Afspeelvolgorde iPod

2010-2012
dpdietvorst
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Re: Afspeelvolgorde iPod

Bericht door dpdietvorst » za 13 jul, 2013 20:40

Ah, aux cette biciclette.
Neen het is een iPod classic, geen apps te installeren (voor zover ik weet).

sabba
Geregistreerd lid

Bericht door sabba » ma 22 jul, 2013 23:59

Heb de harman kardon met navi. Mijn ervaring: ipod classic werkt niet. Ipod touch werkt ook niet. Ipad werkt maar niet erg praktisch. Iphone 5 werkt zowel via het scherm, en ook via de iphone. afspeellijsten aanmaken loopt prima, maar hij doet er een paar seconden over. Afspelen gaat prima, maar soms loopt hij na zo'n 10 liedjes vast. Via de iphone kun je hem weer activeren door volgende of vorige nummer te kiezen. De stuurbediening reageert dan niet meer. Helemaal begrijpen doe ik het niet, maar uiteindelijk doet hij het altijd weer.

dpdietvorst
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door dpdietvorst » di 23 jul, 2013 17:22

Met iPhone 5 en muziekstuk starten vanaf diens scherm, dan respecteert het systeem de afspeelvolgorde ook als je dan via het stuurwiel een volgend nummer kiest. Al het andere; nope can do.
Niet wereldschokkend, maar een mix luister je toch het prettigst in de gemixte volgorde i.p.v. de alfabetische.

Michel Annink
Geregistreerd lid

Bericht door Michel Annink » di 30 jul, 2013 10:03

Voor iedereen die de Nederlandstalige handleiding van het Infotainment System niet heeft- hij is nu te downloaden op download/handleidingen/SAAB_9-5NG_Infotainment_NL.pdf.
Staat op zich niets expliciet in over de afspeelvolgorde, maar toch goed om te kunnen raadplegen :)

lier
Geregistreerd lid

Bericht door lier » di 30 jul, 2013 10:28

Fijn die handleiding infotainment in pdf. Zou iemand misschien ook een pdf van de gebruikshandleiding van de Auto hebben? Ik mis hem namelijk in mijn auto.

Michel Annink
Geregistreerd lid

Bericht door Michel Annink » di 30 jul, 2013 11:10

lier schreef:Fijn die handleiding infotainment in pdf. Zou iemand misschien ook een pdf van de gebruikshandleiding van de Auto hebben? Ik mis hem namelijk in mijn auto.
Dat zou iedereen kunnen doen die de SAAB app op z'n iPAD heeft staan- zo heb ik ook de Infotainment handleiding "gemaakt". Met andere woorden: screendumps van elke pagina maken in de app, die vervolgens achter elkaar hangen in bijvoorbeeld Powerpoint en er dan een PDF van maken.
De Infotainment handleiding is 186 pagina's en heeft me bijna een hele dag gekost. Het volledige instructieboekje is ongeveer 3-4x zo dik, dus een nog omvangrijkere tijdsinvestering.

Tubbe
Donateur (2x)
Donateur (2x)

Bericht door Tubbe » di 30 jul, 2013 19:54

Met een verdeling van de taken moet dat toch de doen zijn? Zo wordt tapatalk ook vertaald.

Plaats reactie