maar goed, als de tuning goed is dan wil iknog wel even gesponsored in een kart het baanrecord aan flarden rijden
NG 9-5 2.0 TTiD... zijn daar tuningskits voor?
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

Re: NG 9-5 2.0 TTiD... zijn daar tuningskits voor?
da's nou precies mijn punt.... ik zie dat niet als een pré. Alsof Hirsch, Maptun, etc iedereen met extra teasers hoeven te trekken
maar goed, als de tuning goed is dan wil iknog wel even gesponsored in een kart het baanrecord aan flarden rijden
-
dpdietvorst
- Donateur (2x)

Bij mij blijft altijd knagen dat geen van de gerenommeerden het heeft ondernomen. Wellicht heeft het te maken met "de cost gaet voor de baet", maar als alleen de 'onbekende' tuners het aanbieden en dit doorgaans de kleintjes zonder wijdverbreide feedback zijn, zijn de do's en don'ts m.i. onbekend. Mogelijk ben ik te conservatief....
-
dpdietvorst
- Donateur (2x)

Is het overigens dan de bedoeling dat je met je getunde auto het kartcircuit op gaat?
-
renaat mattheus
- Geregistreerd lid
Zie enkele posts hogerStyle&Co schreef:interessant; vermogen schiet van 190 naar 225 pk (en van 400 naar 480 nm)
zijn er hier rijders die ervaring hiermee hebben?
-
paulha
- Lid van verdienste
-
LAJET
- Donateur

Die Tunex lijkt me toch niet zo betrouwbaar...goedkope 'one size fits all' rommel.
Ze zuigen zelfs nieuwe motorisaties uit hun duim --> 9-5NG V6 met 255 pk? 9-5NG 2.0 TTID met 200 pk?
Ze zuigen zelfs nieuwe motorisaties uit hun duim --> 9-5NG V6 met 255 pk? 9-5NG 2.0 TTID met 200 pk?
-
peeke 1972
- Donateur

Zo ver mogelijk van weg blijven. Die mannen kijken naar niets en halen op een onorthodoxe manier zoveel mogelijk power uit een motor. Ze halen dikwijls zelfs beveiligingen van de motor eraf. Met serieuze inkorting van de levensduur van de motor. Heb in hun beginjaren eens een Punto jtd laten tunen bij hun. Het ding had maar 16000 km op de teller. Na een keer doortrekken was de koppeling al naar de haaien. Gewoon teveel koppel erop gezet. Ik denk de enige betrouwbare die het had was Heinz.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
-
Style&Co
- Moderator + Donateur

zag op garaget deze TTiD 
die schijnt een KCR box te hebben waarmee het vermogen op 230pk/480 nm komt (origineel: 190 pk/400 nm)
kent iemand KCR of heeft iemand hier ervaring mee?

die schijnt een KCR box te hebben waarmee het vermogen op 230pk/480 nm komt (origineel: 190 pk/400 nm)
kent iemand KCR of heeft iemand hier ervaring mee?