We dachten met onze zilvergrijze 900i uit 1987 een leuk tripje te maken naar het thuisland van de Saab.
Helaas is deze in de nacht van vrijdag 11 juli op zaterdag 12 juli gestolen voor ons hotel in Stockholm. Het kenteken van de auto is TK-96-BY. De auto was voorzien van plaathouders van het saabforum en had achterop het raam de sticker "Closest thing to fly".
De politie aldaar vertelde dat het zelden voorkomt, maar dat de oude Saab 900 wel gemakkelijk te stelen is. Dus wees gewaarschuwd als je in Zweden bent!
Saab 900i gestolen in Stockholm
-
DNZ
- Geregistreerd lid
Dat zijn nare berichten!
Het schijnt inderdaad dat je't contactslot met het sleuteltje van een blikje smac kan draaien.
Mijn overbuurman is twee keer in Zweden geweest en beide keren hebben ze zijn 900 classic gestolen (dezelfde Saab dus!). Beide keren om te joyriden. Ik hoop dat je't onbeschadigd terug krijgt.
Het schijnt inderdaad dat je't contactslot met het sleuteltje van een blikje smac kan draaien.
Mijn overbuurman is twee keer in Zweden geweest en beide keren hebben ze zijn 900 classic gestolen (dezelfde Saab dus!). Beide keren om te joyriden. Ik hoop dat je't onbeschadigd terug krijgt.
-
v_jongerius
- Geregistreerd lid
-
Svvvenska
- Geregistreerd lid
-
Oosthoek
- Donateur