Weet je zeker dat ze alle betrokken modules hebben geupdate? Dus: SCL, PEPS én BCM.Voilà schreef:...Software geupdate...
Service stuurwielslot
-
U-Poll
- Donateur (8x)

Re: Service stuurwielslot
Balen man! Jouw gedoe lijkt iets anders/complexer te zijn dan het 'normale' stuurslot gezeik.
-
Voilà
- Geregistreerd lid
Ja, alle drie ge-update. Ik heb expliciet bij de dealer aangegeven SCL, PEPS en BCM te updaten. Nou neem ik aan dat ie dat inderdaad heeft gedaan. Dat hoop ik ten minste.
*en vanmiddag bij het boodschappen doen rijdt een trillende bejaardmans tegen m'n achterbumper aan. 600 eetjes schade. Hij zag me niet, zei hij.... Ik stond gewoon geparkeerd in het parkeervak....
*en vanmiddag bij het boodschappen doen rijdt een trillende bejaardmans tegen m'n achterbumper aan. 600 eetjes schade. Hij zag me niet, zei hij.... Ik stond gewoon geparkeerd in het parkeervak....
-
rene
- Geregistreerd lid
Stuurslot vervangen en je bent van het probleem af er van uitgaande dat SCL PEPS en BCM zijn geupdate.
René
René
-
RoelandV
- Geregistreerd lid
Controleer wel even héél goed of jouw parkeersensoren nog goed werken.Voilà schreef:Ja, alle drie ge-update. Ik heb expliciet bij de dealer aangegeven SCL, PEPS en BCM te updaten. Nou neem ik aan dat ie dat inderdaad heeft gedaan. Dat hoop ik ten minste.
Anders mag je die straks voor eigen rekening vervangen.
-
Voilà
- Geregistreerd lid
Parkeersensoren doen het nog prima. Gelukkig