9-5 NG Estates in de shredder

2010-2012
levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: 9-5 NG Estates in de shredder

Bericht door levensnevel » ma 05 aug, 2013 20:29

tja, 'that's just the way it is' ben ik bang.
Auto is een gebruiksmiddel (anyway in my book)
Wat moet je nou met een nagelnieuwe auto waar geen onderdelen/bodyparts voor beschikbaar zijn.
Denk bijv. maar aan de leveringsproblemen van die speciale 'HUD' voorruiten van de bestaande 9-5 NG's

johnb52
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door johnb52 » ma 05 aug, 2013 20:37

Nou daar hadden ze deze mooi voor kunnen gebruiken...

ZSR
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door ZSR » ma 05 aug, 2013 20:46

Het is tegen natuurlijk, verschroeide aarde tactiek.

Er is geen enkele goede reden om zoiets te doen, behalve een financiële. (En dan nog een slechte reden ook, die waarschijnlijk vooraf gegaan is door hele verkeerde financiële keuzes. ;) )
Geef ze dan weg, gebruik ze (zoals eerder gezegd) voor crash of brandoefeningen.

Ik kreeg vroeger op mijn lazer als ik iets moedwillig kapot maakte.
Zal wel een reden achter deze pedagogische les hebben gezeten die de auto makers vergeten zijn. :mrgreen:

Ps in sommige landen is het verboden om geld te verbranden... Ze hadden daar "en Saabs" bij mogen zetten. ;-(+

lier
Geregistreerd lid

Bericht door lier » ma 05 aug, 2013 21:05

Als ik een sc zou hebben ging ik nu een achterruit, zijruitjes en achterlichten halen. Denk dat ze echt wel rest onderdelen eraf halen. Ach, en deze heeft model 2012 software die toch niet geserviced kan worden....
Uiteindelijk is het zo dat de Zweden het toch niet echt leuk vinden dat een deel vd SCs en SSs model 2012 op kenteken is gekomen ondanks hun pogingen met plaatjes in de auto en gesloopt status in de Europese database. Jammer, maar er zijn in ieder geval wat exemplaren bewaard gebleven en op de weg.

Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Bericht door Lady9-5NG » di 06 aug, 2013 0:19

Je weet er nogal wat van, Lier! Interessant en leuk om te lezen! Hoe kom je aan al die kennis? Heb je ook een 9-5NG?
Misschien heb ik je wel eens zien rijden in (023)...
Groetjes van Ingrid.

Sapphire
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Bericht door Sapphire » di 06 aug, 2013 1:53

lier schreef:Uiteindelijk is het zo dat de Zweden het toch niet echt leuk vinden dat een deel vd SCs en SSs model 2012 op kenteken is gekomen ondanks hun pogingen met plaatjes in de auto en gesloopt status in de Europese database. Jammer, maar er zijn in ieder geval wat exemplaren bewaard gebleven en op de weg.
Inderdaad... iets met kleine kinderen en niet tegen hun verlies kunnen komt in me op...

Maus71
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door Maus71 » di 06 aug, 2013 21:31

[]

Kan kloppen, maar het lijkt me toch niet prettig als je een fikse voor of achterschade krijgt met een 9-5 NG ........

Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Bericht door Lady9-5NG » di 06 aug, 2013 21:36

Maus71 schreef:Kan kloppen, maar het lijkt me toch niet prettig als je een fikse voor of achterschade krijgt met een 9-5 NG ........
Auw! Moet er niet aan denken...

Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Bericht door Lady9-5NG » di 13 aug, 2013 20:08

En dit schijnt er dan echt achter te hebben gezeten:
http://www.saabsunited.com/2013/08/the- ... 9-5sc.html" onclick="window.open(this.href);return false;

DaVinz
Geregistreerd lid

Bericht door DaVinz » di 13 aug, 2013 20:36

ah kijk ...
In fact these cars had a lot of microscopic cracks that could be directly leathal if this car would end up in an accident.

Plaats reactie