Kids en de 9-5 NG
-
mennoherstel
- Donateur (3x)

Re: Kids en de 9-5 NG
Jaja, volgens mij waren ze om een andere reden blij (Lineaushof.....
)
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Re: Kids en de 9-5 NG
Ja, en vanwege het Infotainmentsystem met Pippi Langkoys-DVD's...mennoherstel schreef:Jaja, volgens mij waren ze om een andere reden blij (Lineaushof.....)
Fijne vakantie, Menno!!
** Ingrid **
SAAB 9-5 NG Aero Exklusiv T4