Beste Forumleden,
Zonet een telefoontje ontvangen van Politie Antwerpen, zij hebben onze droomcabrio onbeschadigd teruggevonden pff.
Zelfs onze GPS was er nog in.
Alvast bedankt iedereen voorjullie reacties.
Een zeer gelukkig Saab stel,
Christel, Philip
Wij hebben helaas een pijnlijk verlies te melden.
Onze Saab 9-3 Cabrio bouwjaar 2000 met blauwe kleur en zwarte lederen bekleding en blauwe kap is ontvreemd op zaterdag 02 oktober 2010 tussen 13.00 en 18.00 uur te Generaal Simondslaan Antwerpen (luchtbal) Belgie.
Ons voertuig was slotvast met alarm aktief geparkeerd.
Onze trouwe wagen waar we echt zeer veel plezier aan beleven was tip-top in orde.
In bijlage, contact gegevens:
Belgische nummerplaat XCR-319
Chassis nummer YS3DF75J6X7058814
Pv nummer: AN.17.L4.004988/2010
Indien iemand ons kan helpen met het terugvinden van dit voertuig gelieve ons op het volgende nummer te contacteren aub.
Philip 0032 497 48 65 28
Christel 0032 473 68 17 07
Ook kan men de politiediensten informeren:
Lokale Politie 5348
Politiezone Noord
Christiaan Pallemansstraat 57
2950 Kapellen
0032 3 660 09 30
Alvast iedereen bedankt om nota te nemen, hopelijk vinden we onze wagen snel terug.
Met trieste groeten,
Christel, Philip
Diefstal Saab 9-3 Cabrio
-
De900C-GAS
- Geregistreerd lid
Re: Diefstal Saab 9-3 Cabrio
Stelletje _ _ _ _ _ _ _!!
Ik hoop voor jullie dat jullie zo vertrouwde SAAB[/] zo snel als het maar mogelijk is weer terecht zal gaan komen en
ik zal
voor een goede afloop!! 
Ik hoop voor jullie dat jullie zo vertrouwde SAAB[/] zo snel als het maar mogelijk is weer terecht zal gaan komen en
ik zal
-
carlsson
- Geregistreerd lid
Re: Diefstal Saab 9-3 Cabrio
Dat is knap vervelend.
Ik dacht dat een 900NG/9.3 nog een slotbuis had, hij staat dan in de 1e versnelling en die buis krijg je niet zomaar geopend. Misschien op een trolley weggetrokken want Saab rijders gebruiken vrijwel nooit de handrem.
Zonder hellingsdetectie zou dan mogelijk de alarm niet kunnen afgaan
Ik dacht dat een 900NG/9.3 nog een slotbuis had, hij staat dan in de 1e versnelling en die buis krijg je niet zomaar geopend. Misschien op een trolley weggetrokken want Saab rijders gebruiken vrijwel nooit de handrem.
Zonder hellingsdetectie zou dan mogelijk de alarm niet kunnen afgaan