Eenoog/knipoog (Cornering lights) feature ook op de NG 9-5

2010-2012
V6Aero
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Re: Eenoog/knipoog (Cornering lights) feature ook op de NG 9

Bericht door V6Aero » ma 04 apr, 2011 22:15

Dat valt bij de laatste Q7 wel mee :lol:

Afbeelding

Zag zo'n facelift Q7 een tijd geleden voor het eerst 's nachts in Parijs, mijn hemel wat een kermis :rolleyes1:

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » ma 04 apr, 2011 23:29

NJ8 schreef:@frikandel; de ultime loser feature van 2011 zei ik al vanmorgen :twisted:
Afbeelding
Ha, dat was jij op Twitter, zo kwam ik inderdaad op de gedachte.

portengen
Geregistreerd lid

Bericht door portengen » di 05 apr, 2011 8:45

Ik dacht eerst dat het zo'n bij de Halfords te bestellen petjes-functionaliteit was, maar blijkbaar stoppen fabrikanten dit er al standaard op (of waarschijnlijk is het een vrij dure optie die vooral door mannen wordt besteld). Blijf me verbazen wat er allemaal mogelijk is met verlichting, maar als de kleur van je richtingaanwijzer een beetje te wit is, word je auto afgekeurd.
Kan me ook nog herinneren dat Volvo typegoedkeuring verkreeeg op de eerste S40 met oranje zijlampen. Dit was een fout van RDW en er was best ophef over. Nu mogen overal lampen aanflitsen, dagrijverlichting op de vreemdste plaatsen worden geplakt en worden miniatuur-richtingaanwijzers toegestaan (wel eens gezien hoe klein de richtingaanwijzers in de achterlampen van een Audi A-nogwat met led-achterlichten zijn?).

nelfrikandel
Geregistreerd lid

Bericht door nelfrikandel » di 05 apr, 2011 9:25

9-5 aero-estate schreef:Dat valt bij de laatste Q7 wel mee :lol:
Zag zo'n facelift Q7 een tijd geleden voor het eerst 's nachts in Parijs, mijn hemel wat een kermis :rolleyes1:
Volgens zou Audi als het toegestaan was nog in die vier ringen nog ledjes willen maken, om BMW te out-bluffen

Sonab
Donateur (4x)
Donateur (4x)

Bericht door Sonab » di 05 apr, 2011 9:35

Voor het mooi zouden die lampjes in die ringen (voor elke ring een verschillende kleur uiteraard) dan ook nog rond moeten draaien:
1 x linksdraaiend, :wow: :wow:
1x rechtsdraaiend en dan :wow: :wow:
een paar keer knipperen :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow: :wow:

O ja: en de klapper: ipv een contactslot een gleuf om muntjes in te douwen! :twisted:

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » di 05 apr, 2011 10:05

Even voor de nuance. Op Audi's (iig op de A4 van mij) is bochtverlichting voor de gebruiker niet in te stelllen. Je moet hiervoor naar de dealer om dit mbv de computer te activeren gelukkig.
Bij VW Skoda en Seat is deze 'feature' wel standaard aanwezig volgens mij.

millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door millerman » di 05 apr, 2011 10:17

Dat is dan ook de premiumfactor van Audi, dat je een keuze hebt?

Maar zonder grappen, wat een kutfunctie. Het leidt af en doet vaak denken aan een kapotte mistlamp. Nu we het toch over lampen hebben: ik vind de knipperlichten aan de voorkant in de PhoeniX wel erg geslaagd. Achter is het idee leuk, maar je ziet ze amper.

Nick
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Nick » di 05 apr, 2011 11:08

Ik ben in ieder geval blij dat bij Audi de functie achter de loserfirewall zit Millerman

Henk-Jan
Donateur
Donateur

Bericht door Henk-Jan » za 07 mei, 2011 20:32

Met fileparkeren vind ik die functie helemaal geweldig, dan is het helemaal een aan-uit-festijn van de mistpitten. Rechts, links, rechts-links-rechts (bij de krappere parkeervakken/minder soepele dagen). Lekker gezicht...

Plaats reactie