Afstandsbediening werkt niet
-
Davione
- Geregistreerd lid
Re: Afstandsbediening werkt niet
Vandaag uitgebreid getest en blijkt dus inderdaad een storing in de garage te zijn. Overal werkt de afstandsbediening, behalve in de garage. Nu word het uitzoeken wat exact maar we zijn blij dat het niet aan de wagen ligt.
-
tecks
- Geregistreerd lid
Re: Afstandsbediening werkt niet
Krijgen we dan nu een fotootje van je nieuwe bolide? Of heb ik die ergens gemist?
-
paulha
- Lid van verdienste
Re: Afstandsbediening werkt niet
Afstandsbedieningen zitten normaal op de 433 of 866MHz, ik weet zo uit mijn hoofd niet waar de 9-5NG op zit maar mijn 9-3SS zit op de 866MHz.Davione schreef:Vandaag uitgebreid getest en blijkt dus inderdaad een storing in de garage te zijn. Overal werkt de afstandsbediening, behalve in de garage.
Waarschijnlijk heb je een automatische garagedeur opener, of een alarminstallatie die draadloos is, kijk eens of er de mogelijkheid is om het kanaal van deze te wijzigen.
-
Tubbe
- Donateur (2x)

Re: Afstandsbediening werkt niet
je zou de garage of het hele huis in stappen stroomloos kunnen maken om de bron op te sporen. Fijn klusjes voor het hele gezin....