Wat hoort hier....

2010-2012
Plaats reactie
Mic
Geregistreerd lid

Wat hoort hier....

Bericht door Mic » wo 17 okt, 2018 10:47

Verplaatst naar de goede rubriek...

Gebruikersavatar
millerman
Donateur (3x)
Donateur (3x)

Re: Wat hoort hier....

Bericht door millerman » wo 17 okt, 2018 11:51

Hier horen topics over de 9-5NG, die vanaf 2010 ;)

Maar serieus, ik denk dat je het antwoord hier gaat vinden.

Mic
Geregistreerd lid

Re: Wat hoort hier....

Bericht door Mic » wo 17 okt, 2018 13:00

Ah. Sorry. Verkeerde rubriek inderdaad. 🙄
Dank voor het antwoord 👍

Plaats reactie