asbak?

2010-2012
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Style&Co
Moderator + Donateur
Moderator + Donateur

asbak?

Bericht door Style&Co » za 31 aug, 2013 20:52

zijn er ook NG 9-5's geleverd met asbak? Ik zie alleen maar plaatjes en video's waarop dit onmisbare item niet op te zien is

Gebruikersavatar
Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Re: asbak?

Bericht door Lady9-5NG » za 31 aug, 2013 21:36

Onmisbaar item...? ;-)

Gebruikersavatar
Lady9-5NG
Geregistreerd lid

Re: asbak?

Bericht door Lady9-5NG » za 31 aug, 2013 21:37

De mijne heeft er (ook) geen één, en/maar ik had hem gelukkig nog niet gemist...

Gebruikersavatar
dpdietvorst
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: asbak?

Bericht door dpdietvorst » zo 01 sep, 2013 15:44

Is een losse en optionele voorziening voor in de middenconsole;

http://www.saabusaparts.com/category-s/404749.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Plaats reactie