Testrit gehad met JAWEL !! de Nieuwe 9-5 AERO !!!
-
Champers
- Geregistreerd lid
Wat ook wel cool was op de Saab stand op 't Salon was de sfeer en hun muziekkeuze op 't einde van de dag (was iets langer dan officiële sluitingstijd blijven plakken).
Alle standen leeg, op de Saab stand stonden ze gewoon feestje te bouwen
Muziekkeuze die zeer gepast was: "Queen - I Want To Break Free" en "Gloria Gaynor - I Will Survive"
Sfeer was typisch Saab: niet te beschrijven maar ronduit een fantastisch gevoel.
Men wist me daar trouwens ook te zeggen dat de Salonbezoekers de nieuwe 9-5 (totnogtoe) de schoonste auto van gans het Salon vonden.
Alleen maar positief dus en zo hoort het ook
Alle standen leeg, op de Saab stand stonden ze gewoon feestje te bouwen
Muziekkeuze die zeer gepast was: "Queen - I Want To Break Free" en "Gloria Gaynor - I Will Survive"
Sfeer was typisch Saab: niet te beschrijven maar ronduit een fantastisch gevoel.
Men wist me daar trouwens ook te zeggen dat de Salonbezoekers de nieuwe 9-5 (totnogtoe) de schoonste auto van gans het Salon vonden.
Alleen maar positief dus en zo hoort het ook
-
JM 9-5 Estate
- Geregistreerd lid
-
eliminate
- Geregistreerd lid
-
nove mille
- Geregistreerd lid
In 'n notendop: d'r is niks te veel gezegd tot nu toe.
De snelheidssensatie is één ding, maar het absolute evenwicht waarmee een en ander gebeurt tart de verbeelding.
Razendsnel optrekken, chicane tegen 200 per uur, noodstop met extra uitwijkmaneuver, you name it.
Alles in per-fec-te balans.
Zelden gezien.
Ik krijg die grijns maar niet van m'n gezicht.
PS: morgen beeldmateriaal
De snelheidssensatie is één ding, maar het absolute evenwicht waarmee een en ander gebeurt tart de verbeelding.
Razendsnel optrekken, chicane tegen 200 per uur, noodstop met extra uitwijkmaneuver, you name it.
Alles in per-fec-te balans.
Zelden gezien.
Ik krijg die grijns maar niet van m'n gezicht.
PS: morgen beeldmateriaal
-
Champers
- Geregistreerd lid
-
nove mille
- Geregistreerd lid
-
Juice
- Geregistreerd lid
-
davidjoost
- Geregistreerd lid
Had de 9-3 TTiD ook al hoor...Henk-Jan schreef:Heeft de diesel nu ook een turbometertje?