Navigatie
-
tecks
- Geregistreerd lid
-
Basilicum
- Geregistreerd lid
Re: Navigatie
Heb wel zo'n ding maar weet geen antwoord op je vraag
-
Mikey
- Lid van verdienste
Heb je zelf geen boekje dan..?
ff serieus, rij 's langs een dealer bij je in de buurt, daar krijg je meer respons dan hier..
Ben er ook nog niet achter, maar kan me voorstellen dat 't mogelijk is (zo niet in de auto, dan wel aan de computer)..
Succes!
ff serieus, rij 's langs een dealer bij je in de buurt, daar krijg je meer respons dan hier..
Ben er ook nog niet achter, maar kan me voorstellen dat 't mogelijk is (zo niet in de auto, dan wel aan de computer)..
Succes!
-
Retep
- Geregistreerd lid
Binnen enkele weken moet ik alleszins langs de dealer, ... om de wagen op te halen.
Ik heb echter al vastgesteld, dat m.b.t. praktische zaken, op een forum meer te vernemen valt dan bij de dealers.
Ik heb echter al vastgesteld, dat m.b.t. praktische zaken, op een forum meer te vernemen valt dan bij de dealers.
-
N2024
- Geregistreerd lid
LOLRetep schreef:Binnen enkele weken moet ik alleszins langs de dealer, ... om de wagen op te halen.
-
Mikey
- Lid van verdienste
Joh, ga eerst s rijden in dat ding dan!!
m.b.t. oudere modellen kan ik t me voorstellen vant forum ja, nieuwe informatie duurt nog even denk ik, als eigenaars een half jaartje verder zijn..
m.b.t. oudere modellen kan ik t me voorstellen vant forum ja, nieuwe informatie duurt nog even denk ik, als eigenaars een half jaartje verder zijn..
-
Retep
- Geregistreerd lid
Weer niet goed
Ik wou alleen voorbereid zijn zodat ik evt. de flitspalen erop kon plaatsen zoals thans bij mijn Kenwood.
Ik wou alleen voorbereid zijn zodat ik evt. de flitspalen erop kon plaatsen zoals thans bij mijn Kenwood.
-
Mikey
- Lid van verdienste
Hmm..
das wel een goeie trouwens.. Had 'r nog niet opgelet..
Wel gezien dat 't POI menu uitgebreid is, en was volgens mij nog geen optie tegengekomen om zelf dingen in te voegen..
Zal morgen 's ff overleggen voor je..
Mag ik vragen hoe je 'm besteld hebt, uitvoering/opties etc. of is dat ergens anders al besproken?
das wel een goeie trouwens.. Had 'r nog niet opgelet..
Wel gezien dat 't POI menu uitgebreid is, en was volgens mij nog geen optie tegengekomen om zelf dingen in te voegen..
Zal morgen 's ff overleggen voor je..
Mag ik vragen hoe je 'm besteld hebt, uitvoering/opties etc. of is dat ergens anders al besproken?
-
Retep
- Geregistreerd lid
Tid 160 pk Manueel
Jetblack
Getinte ruiten achteraan
Beige interieur
Leatherpack
Navigatie met BT ed.
Color display
Hud
3° Hoofdsteun
Dat zal het zo wel zijn. Mijn verlanglijstje was iets langer, maar het spaarboekje was niet dik genoeg.
Jetblack
Getinte ruiten achteraan
Beige interieur
Leatherpack
Navigatie met BT ed.
Color display
Hud
3° Hoofdsteun
Dat zal het zo wel zijn. Mijn verlanglijstje was iets langer, maar het spaarboekje was niet dik genoeg.
-
Mikey
- Lid van verdienste
Netjes..!
Vooral de getinte ramen achter is stylish net ff mooier,
en de HUD vind ik persoonlijk zeer fijn..
Al drukt ie je ook snel de cijfers onder je neus als je te hard rijdt...
Vooral de getinte ramen achter is stylish net ff mooier,
en de HUD vind ik persoonlijk zeer fijn..
Al drukt ie je ook snel de cijfers onder je neus als je te hard rijdt...
-
Mikey
- Lid van verdienste
Nou,
ik heb even in onze demo auto zitten puzzelen..
Je kan in de auto wel de POI's bewerken, en wissen..
Echter geen andere (categorieen) toevoegen..
Wellicht is 't met de computer wel mogelijk,
maar dat is nog niet geprobeerd (wellicht weet de importeur hier meer over)..
ik heb even in onze demo auto zitten puzzelen..
Je kan in de auto wel de POI's bewerken, en wissen..
Echter geen andere (categorieen) toevoegen..
Wellicht is 't met de computer wel mogelijk,
maar dat is nog niet geprobeerd (wellicht weet de importeur hier meer over)..