Leuke test bij Autoweek, waarin de 9-5 voorkomt.
4x4 Winterspecial
Zitten wel mooie beelden bij.
Om dan toch even nog wat aan te merken te hebben, je hoort ergens halverwege het filmpje de spiegelreflex van de fotograaf over het geluid heen, jammer.
Voor de verandering, leuke test bij AutoWeek: 9-5 XWD
-
De Flok
- Geregistreerd lid
Re: Voor de verandering, leuke test bij AutoWeek: 9-5 XWD
Nog een zeurpuntje, het is niet echt een test. Denk dat ze gewoon mooie beelden wilden maken en beetje met auto's in de sneeuw spelen. Kan ze geen ongelijk geven, mooi filmpje.
-
Boterbloem
- Geregistreerd lid
Hmm.. ik heb het blad gekocht. 5 Zinnen gaan over de 9-5...
Ze zijn niet zo te spreken over de automatische versnellingsbak van de 9-5, maar vinden 'm wel heel comfortabel.
De rest is allemaal gelul.
Over het filpmje.. ik vond de spiegelreflex erdoor heen eigenlijk wel in het filpje passen. Alsof het modellen waren die gefotografeerd werden!
Ze zijn niet zo te spreken over de automatische versnellingsbak van de 9-5, maar vinden 'm wel heel comfortabel.
De rest is allemaal gelul.
Over het filpmje.. ik vond de spiegelreflex erdoor heen eigenlijk wel in het filpje passen. Alsof het modellen waren die gefotografeerd werden!
-
jelger
- Geregistreerd lid
Leuk filmpje, maar ook niet meer dan dat. Iets over spelen op bergweggetjes. Het mag het woord test niet dragen, hooguit speel-impressie.
-
t464120
- Geregistreerd lid
Ik had er ook meer van verwacht. Wie het minst rap vast zit of iets dergelijks....maar dit is gewoon wat spelen in de sneeuw.
Achja het blijft Autoweek hé.
Achja het blijft Autoweek hé.