900 CLASSIC GESTOLEN IN ALMERE-HAVEN/teruggevonden

Uw Saab gestolen? Plaats hier een bericht met details van de auto, zodat deze mogelijk snel terug gevonden wordt.
ammolenaar
Donateur (2x)
Donateur (2x)

900 CLASSIC GESTOLEN IN ALMERE-HAVEN/teruggevonden

Bericht door ammolenaar » za 06 dec, 2008 21:51

Hallo allemaal,

Afgelopen dinsdag op woensdag 2 op 3 december is de auto van mijn buurman en Saabvriend, tevens SCN lid, hier in Almere -haven gestolen. Omdat hij niet zo handig is met computers plaats ik even namens hem een oproep.

Het betreft een witte driedeurs 900i classic uit 1992. Voorzien van beige leren bekleding en spiksplinternieuwe Michelin banden.
Kenteken DV-VF-08.
Mocht iemand deze auto in de omgeving van Almere zien rijden of staan gaarne bericht aan buurman Pieter 06-51207443.

Kan iemand voor mij de foto's plaatsen?? Zo goed ben ik nu ook weer niet met de computer.

vrgr.
Andy

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » za 06 dec, 2008 21:53

Wat een tuig!! :evil: ;-|+
Stuur de foto's maar naar mij toe, dan plaats ik ze wel. :wink:

De900C-GAS
Geregistreerd lid

Bericht door De900C-GAS » za 06 dec, 2008 22:18

De foto's van de gestolen witte 3drs. SAAB 900i Combi-Coupé. 8)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik hoop dat dit nette exemplaar weer snel terug is bij de rechtmatige eigenaar!! :wink:

baszwolle
Geregistreerd lid

Bericht door baszwolle » za 06 dec, 2008 22:28

tis weer zover...klote.

wel een aparte kleurstelling met beige leder in een witte wagen, wel goed opvallend.

Oosthoek
Donateur
Donateur

Bericht door Oosthoek » zo 07 dec, 2008 2:29

Ik houd mijn ogen open in Utrecht.

Reub
Geregistreerd lid

Bericht door Reub » zo 07 dec, 2008 7:38

Triest dat het moet maar fijn dat het kan, een beroep doen op de SAABiale controle.
Sterkte aan de buurman met het terugkrijgen van deze mooie SAAB 900i CC.

Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

Bericht door Style&Co » zo 07 dec, 2008 10:16

heeel vervelend... Saabs zijn ook eigenlijk te makkelijk open te maken (kunnen we niet es een saabforum-inkoopactie doen met stuursloten en startonderbrekers?)

deze auto is goed te herkennen... Late witte injectie met wieldoppen, geen turbolip, nw voorbumpertje, vaste antennespriet, later inngezet beige leren interieur

Ik houd mn ogen open

ammolenaar
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ammolenaar » di 09 dec, 2008 0:16

Hoi Martijn,

Blijf uitkijken. De buurman is er echt ziek van. Was er heel zuinig op. Had nog zo'n anti-corrosie behandeling gehad en zo.

Ik hoop dat hij gebruikt is voor wat joy-riding en komende week zonder schade wordt teruggevonden.

vrgr.
Andy

rudolphw
Geregistreerd lid

Bericht door rudolphw » di 09 dec, 2008 0:52

Schorem..!!!
Ik zal er extra op letten of ik hem in Midden-Ned. alsmede route Schoonhoven-A'dam en Schoonhoven-Zwolle zie..........
Veel sterkte voor de buurman........
Overigens worden de meeste gestolen Saab's na enige weken weer teruggevonden; meestal nauwelijks/weinig schade etc.
Laten we duimen dat dit hier ook zo is.
Groetjes, Ruud

1001760
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door 1001760 » di 09 dec, 2008 15:24

De900C-GAS schreef:De foto's van de gestolen witte 3drs. SAAB 900i Combi-Coupé. 8)

Afbeelding
Ja, die is wit...

Hopelijk weer snel terug bij de trotse eigenaar

nove mille
Geregistreerd lid

Bericht door nove mille » di 09 dec, 2008 16:10

Kan van hieruit niet veel meer doen dan de eigenaar goeie moed te wensen !

Ewout
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Ewout » za 13 dec, 2008 0:32

Is de auto al terug of nog niet? Ik kijk er naar uit hier (Bussum, Naarden, Hilversum, Laren, Blaricum, Huizen en wherever ik kom), maar nog niets gezien. Ik kan dit weekend wel even specifiek 'op zoek' op mijn vriend de ATB.

ammolenaar
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ammolenaar » za 13 dec, 2008 1:40

Nee nog steeds niets gehoord. De hoop is toch nog steeds gevestigd op het terugvinden.

Andy

robertw

Bericht door robertw » za 13 dec, 2008 10:53

ik zag op 7 december (zondag) een zo'n witte 3 deurs staan in Amsterdam (de buurt van Ams RAI) het viel mij op, want deze combinatie had ik nog niet eerder gezien.

/rw

ammolenaar
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door ammolenaar » za 13 dec, 2008 22:17

YES. De buurman weer helemaal blij. De auto is teruggevonden bij een man in Amsterdam Noord. Hij is aangetroffen bij deze man omdat hij nog wat andere dingen achterover had gedrukt. Het juiste verhaal is niet helemaal bekend gemaakt door de politie. Auto is zonder noemenswaardige schade. Behalve dan.. er steekt er nog een halve schroevedraaier in het contactslot.Buurman kan maandag zijn auto weer ophalen.

Robert. Zou goed kunnen zijn dat je hem bij de RAI hebt zien staan. Verder iedereen bedankt voor het medeleven en het uitkijken.

vriendelijke groet,

Andy

Gesloten