Gewoon een mooi verhaal uit de praktijk. Dit maakt een 9-5 NG los bij mensen:
Vanmiddag stapte ik op de parkeerplaats achter de lokale Appie uit mijn auto toen ik ineens achter me hoorde: "Wat een schitterende auto zeg! Ik zag je aan komen rijden en herkende het model niet, maar wat een schitterende auto!". Er kwam een man aangelopen die vol bewondering naar de NG keek. "Hé, het is een Saab. Ik dacht dat die niet meer werden gemaakt. Dit is zeker een van de laatste modellen?". Ik antwoordde dat dit het laatste model Saab is en dat ze inderdaad niet meer worden gemaakt. "Eeuwig zonde", antwoordde de man, "wees er maar erg zuinig op."
Terwijl de man weg liep en ik, toch enigszins overrompeld bleef staan keek hij nog eens achterom en hoorde ik hem mompelen: "wat een schitterende auto"...
Gewoon leuk
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Re: Gewoon leuk
Ja, herkenbaar!!
Zo moet ik zelf altijd tevreden lachen als we op de Duitse Autobahn rijden en er bij een tankstation Audi- en of BMW-rijders naar de 9-5NG kijken met zo'n blik van: "Was ist das denn?!".
Ik ben ooit een Duitser tegengekomen mijn Saab bij de Tankstelle complimenten gaf en informeerde hoe dat nou zat met Saab.
Zo moet ik zelf altijd tevreden lachen als we op de Duitse Autobahn rijden en er bij een tankstation Audi- en of BMW-rijders naar de 9-5NG kijken met zo'n blik van: "Was ist das denn?!".
Ik ben ooit een Duitser tegengekomen mijn Saab bij de Tankstelle complimenten gaf en informeerde hoe dat nou zat met Saab.
-
dpdietvorst
- Donateur (2x)

Re: Gewoon leuk
Moet het hier doen met opgeschoten pubers die, in het voorbijgaan naar de oprit kijkend, blèren; "hûh, wa is da voor auto!?"
Maar ik klaag niet hoor.
Maar ik klaag niet hoor.
-
turbopilot
- Donateur (7x)

Re: Gewoon leuk
leuk,
hier komen ze altijd langsfietsen en dan hoor je hé wat een boel saab's lijkt wel een museum
(binnenkort maar eens subsidie aanvragen)
hier komen ze altijd langsfietsen en dan hoor je hé wat een boel saab's lijkt wel een museum
(binnenkort maar eens subsidie aanvragen)

