amersfoort, auto was net APK gekeurd en voorzien van een nieuwe voorruit,
als kenmerk zat er een sticker van ROUTE 66 op de achterruit! Ik baal er van, wie kan mij iets vertellen?

Re: Gestolen SAAB 900 S XL-68-FZ AMERSFOORT

Geplaatst: di 13 nov, 2012 11:38
door Ewout
Flink balen!

Er wordt al gezocht:
viewtopic.php?f=53&t=124215" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Gestolen SAAB 900 S XL-68-FZ AMERSFOORT

Geplaatst: di 13 nov, 2012 20:23
door Spatje
Ik zal om me heen kijken. Wat een ellende... :evil:

Re: Gestolen SAAB 900 S XL-68-FZ AMERSFOORT

Geplaatst: di 13 nov, 2012 21:55
door Linde
Er waren geen sporen van braak en wat zou de motivatie van de diefstal kunnen zijn, onderdelen, joyriding of naar het buitenland? Wie heeft hier een idee over.

Re: Gestolen SAAB 900 S XL-68-FZ AMERSFOORT WEER GEVONDEN!

Geplaatst: wo 14 nov, 2012 15:12
door Linde
Vanmorgen door de politie Soest gebeld dat mijn SAAB bij een gebouw in Soesterberg is teruggevonden, ben er heel erg blij mee, weet nog niet wat de schade is maar misschien gaat het meevallen, de auto stond een aantal dagen geparkeerd en de eigenaar kreeg argwaan!

Re: Gestolen SAAB 900 S XL-68-FZ AMERSFOORT WEER GEVONDEN!

Geplaatst: wo 14 nov, 2012 15:15
door Ewout
:applause:

Gelukkig! Hopen dat het meevalt. Wat goed dat de eigenaar van het gebouw aan de bel trekt.

Re: Gestolen SAAB 900 S XL-68-FZ AMERSFOORT WEER GEVONDEN!

Geplaatst: wo 14 nov, 2012 16:03
door jor
Fijn,dat jouw karretje weer boven water is!!Nu maar hopen dat er niet al teveel aan gerotzooid is.Ik vraag mij af hoe zo n ding meegejat kan worden met een beveiligd slot.

Re: Gestolen SAAB 900 S XL-68-FZ AMERSFOORT WEER GEVONDEN!

Geplaatst: wo 14 nov, 2012 16:20
door sb129h
Beveiligd slot? Vertel?

Ik heb begrepen dat het niet zo heel moeilijk zou zijn een classic te jatten (zie er overigens het nut ook niet van in eigenlijk...) dus zo sofisticated is het blijkbaar ook weer niet. Ik heb derhalve als extra vertraging zo'n stuur-pedaalding in de cabrio liggen. M'n ouwe 90 bijvoorbeeld accepteerde elke sleutel in z'n contact.

Proficiat overigens, gelukkig dat-ie weer gevonden is, en laat even weten hoe je 'm weer terug gekregen hebt.

Re: Gestolen SAAB 900 S XL-68-FZ AMERSFOORT WEER GEVONDEN!

Geplaatst: wo 14 nov, 2012 19:22
door savo
Gefeliciteerd op de ''goede'' afloop!

Re: Gestolen SAAB 900 S XL-68-FZ AMERSFOORT WEER GEVONDEN!

Geplaatst: wo 14 nov, 2012 19:33
door Robbert
Mooi zo!

Re: Gestolen SAAB 900 S XL-68-FZ AMERSFOORT WEER GEVONDEN!

Geplaatst: wo 14 nov, 2012 19:35
door Sporthatch
M'n ouwe 90 bijvoorbeeld accepteerde elke sleutel in z'n contact.
Zulke dingen moet je vooral op het forum zetten, goe bezig zo.

Re: Gestolen SAAB 900 S XL-68-FZ AMERSFOORT WEER GEVONDEN!

Geplaatst: do 15 nov, 2012 1:16
door Linde
Morgen komt de auto terug via een transport via Univé (ik moet zeggen dat deze verzekeraar heel erg behulpzaam is geweest) en zal melden wat de situatie is, in ieder geval dank voor jullie reacties, wordt vervolgt!

Re: Gestolen SAAB 900 S XL-68-FZ AMERSFOORT WEER GEVONDEN!

Geplaatst: do 15 nov, 2012 10:11
door sb129h
Sporthatch schreef:
M'n ouwe 90 bijvoorbeeld accepteerde elke sleutel in z'n contact.
Zulke dingen moet je vooral op het forum zetten, goe bezig zo.
Ik schreef "accepteerde" = verleden tijd... :wink:

Re: Gestolen SAAB 900 S XL-68-FZ AMERSFOORT WEER GEVONDEN!

Geplaatst: za 17 nov, 2012 13:21
door Linde
De duurdere spullen zijn natuurlijk uit de auto gehaald, verder viel het mij direct op dat de Route 66 sticker verwijderd was, dat is dus toch een soort verontrusting voor die gast(en),
verder geen schade of vernielingen en vrees dat het starten een peuleschil is geweest! De tank was zo goed als leeg en zal misschien de reden zijn geweest er de brui aan te geven.
Nu dus op 2 plaatsen een Route 66 sticker plaatsen, wassen, schoonmaken en weer lekker Saab rijden! En gauw vergeten!

Re: Gestolen SAAB 900 S XL-68-FZ AMERSFOORT WEER GEVONDEN!

Geplaatst: za 17 nov, 2012 22:38
door Ewout
Ik vroeg me al af of er een slot op je tankdop zat en zo ja hoever ze zouden komen.

Fijn dat het lijkt mee te vallen!