(gevonden?) blauwe 900 aero gespot bij Politiebureau Sloten
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

(gevonden?) blauwe 900 aero gespot bij Politiebureau Sloten
Op het politieburo nabij Henk Sneevlietweg waar ze allerlei auto's stallen (failliet, wegslepen, ongelukken, achtegelaten, gestolen) staat al een tijdje een lemans blue 900 aero coupe. Lijkt een lpt te zijn. Meen dat de middelste combinatie van het kenteken begint met een H
Ik heb daar de auto van mijn zus ook teruggevonden
Ik heb daar de auto van mijn zus ook teruggevonden
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Dan zou het viewtopic.php?t=48145&start=0&postdays= ... highlight= kunnen zijn!! 
-
sander69
- Donateur (2x)

-
Style&Co
- Moderator + Donateur

-
Polletje
- Geregistreerd lid
H in het midden: 06-HB-FG
Heren (vermoed ik),
Dank weer voor deze berichten. De plietie liet inmiddels weten geen 'nader' onderzoek in te stellen bij gebreke aan aanwijzingen (die vind je volgens mij niet bij het koffieapparaat, maar vooruit), niettemin ga ik maar eens bellen, schrijven, faxen en mailen.
De verzekering heeft nog niet uitgekeerd, hetgeen overigens te wijten is aan mijn eigen laksheid ingegeven door sarrigheid over het loutere feit dat IEMAND heeft gemeend gratis mijn auto te mogen meenemen, en ik dus (dus) die papieren nog niet heb ingestuurd, alsmede (alsmede) aan het feit dat uit het formulier een geur opstijgt tipo (dat was Italiaans): 'de verzekerde zal vast frauderen'. Word ik heel sarrig van. Heel.
Er is inmiddels wel een andere, maar details durf ik niet prijs te geven uit angst dat de DIEF meeleest. Durf zelfs nog niet goed blij te zijn met de nieuwe-oude.
Goede jaarwisseling en een nog beter 2009 toegewenst! A tutti!
Polletje
Dank weer voor deze berichten. De plietie liet inmiddels weten geen 'nader' onderzoek in te stellen bij gebreke aan aanwijzingen (die vind je volgens mij niet bij het koffieapparaat, maar vooruit), niettemin ga ik maar eens bellen, schrijven, faxen en mailen.
De verzekering heeft nog niet uitgekeerd, hetgeen overigens te wijten is aan mijn eigen laksheid ingegeven door sarrigheid over het loutere feit dat IEMAND heeft gemeend gratis mijn auto te mogen meenemen, en ik dus (dus) die papieren nog niet heb ingestuurd, alsmede (alsmede) aan het feit dat uit het formulier een geur opstijgt tipo (dat was Italiaans): 'de verzekerde zal vast frauderen'. Word ik heel sarrig van. Heel.
Er is inmiddels wel een andere, maar details durf ik niet prijs te geven uit angst dat de DIEF meeleest. Durf zelfs nog niet goed blij te zijn met de nieuwe-oude.
Goede jaarwisseling en een nog beter 2009 toegewenst! A tutti!
Polletje
-
rotterdamertje
- Geregistreerd lid
Re: H in het midden: 06-HB-FG
[]maar ga je de andere nog ophalen of niet meer?
en misschien een stuurslot of wielklem aanschaffen.op halfords staan er genoeg.
en misschien een stuurslot of wielklem aanschaffen.op halfords staan er genoeg.
-
sander69
- Donateur (2x)

-
Sander
- Forum Admin
-
baszwolle
- Geregistreerd lid
-
Polletje
- Geregistreerd lid
Grom, nu heb ik er twee!
Zo, daar ben ik weer. Vanmiddag ben ik blauw liefje nummer 1 maar eens gaan inspecteren. Het slot was geforceerd (wat een verrassing), de deur aan de bestuurderskant kan niet meer open, het slot uit de middenconsole ontbreekt, het bovenkantje van de versnellingspook is pleite, er lagen tassen in de kofferbak, die smeerkees heeft in MIJN auto gerookt, maar voor het overige geen direct zichtbare gebreken.
De beste man heeft ook nog een winkeldiefstal gepleegd en sprong daarna in mijn auto. Ze hebben hem niet gepakt, maar het gaat dus niet om het type dat een handeltje in Saab en Alfa onderdelen in de vaart hield.
Even overleggen met de verzekeraar, maar ik ga hem zeker ophalen etc.
En dan de hamvraag: welke van de twee houd ik?...
Onprettig idee dat zo'n kl**tzak met je spullen aan de haal gaat. Voelde me vanmiddag toch kleine beer uit het sprookje: "wie heeft er van mijn bordje gegeten? Wie heeft er in mijn bedje geslapen?"
De beste man heeft ook nog een winkeldiefstal gepleegd en sprong daarna in mijn auto. Ze hebben hem niet gepakt, maar het gaat dus niet om het type dat een handeltje in Saab en Alfa onderdelen in de vaart hield.
Even overleggen met de verzekeraar, maar ik ga hem zeker ophalen etc.
En dan de hamvraag: welke van de twee houd ik?...
Onprettig idee dat zo'n kl**tzak met je spullen aan de haal gaat. Voelde me vanmiddag toch kleine beer uit het sprookje: "wie heeft er van mijn bordje gegeten? Wie heeft er in mijn bedje geslapen?"
-
geert1
- Geregistreerd lid