Kids en de 9-5 NG

2010-2012
Gebruikersavatar
mennoherstel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Kids en de 9-5 NG

Bericht door mennoherstel » wo 03 jul, 2013 0:11

Jaja, volgens mij waren ze om een andere reden blij (Lineaushof..... :lol: )

Gebruikersavatar
Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Re: Kids en de 9-5 NG

Bericht door Lady9-5NG » wo 10 jul, 2013 8:35

mennoherstel schreef:Jaja, volgens mij waren ze om een andere reden blij (Lineaushof..... :lol: )
Ja, en vanwege het Infotainmentsystem met Pippi Langkoys-DVD's...
Fijne vakantie, Menno!!


** Ingrid **
SAAB 9-5 NG Aero Exklusiv T4

Plaats reactie