Gewoon leuk

2010-2012
Plaats reactie
Gebruikersavatar
N207
Donateur
Donateur

Gewoon leuk

Bericht door N207 » do 15 aug, 2013 18:52

Gewoon een mooi verhaal uit de praktijk. Dit maakt een 9-5 NG los bij mensen:

Vanmiddag stapte ik op de parkeerplaats achter de lokale Appie uit mijn auto toen ik ineens achter me hoorde: "Wat een schitterende auto zeg! Ik zag je aan komen rijden en herkende het model niet, maar wat een schitterende auto!". Er kwam een man aangelopen die vol bewondering naar de NG keek. "Hé, het is een Saab. Ik dacht dat die niet meer werden gemaakt. Dit is zeker een van de laatste modellen?". Ik antwoordde dat dit het laatste model Saab is en dat ze inderdaad niet meer worden gemaakt. "Eeuwig zonde", antwoordde de man, "wees er maar erg zuinig op."
Terwijl de man weg liep en ik, toch enigszins overrompeld bleef staan keek hij nog eens achterom en hoorde ik hem mompelen: "wat een schitterende auto"...

Gebruikersavatar
gj900
Donateur (9x)
Donateur (9x)

Re: Gewoon leuk

Bericht door gj900 » do 15 aug, 2013 19:45

Leuk verhaal en een man met smaak :)

Gebruikersavatar
Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Re: Gewoon leuk

Bericht door Lady9-5NG » do 15 aug, 2013 20:06

Ja, herkenbaar!!
Zo moet ik zelf altijd tevreden lachen als we op de Duitse Autobahn rijden en er bij een tankstation Audi- en of BMW-rijders naar de 9-5NG kijken met zo'n blik van: "Was ist das denn?!".
Ik ben ooit een Duitser tegengekomen mijn Saab bij de Tankstelle complimenten gaf en informeerde hoe dat nou zat met Saab.

Gebruikersavatar
dpdietvorst
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Gewoon leuk

Bericht door dpdietvorst » vr 16 aug, 2013 18:05

Moet het hier doen met opgeschoten pubers die, in het voorbijgaan naar de oprit kijkend, blèren; "hûh, wa is da voor auto!?"

Maar ik klaag niet hoor.

Gebruikersavatar
turbopilot
Donateur (7x)
Donateur (7x)

Re: Gewoon leuk

Bericht door turbopilot » vr 16 aug, 2013 18:17

leuk,

hier komen ze altijd langsfietsen en dan hoor je hé wat een boel saab's lijkt wel een museum :mrgreen:
(binnenkort maar eens subsidie aanvragen)

Plaats reactie