asbak?
-
Lady9-5NG
- Geregistreerd lid
Re: asbak?
De mijne heeft er (ook) geen één, en/maar ik had hem gelukkig nog niet gemist...
-
dpdietvorst
- Donateur (2x)

Re: asbak?
Is een losse en optionele voorziening voor in de middenconsole;
http://www.saabusaparts.com/category-s/404749.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.saabusaparts.com/category-s/404749.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
