Velgenvraagje

2010-2012
Plaats reactie
Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Velgenvraagje

Bericht door Orphy » di 11 feb, 2014 22:59

Goedenavond,

Ik heb een setje velgen op Saabmarktplaats gehad maar er was weinig animo voor. (als in niks :cry:)

Het gaat om deze velgen: http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... mympSeller" onclick="window.open(this.href);return false;

Mijn vraag is waarom er totaal geen interesse voor is, het lijkt mij een redelijk setje voor bijvoorbeeld winterbanden ? Daar komt bij dat ze splinternieuw zijn, van een goed merk, maar vooral dat ze errug goedkoop weg mogen :D

Iemand enig idee waarom er zo weinig belangstelling voor is?

shearwater
In memoriam †

Re: Velgenvraagje

Bericht door shearwater » di 11 feb, 2014 23:12

Omdat ze voor een 9-5 NG zijn en daar zijn er niet zoveel van. Ze passen niet op de 9-5 OG of enig andere Saab. Wellicht zijn er niet zoveel 9-5NG bezitters die Mp afspeuren naar een setje velgen. Probeer ze ook eens bij Opel onderdelen te verkopen. De steek en ET-waarde zijn gelijk aan die van de Opel Insignia.

levensnevel
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Bericht door levensnevel » di 11 feb, 2014 23:23

Shearwater,
denk dat dat Insignia muntje al gevallen was bij Orphy.
Check z'n overige MP advertenties maar :idea:
Back on topic: ik heb geen idee. Waarschijnlijk zijn, zoals Shearwater al tikt, de bezitters van een 9-5 NG cq Insignia, relatief gezien, dun gezaaid.

Caramac
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Caramac » wo 12 feb, 2014 0:00

Orphy schreef:Iemand enig idee waarom er zo weinig belangstelling voor is?
1. De mogelijkheid bestaat ook, en dat is niet ondenkbeeldig, dat men de te koop aangeboden set velgen niet zo mooi vindt ...
2. Het zijn geen originele SAAB velgen, waar veelal de voorkeur naar uitgaat.
3. Bij de SAAB dealer krijg je winterbanden incl. originele 17" Saabvelg (via de Leasemaatschappij).
4. Welke winter?

Descendent
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Descendent » wo 12 feb, 2014 0:39

Daarbij loopt de verkoop van velgen sowieso niet zo lekker in deze maanden weet ik uit ervaring... :?

Orphy
Donateur (5x)
Donateur (5x)

Bericht door Orphy » wo 12 feb, 2014 2:57

Zucht...... Ok duidelijk.
Het enige rare vond ik dat er helemaal niemand zelfs ook maar naar de prijs heeft geïnformeerd.

Maar goed, ik laat ze nog maar even staan dan, wellicht dat er nog iemand voor komt :cry:
Mocht iemand de velgen ergens voor willen ruilen dan hoor ik dat ook graag. (Vooral alles aanbieden :P )

Bedankt voor jullie reacties!

tanisha
Geregistreerd lid

Bericht door tanisha » wo 12 feb, 2014 8:31

de 9-5ng heeft een bmw steek waarom gm dat weer gebruikt in mij een raadsel het laatst dat opel die steek gebruikte was op de monza/senator

tecks
Geregistreerd lid

Bericht door tecks » wo 12 feb, 2014 10:02

Het zijn ook nog eens 16" velgen. De kleinste velg die Saab zelf leverde op de 9-5NG was al 17".

Aldus begrijp ik wel dat niemand interesse heeft, dat gaat er veel te klein uitzien op je wagen.

Plaats reactie