Ter info :
Nu er niet meer dan 10.000 9-5's NG geproduceerd zijn is het misschien goed om als 9-5 NG's berijders/owners wereldwijd de handen zvm ineen te slaan. Met onderdelenvoorziening en SW updates hebben we dan als groep misschien meer impact..Eerste geluiden over NLA (no longer avaible) van voorruiten beginnen al door te dringen: alarmerend..
Op Saabsunited.com : ( http://www.saabsunited.com/groups/saab-new-9-5-drivers" onclick="window.open(this.href);return false; ) is nu een combi gemaakt met de Facebook 9-5 NG user group (https://www.facebook.com/groups/162858857140881/" onclick="window.open(this.href);return false; )
Zo moeten we toch flink wat 9-5 NG drivers bij elkaar krijgen. Weet iemand hoeveel 9-5's NG er eigl in Nederland & Belgie rondrijden?
groet,
Robert
9-5 NG forum op Facebook -> Saabsunited.com
-
nako
- Geregistreerd lid
Re: 9-5 NG forum op Facebook -> Saabsunited.com
Aangemeld!
Ik dacht overigens dat het wel goed kwam met de onderdelenvoorziening (zei de gek NAdat hij een NG heeft gekocht)?
Ik dacht overigens dat het wel goed kwam met de onderdelenvoorziening (zei de gek NAdat hij een NG heeft gekocht)?
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

voorruit laten maken kost de kop toch ook niet?
-
Retep
- Geregistreerd lid
Bij mijn 9-3 SS rekende Carglas toch een goede 800 € aan de verzekering... en die van de 9-5NG is groter 
-
tecks
- Geregistreerd lid
Jammer dat dat dan weer via facebook moet. Nou ja.SpykerAero 9-5 schreef:Zo moeten we toch flink wat 9-5 NG drivers bij elkaar krijgen. Weet iemand hoeveel 9-5's NG er eigl in Nederland & Belgie rondrijden?
205 SAAB 9-5'S in 2010 geregistreerd, maar daarvan moet je aftrekken de eerste helft van het jaar voor het oude model en eventuele naregistraties.
178 SAAB 9-5's in 2011 geregistreerd. Of je daarvan redelijkerwijs wat moet aftrekken is niet zeker.
Redelijk te veronderstellen dat het er in Nederland zo'n 300 zijn.